[mk2] 1.6 RF - pasek rozrzadu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] 1.6 RF - pasek rozrzadu
Silnik jak w temacie. Kupiłem dziś pasek rozrządu. W domu przyjrzałem się opisowi na pudełku i nie znalazłem GOLFA II 1.6. Jedynie 1.8, a 1.6 tylko Caddy. Pasek ma 121 zębów, czy będzie pasował?
koelgo jezeli miales rf to napewno 121 zabkow bynajmniej ja mam 1.6 rf wymienaielm pasek i liczylem na jednym i na drugim ile ma zebow bylo 121 :] pamietam jak dzis bo qrwa hyba z 30 minut liczylem hehe bo sie mylalem ;/ ej pozmocie mi co mzoe byc spalanie 20litrow na 100 kilmetrow ;/ ssanie dziala sie wylacza
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Spoko. Gaźnik to ma tyle do spalania gazu co..... Mieszanka tworzy się w mikserze, gaźnik to tylko przelotka przy LPG. Moja Jetka na GU 1,8 (tez 2e2) paliła 8-10 literków LPG. Więc te 16 litrów to nie wina gaźnika tylko instalki źle zrobionej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
No niby ssanie nie ma nic wspólnego z LPg ale troche ma bo przecież z tego co zauważyłem to mi na gzie jak go np odpalam jak jest mocno zimny to i tak ssanie chodzi(pewnie przepustnica się bardziej otwiera).A zalezy ile wam spalają benzyny.I Pierbuś 2e2 wcale nie jest p***ierdolony tylko wery good tylko trzeba do niego dobrze podejść.Może być to wina tak jak ktoś juz pisał źle ustawionej instalki(a jaeśli benzyna też tyle żre) to gaxnika,lub też problem na wydechu(katalizator).
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
fibolek, cieszy mnei to ze rozniez uwazasz jak ja tylko pozwolisz ze Cie troszke sprostuje my Memphis's friend:P na ssaniu przpustacca jest zamknieta przez co dostaje wiecej wachy niz powietrza, a na LPG przy zamknietej przepustutnicy ssania w mixerze wytwarza sie wieksze podcisneinie przez wiecej gazu ciagnie. Taka jest moja teoria
Piszac ze 2e2 jest popie... maiuem na mysli skomplikowany dosc - jak na gaznik ale dzieki temu mamy sie czym bawic, czy jest cos przyjemniejszego niz sobotnie popoludnie spedzone w garazu nad czyszczeniem regulacja gaznika:P
benzyny ok 12 -13 pali
katalizatora niemam - poprzedni wlascieciel go usunal
natioomiast biore pod uwage inna opcje uszczelka pod gaznikiem wydaje mi sie ze umarla. Uwazam tak poniewaz przy jezdzie na pb po wciesnieciu gazu silnik nie ciagnie jest taki dol i dopiero jak sie jsuh zbierze to od jakis 3000 ciagnie jak szalony:P
na gazie raczej caly czas slaby jest ale wyzej opisany problem nie wystepuje
Pozdro
Piszac ze 2e2 jest popie... maiuem na mysli skomplikowany dosc - jak na gaznik ale dzieki temu mamy sie czym bawic, czy jest cos przyjemniejszego niz sobotnie popoludnie spedzone w garazu nad czyszczeniem regulacja gaznika:P
benzyny ok 12 -13 pali
katalizatora niemam - poprzedni wlascieciel go usunal
natioomiast biore pod uwage inna opcje uszczelka pod gaznikiem wydaje mi sie ze umarla. Uwazam tak poniewaz przy jezdzie na pb po wciesnieciu gazu silnik nie ciagnie jest taki dol i dopiero jak sie jsuh zbierze to od jakis 3000 ciagnie jak szalony:P
na gazie raczej caly czas slaby jest ale wyzej opisany problem nie wystepuje
Pozdro
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
ja wprawdzie nie liczyłem zębów, ale jak masz go jeszcze w stanie nienaruszonym (pudełeczko i nie pobrudzony) możesz go wymienić w sklepie na właściwybartuch pisze:Silnik jak w temacie. Kupiłem dziś pasek rozrządu. W domu przyjrzałem się opisowi na pudełku i nie znalazłem GOLFA II 1.6. Jedynie 1.8, a 1.6 tylko Caddy. Pasek ma 121 zębów, czy będzie pasował?
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 242 gości