zaplon
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zaplon
witam, moj problem polega na tym ze po wymianie palca ktory wczesniej pekl i kopulki samochod nie chce jezdzic, zalewa go, iskra jest na wszystkich swiecach, wczoraj na jednej nie bylo dzisiaj ja wymienialem, kolejnosc zaplonu to 1-3-4-2?? czy moze cos pomylilem?? pomozcie
silnik 1.3 wycaigniety z warturga, oryginalnie montowany byl z pierwszych mk2 konkretnie jest to 1.3 na gazniku oznaczenia nie znam, znalazlem pierwszy cylinder, kable byly dobrze podlaczone. palil na 3 cylindrach. zamienilem kable bo mialem jakies w bagazniku, na jednych jest przebicie i delikatna iskra na drugich nie ma przebicia ale nie ma tez iskry, juz nie wiem co mam robic, ojciec powiedzial ze to podobno wina wilgoci ale czy napewno??
[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/154/fc4ec93430fdbb3a.jpg[/img]
polo 86c -> [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3880345#3880345[/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/154/fc4ec93430fdbb3a.jpg[/img]
polo 86c -> [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3880345#3880345[/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Paweł Marek pisze:tylko pamiętaj że liczysz w lewo patrząc od strony aparatu zapłonowego
Z tego co wiem to kolejność cylindrów liczy sie od rozrządu a nie od aparatu zapłonowego.
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 20:14 przez mosiek2206, łącznie zmieniany 1 raz.
Mosiek
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mosiek2206, piszę o kierunku liczenia wejść na kable zapłonowe w kopułce Liczy się odwrotnie do ruchu wskazówek zegara, jasno teraz napisałem Cylindry oczywiście że od rozrządu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
dziura na kabel pierwszego cylindra jest na dole kopulki obok jest dziura na kabel 3 cylindra wyzej na kabel 4 i kolejno 2. sparwdzalem z 1.8 kumpla ale mk2 kolejnosc jest taka sama i dobra
[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/154/fc4ec93430fdbb3a.jpg[/img]
polo 86c -> [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3880345#3880345[/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/154/fc4ec93430fdbb3a.jpg[/img]
polo 86c -> [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3880345#3880345[/url]
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Paweł Marek, miś fazi, mosiek2206, dzieki za pomoc, punkty leca jeszcze nie sprawdzilem czy wszystko bedize ok ale mysle ze po tym zabiegu powinno byc dobrze :green_fuck:
[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/154/fc4ec93430fdbb3a.jpg[/img]
polo 86c -> [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3880345#3880345[/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/154/fc4ec93430fdbb3a.jpg[/img]
polo 86c -> [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3880345#3880345[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 236 gości