licznik, problem przy odpalaniu na zimnym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

licznik, problem przy odpalaniu na zimnym

Post autor: krzysiiekb » śr gru 09, 2009 17:00

Witam wszystkich...
Mam co raz to nowe problemy z moim autem [golf III 1.8gt 1992r.]

Po 1: Wskaźnik prędkości zawyża prędkość o jakieś 15-20km/h. obrotomierz też znacznie zawyża... Nie wiem jak to jest z temp. i poziomem paliwa. Też zawyżają te wskaźniki? Czym mogą byś spowodowane te przekłamania i jak je naprawić?

Po 2: Gdy odpalam zimny silnik to w ogóle nie trzyma mi obrotów ani na gazie, ani na benzynie. Po rozgrzaniu już trzyma obroty na poziomie 750-800. Co z tym problemem zrobić i czym to może być spowodowane? Ma tu coś to powiedzenia TPS? Bo gość zaznaczał, że przy nim kręcił. Co do czujnika temp. to nie wiem jaki mam założyć, żeby działał prawidłowo. Są niebieski, żółty i zielony? Który jest od czego? Może nie załącza ssania, albo załącza je nieprawidłowo?

Po 3: Jak mogę sprawdzić wtrysk paliwa czy działa prawidłowo?

Proszę o Wasze sugestie i rady.

Z góry dziękuję za wszystkie Wasze odpowiedzi.

[w aucie mam nową kopułkę, przewody WN, palec, silniczek krokowy i sporo innych, jednak problemy cały czas dają o sobie znać]

POZDRAWIAM


KaBe

lomnica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw paź 15, 2009 18:47
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: lomnica » śr gru 09, 2009 17:14

Najpierw napisz kiedy wszystkie wymienione podzespoły były wymieniane?

Czy po wymianie kopułki wymieniałeś tez kable? Jeśli wymieniałeś czy są wciśnięte wszystkie dobrze? Czy pali na wszystkie gary?



krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiiekb » śr gru 09, 2009 17:51

około roku temu zmieniałem kable, kopułkę i palec - wszystko na raz. robił to zawodowy mechanik więc tylko na tej podstawie mogę przypuszczać, że było to zrobione dobrze. wydaje mi się, że pali na wszystkie gary. a jak mogę się upewnić czy tak właśnie jest? silniczek krokowy wymieniałem około miesiąca temu, czujnik temp. też, ale chyba ten czujnik jest używany więc nie wiem czy jest z nim wszystko ok.


KaBe

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » śr gru 09, 2009 18:02

zmierz miernikiem czujnik temp


Obrazek

krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiiekb » śr gru 09, 2009 18:11

a jak mam dokładnie zmierzyć i czego powinienem się spodziewać? mam tam 4 piny. jakie wartosci powinienem uzyskac? mierzyć przy podłączonym czujniku do kabla?

[ Dodano: 09 Gru 2009 17:11 ]
na zimnym czy ciepłym silniku?

[ Dodano: 09 Gru 2009 18:37 ]
macie jeszcze jakieś pomysły?

[ Dodano: 09 Gru 2009 18:38 ]
jeson,


KaBe

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » śr gru 09, 2009 23:49



Obrazek

Awatar użytkownika
kszoski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sie 22, 2007 12:34
Lokalizacja: supraśl
Kontakt:

Post autor: kszoski » śr gru 09, 2009 23:54

jak masz kabel to sprawdz błedy jezeli nic nie pokazuje to zobacz jakie napiecie daje sonad lambda moze yc walnieta lub miec jakis nie kontakt



krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiiekb » czw gru 10, 2009 22:02

niestety nie mam komputera...
a sonde lambda ostatnio wymieniłem więc ona odpada...
więc co mogę zrobić?
jakie jeszcze opcje?
kszoski,


KaBe

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw gru 10, 2009 22:18

krzysiiekb pisze:Po 1: Wskaźnik prędkości zawyża prędkość o jakieś 15-20km/h. obrotomierz też znacznie zawyża... Nie wiem jak to jest z temp. i poziomem paliwa. Też zawyżają te wskaźniki? Czym mogą byś spowodowane te przekłamania i jak je naprawić?
licznik nie od tego silnika albo wskazówki źle ustawione podczas grzebania w liczniku


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiiekb » pt gru 11, 2009 10:02

a jak sprawdzić czy licznik jest od mojego motoru?
norek111,


KaBe

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt gru 11, 2009 13:02

krzysiiekb pisze:a jak sprawdzić czy licznik jest od mojego motoru?
norek111,
Kombiinstrument mit Uhr (20-200km/h)
ABD, ABU 1H6 919 033
1H6 919 850 X
Kombiinsrument mit Uhr (20-220km/h)
AAM, ABS, 2E 1H6 919 033 B
1H6 919 850 AX
Kombiinstrument mit Uhr (20-220km/h)
Autom.: 2E, AAM, ABS
1H6 919 033 BH
1H6 919 850 LX
Kombiinsrument mit Uhr (20-220km/h)
1Y, AAZ 1H6 919 033 L
1H6 919 850 FX
Kombiinstrument mit Uhr (20-220km/h)
AAZ 1H6 919 033 BC
1H6 919 850 JX
Kombiinsrument mit Uhr (20-220km/h)
AAZ (Japan) 1H6 919 033 AG
1H6 919 850 GX
Kombiinstrument mit Uhr (20-220km/h)
Autom.: AAZ (Japan) 1H6 919 033 AF
1H6 919 850 HX
Kombiinstrument mit Uhr (20-220km/h)
Autom.: AAZ (Japan) 1H6 919 033 BE
1H6 919 850 KX
Kombiinstrument mit Uhr (20-220km/h)
Ecomatic 1H6 919 033 AS
1H6 919 850 NX
Kombiinstrument mit Uhr (20-240km/h)
2E 1H6 919 033 AJ
1H6 919 850 EX
Kombiinstrument mit Uhr (20-220km/h)
1Z 1H6 919 033 BL
1H6 919 850 MX
Kombiinstrument mit DZM (20-200km/h)
ABD, ABU 1H6 919 033 A
1H6 919 860 X
Kombiinstrument mit DZM (20-220km/h)
AAM, ABS, 2E 1H6 919 033 E
1H6 919 860 AX
Kombiinstrument mit DZM (20-220km/h)
Autom.: AAM, ABS, 2E 1H6 919 033 BG
1H6 919 860 MX
Kombiinstrument mit DZM (20-220km/h)
ABS, 2E (Japan) 1H6 919 033 R
1H6 919 860 BX
Kombiinstrument mit DZM (20-220km/h)
Autom.: ABS, 2E (Japan) 1H6 919 033 AC
1H6 919 860 CX
Kombiinstrument mit DZM (20-220km/h)
1Y, AAZ 1H6 919 033 M
1H6 919 860 HX
Kombiinstrument mit DZM (20-220km/h)
AAZ 1H6 919 033 BD
1H6 919 860 JX
Kombiinstrument mit DZM (20-240km/h)
2E 1H6 919 033 AK
1H6 919 860 EX
Kombiinstrument mit DZM (20-240km/h)
2E (Japan) 1H6 919 033 S
1H6 919 860 FX
Kombiinstrument mit DZM (20-240km/h)
Autom.: 2E (Japan) 1H6 919 033 AD
1H6 919 860 GX
Kombiinstrument mit DZM (20-220km/h)
Autom.: ABS, 2E (Japan) 1H6 919 033 BP
1H6 919 860 PX
Kombiinstrument mit DZM (20-220km/h)
1Z 1H6 919 033 BP
1H6 919 860 NX
Kombiinstrument mit MFA (20-220km/h)
ABS, 2E 1H6 919 033 F
1H6 919 880 X
Kombiinstrument mit MFA (20-220km/h)
Autom.: ABS, 2E 1H6 919 033 BK
1H6 919 880 GX
Kombiinstrument mit MFA (20-240km/h)
2E 1H6 919 033 AA
1H6 919 880 AX
Kombiinstrument mit MFA (20-260km/h)
ABF 1H6 919 033 N
1H6 919 880 BX
Kombiinstrument mit MFA (20-260km/h)
ABF (Japan) 1H6 919 033 AT
1H6 919 880 JX
Kombiinstrument mit MFA (20-260km/h)
AAA 1H6 919 033 P
1H6 919 880 CX
Kombiinstrument mit MFA (20-260km/h)
AAA (Japan) 1H6 919 033 T
1H6 919 880 DX
Kombiinstrument mit MFA (20-260km/h)
Autom.: AAA (Japan) 1H6 919 033 AE
1H6 919 880 EX
Kombiinstrument mit MFA (20-220km/h)
1Z 1H6 919 033 BN
1H6 919 880 HX


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 379 gości