zaplon

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

farmero91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 22, 2009 00:20
Lokalizacja: kutno

zaplon

Post autor: farmero91 » śr gru 09, 2009 16:14

witam, ;) moj problem polega na tym ze po wymianie palca ktory wczesniej pekl i kopulki samochod nie chce jezdzic, zalewa go, iskra jest na wszystkich swiecach, wczoraj na jednej nie bylo dzisiaj ja wymienialem, kolejnosc zaplonu to 1-3-4-2?? czy moze cos pomylilem?? pomozcie :goof:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 09, 2009 17:47

kolejność zapłonu podałeś dobrze , tylko czy dobrze założyłeś kopułkę i czy kable są wpięte tak jak ma być , najpierw znajdź pierwszy cylinder , i podaj jaki to silnik , jaka pojemność



farmero91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 22, 2009 00:20
Lokalizacja: kutno

Post autor: farmero91 » śr gru 09, 2009 19:37

silnik 1.3 wycaigniety z warturga, oryginalnie montowany byl z pierwszych mk2 konkretnie jest to 1.3 na gazniku oznaczenia nie znam, znalazlem pierwszy cylinder, kable byly dobrze podlaczone. palil na 3 cylindrach. zamienilem kable bo mialem jakies w bagazniku, na jednych jest przebicie i delikatna iskra na drugich nie ma przebicia ale nie ma tez iskry, juz nie wiem co mam robic, ojciec powiedzial ze to podobno wina wilgoci ale czy napewno??


[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/154/fc4ec93430fdbb3a.jpg[/img]
polo 86c -> [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3880345#3880345[/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr gru 09, 2009 19:43

farmero91 pisze:1-3-4-2
tylko pamiętaj że liczysz w lewo patrząc od strony aparatu zapłonowego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » śr gru 09, 2009 20:12

Paweł Marek pisze:tylko pamiętaj że liczysz w lewo patrząc od strony aparatu zapłonowego

Z tego co wiem to kolejność cylindrów liczy sie od rozrządu a nie od aparatu zapłonowego.
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 20:14 przez mosiek2206, łącznie zmieniany 1 raz.


Mosiek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr gru 09, 2009 20:16

mosiek2206, piszę o kierunku liczenia wejść na kable zapłonowe w kopułce :) Liczy się odwrotnie do ruchu wskazówek zegara, jasno teraz napisałem :) Cylindry oczywiście że od rozrządu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 09, 2009 20:20

jak masz kopułkę w bloku to liczysz tak jak idą wskazówki zegara , a jak masz aparat w głowicy , tak jak u Ciebie , to liczysz tak jak napisał kolega Paweł , w przeciwną stronę , kolejność 1 3 4 2 , jest ta sama , tylko najpierw znajdź na pewno dziurę na kabel pierwszego cylindra



farmero91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 22, 2009 00:20
Lokalizacja: kutno

Post autor: farmero91 » śr gru 09, 2009 21:13

dziura na kabel pierwszego cylindra jest na dole kopulki obok jest dziura na kabel 3 cylindra wyzej na kabel 4 i kolejno 2. sparwdzalem z 1.8 kumpla ale mk2 kolejnosc jest taka sama i dobra ;)


[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/154/fc4ec93430fdbb3a.jpg[/img]
polo 86c -> [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3880345#3880345[/url]

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » czw gru 10, 2009 02:46

Paweł Marek pisze:mosiek2206, piszę o kierunku liczenia wejść na kable zapłonowe w kopułce :) Liczy się odwrotnie do ruchu wskazówek zegara, jasno teraz napisałem :) Cylindry oczywiście że od rozrządu.
a to z tym sie zgodzę źle cię na początku zrozumiałem.


Mosiek

farmero91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 22, 2009 00:20
Lokalizacja: kutno

Post autor: farmero91 » pt gru 11, 2009 00:11

Paweł Marek, miś fazi, mosiek2206, dzieki za pomoc, punkty leca ;) jeszcze nie sprawdzilem czy wszystko bedize ok ale mysle ze po tym zabiegu powinno byc dobrze :green_fuck:


[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/154/fc4ec93430fdbb3a.jpg[/img]
polo 86c -> [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3880345#3880345[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości