Jaka skrzynia biegów do AAZ ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomecki83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 22, 2006 21:15
Lokalizacja: Przyłęk / Będzin
Kontakt:

Post autor: tomecki83 » śr gru 02, 2009 17:35

Czy przy zakładaniu IC do AAZ nie trzeba odprężyć, tzn. zmniejszyć stopień sprężania na cylindrach??



arwam

Post autor: arwam » śr gru 02, 2009 19:26

tomecki83 pisze:Czy przy zakładaniu IC do AAZ nie trzeba odprężyć, tzn. zmniejszyć stopień sprężania na cylindrach??
nie
oprócz montażu nic nie trzeba robić, potem tylko podnieść dawkę i ciśnienie i cieszyć się większą mocą



tomecki83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 22, 2006 21:15
Lokalizacja: Przyłęk / Będzin
Kontakt:

Post autor: tomecki83 » śr gru 02, 2009 19:55

Dzięki wielkie Panowie za wszelką pomoc i informacje :) To by było na razie wszystko czego się chciałem dowiedzieć.



Awatar użytkownika
muaythai7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 09, 2009 23:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: muaythai7 » czw gru 10, 2009 00:07

Jestem nowym użytkownikiem tego forum więc wbije się na wontek z pytaniem.

Posiadam Mk3 1.9 td AAZ, niestety skrzynia się rozsypała doszczętnie, czytając na forum dowiedziałem się "nie do końca" czy mogę wsadzić skrzynię od TDI. Zależy mi na zmianie biegów za pomocą wodzików, nie wiem tylko czy podejdzie na śruby bez flanszy i o ile się nie myle to sprzęgło chyba hydrauliczne.

Proszę o pomoc.

Jeżeli od TDI nie podejdzie to może jakiś inny typ istnieje, zdaje mi się, że mój kumpel chyba miał pasacie 1.9 td na wodzikach.


PS. zna może ktoś jakąś osobę z okolic Wałbrzycha co zajmuje się tuningiem i przeróbkami TD?


Mk1 w budowie.
AAZ+

arwam

Post autor: arwam » czw gru 10, 2009 00:12

muaythai7,

żeby wstawić skrzynię od TDI to potrzebujesz układ zmiany biegów na linki włącznie z kasetą, wyprzęgnik hydrauliczny lub na linkę który jednak będzie ciężej chodził niż ten hydrauliczny i musisz mieć flansze 100mm co chyba w MK3 jest standardem.

najprościej będzie założyć skrzynię 4T na dużych flanszach ale są dość żadkie lub do takiej przełożyć flansze ze swojej lub też szukać skrzyń CHD, CHC, lub ATH.
jednak najmocniejsze są 4T i CHD



Awatar użytkownika
muaythai7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 09, 2009 23:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: muaythai7 » czw gru 10, 2009 00:38

Znalazł tę skrzynię o oznaczeniach CHD a 4T nie mogłem znaleść.

Z tego co widziałem są takie jak mam w golfie. Szkoda bo chciałem mieć na wodzikach.
Czasami z auta wyciskam trochę więcej, mam zrobionego go trochę rajdowo i miałem nadzieję na podwyższenie tego drążka wyżej co ułatwi sprawę. Obecna skrzynia rozsypała się w warunkach extremalnych. Ale nie zamienię mojego golfa na jaką benzynę.


Mam jeszcze takie pytanie czym się różni wersja TD od GTD to taki pic czy jest lepiej wyposażony. Oraz czy mogę wstawić tarcze z tyłu czy muszę zmieniać całą belkę?


Mk1 w budowie.
AAZ+

arwam

Post autor: arwam » czw gru 10, 2009 01:16

muaythai7,

jak szukasz skrzyni na wodzikach to ja mam taką 4T na dużych flanszach na zbyciu.


a GTD oznacza wersję wyposażenia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości