Nie moge odpalic brak iskry

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mondzel7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 23:48
Lokalizacja: Piskorzów
Kontakt:

Nie moge odpalic brak iskry

Post autor: mondzel7 » wt gru 08, 2009 20:41

Witam mam problem nie moge odpalic mojego mk3 nie ma iskry na kable byl wymieniany czujnik halla czy jakos tak aparat zapłonowy tez i cewka i nic dalej nie ma pradu na swiece co to moze byc pomocy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 08, 2009 21:13

napisz typ silnika (oznaczenie literowe) bo nie dostaniesz żadnej pomocy sensownej. I więcej info np czy palą się kontrolki po włączeniu zapłonu. Póki co do sprawdzenia zasilanie ECU (być może przekaźnik 30) i kable pomiędzy hallem i ecu oraz ECU i cewką


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mondzel7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 23:48
Lokalizacja: Piskorzów
Kontakt:

Post autor: mondzel7 » wt gru 08, 2009 22:28

Siema oznaczenie podam jutro to jest silnik 1.6 75 koni benzyna a kontrolki sie pala powiem tak prad jest w kostce ktora sie podłancza do cewki ale nie wychodzi dalej na kopułke a moze to byc stacyjka co ta kostkaa i co to jest ECU

[ Dodano: 08 Gru 2009 21:39 ]
cewka była wymieniana i aparat zapłonowy po prostu nie ma iskry na swiecach a i masa tez jest od akumulatora i od cewki jak myslicie co to jest


MOJA FURA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268908

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 08, 2009 23:00

ECU inaczej sterownik silnika, we wtrsyku jednopunktowym a pewnie taki masz czujnik halla podaje sygnał do ECU, a ECU wysyła sygnał do cewki. Halla i cewkę wymieniłeś, zostaje sprawdzanie kabli, a awaria ECU może się zdarzyć ale jest rzadka. Madę masz na cewce to teraz sprawdź czy dostaje plus po zapłonie na czernym kablu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mondzel7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 23:48
Lokalizacja: Piskorzów
Kontakt:

Post autor: mondzel7 » wt gru 08, 2009 23:36

powiem ci tak sprawdzalem kostke i ta co idzie do cewki i ta od halla i jest prad a mogl pojsc ten sterowni jak sprawdze kostke od sterownika to powinien byc prad tak musze to jutro sprawdzic jutro jade do elektryka moze pomoze mam nadzieje dzieki za pomoc jak cos to pisz co moze byc jeszcze


MOJA FURA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268908

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr gru 09, 2009 01:00

jeśli dochodzi napięcie na cewkę i dochodzi na czujnik halla (boczne przewody) a iskry niema to przy założeniu że założyłeś sprawne te dwa elementy ECU do sprawdzenia, ale może to tylko jakiś kabel nic powaznego, samo Ecu rzadko się psuje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 426 gości