Zestaw HID w Golfie V :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zestaw HID w Golfie V :(
Witam
Zamontowałem zestaw hid 6000k do golfa V 1.9 TDI .
Wszystko fajnie chodzi na postoju(zgaszony silnik).
Jezeli natomiast zapale samochod i chce załaczyc światła mijania(na postojowych wszystko ok) to mi fura gasnie ;/
Jak chce odpalic auto na swiatłach mijania to kreci rozrusznikiem ale nie odpala.
Aha pali sie kontrolka od przepalonych zarówek.
Domyslam sie ze komputer mysli ze jes cos nie tak poniewaz zwykła halogenowa zarówka H7 ma 55W,natomiast xenon pobiera tylko 35W. Czy to w tym tkwi mój problem?
Myslem o zalozeniu opornika ale niestety nie wiem jaki zastosowac i gdzie dokładnie go wpiac
Licze na wasza pomoc
Zamontowałem zestaw hid 6000k do golfa V 1.9 TDI .
Wszystko fajnie chodzi na postoju(zgaszony silnik).
Jezeli natomiast zapale samochod i chce załaczyc światła mijania(na postojowych wszystko ok) to mi fura gasnie ;/
Jak chce odpalic auto na swiatłach mijania to kreci rozrusznikiem ale nie odpala.
Aha pali sie kontrolka od przepalonych zarówek.
Domyslam sie ze komputer mysli ze jes cos nie tak poniewaz zwykła halogenowa zarówka H7 ma 55W,natomiast xenon pobiera tylko 35W. Czy to w tym tkwi mój problem?
Myslem o zalozeniu opornika ale niestety nie wiem jaki zastosowac i gdzie dokładnie go wpiac
Licze na wasza pomoc
Już miałem pisać o tym samym ale inaczej sformułować heh Kolega mnie uprzedził
Może na Elektrodzie też coś napiszą ... widziałem tam Twój temacik
ps.. o wynalazku HID wypowiadał się nie będę ... w normalnych kloszach = to porażka
Może na Elektrodzie też coś napiszą ... widziałem tam Twój temacik
ps.. o wynalazku HID wypowiadał się nie będę ... w normalnych kloszach = to porażka
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 22:58 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
I to niestety w moich okolicach..pszczolek pisze:Zamontowałem zestaw hid 6000k do golfa V 1.9 TDI .
Zakładać HIDy do MK5?? Porażka..
Lepiej kupiłbyś sobie ori xeny a nawet bixeny i nie bawił się w takie przeróbki..
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Dobra a co do gasniecia samochodu to jest to normalne?
Aaa słyszalem zeby chodzil mi xenon trzeba poprawnie zakodowac "boardnetz" w vagu..
[ Dodano: 09 Gru 2009 22:28 ]
Aaa słyszalem zeby chodzil mi xenon trzeba poprawnie zakodowac "boardnetz" w vagu..
[ Dodano: 09 Gru 2009 22:28 ]
Zalozyłem je na krótki okres bo po nowym roku zmieniam lampy na soczewkoweI to niestety w moich okolicach..
Zakładać HIDy do MK5?? Porażka..
Lepiej kupiłbyś sobie ori xeny a nawet bixeny i nie bawił się w takie przeróbki..
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3618519 to jest chyba odpowiedź na Twoje pytanie bo chłopaki też mają jakieś problemy z uruchomieniem
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
mettenos, no w sumie tak bo sterownik nic nie wiem o zapłoniku i całej reszcie.......
moze gdyby zmierzyc opór wewnętrzny żarówki i wsadzic taki opornik ceramiczny?lub układ dopasowujący impedancyjnie......??????
nigdy nie miałem takiego problemu ale bym sprobował z przekaźnikiem w obwodzie zamiast żarówki ,może by wystarczył opór na stykach aby moduł myślał ze to żarówka??
Jak myślicie?
moze gdyby zmierzyc opór wewnętrzny żarówki i wsadzic taki opornik ceramiczny?lub układ dopasowujący impedancyjnie......??????
nigdy nie miałem takiego problemu ale bym sprobował z przekaźnikiem w obwodzie zamiast żarówki ,może by wystarczył opór na stykach aby moduł myślał ze to żarówka??
Jak myślicie?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
a takim majsterkowaniu słyszałem i czytałem - ale w przypadku LED-ów do jazdy dziennej, natomiast żeby udało się oszukać sterownik przy zamontowaniu HID do zwykłych lamp to szczerze przyznam, że nie szłyszałem aby się to komuś bezproblemowo udałoFahoo pisze:może by wystarczył opór na stykach aby moduł myślał ze to żarówka??
Jak myślicie?
ovzywiście mowa o CAN-ie w Mk5, bo w Mk4 raczej te problemy da się prościej ominąć
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 00:03 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzisiaj spróbuje osłabic układ zarówka 5W zobacze jaki bedzie tego efekt.
Co do przekaznika to podłaczam plus i minus z aku do przekaznika a sterowanie z plusa zasilania zarówki halogenowej?
[ Dodano: 10 Gru 2009 05:42 ]
Jak mozecie to na przykładzie tego przekaznika powiedzcie mi co mam dokładnie podłaczyc do kazdego z jego styków http://allegro.pl/item813213998_przekaz ... _hurt.html
[ Dodano: 10 Gru 2009 20:50 ]
Podlaczylem przekaznik według schematu kolegi czyli:
86 85 + i - z lampy
30 plus z aku
87 + do przetwornicy
- z aku do przetwornicy
Na postoju przekaznik ładnie cyka,natomiast jezeli tylko odpale fure to po 5 sek zaczyna przekaznik bzyczec i spala sie po ok 30-40 sek.W czym teraz problem?
Aha jak podlacze bezposrednio xenon kablem do aku to jest wszystko wporzadku
Co do przekaznika to podłaczam plus i minus z aku do przekaznika a sterowanie z plusa zasilania zarówki halogenowej?
[ Dodano: 10 Gru 2009 05:42 ]
Jak mozecie to na przykładzie tego przekaznika powiedzcie mi co mam dokładnie podłaczyc do kazdego z jego styków http://allegro.pl/item813213998_przekaz ... _hurt.html
[ Dodano: 10 Gru 2009 20:50 ]
Podlaczylem przekaznik według schematu kolegi czyli:
86 85 + i - z lampy
30 plus z aku
87 + do przetwornicy
- z aku do przetwornicy
Na postoju przekaznik ładnie cyka,natomiast jezeli tylko odpale fure to po 5 sek zaczyna przekaznik bzyczec i spala sie po ok 30-40 sek.W czym teraz problem?
Aha jak podlacze bezposrednio xenon kablem do aku to jest wszystko wporzadku
po raz kolejny to piszę mk5 jest autem dość rozbudowanym jeżeli chodzi o elektronikę i jak jest nie odpowiednia żarówka nie będzie świecić... raczej zostaje tylko mniej skomplikowana opcja , przekodowanie sterownika nie wchodzi w grę bo ori xenon ma jeszcze poziomowanie którego tu nie ma co będzie przypominać paląca się kontrolka zestaw hid z tego co pamiętam ma 35 W poboru prądu a żarówka h7 ma 55 W, teraz należy zastosować opornik ceramiczny o odpowiedniej mocy i oporności i zamontować go równolegle do podłączenia zestawu hid , kom nie zauważy różnicy po między źródłem światła , uwaga opornik się dość mocno grzeje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości