padł pilot centralnego zamka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

janstanek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn paź 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Gliwice

padł pilot centralnego zamka

Post autor: janstanek » wt gru 08, 2009 18:54

witam. posiadam centralny zamek w moim mk3. poprzedni właściciel sam go montował. nie chce jednak otwierać mi się samochód z pilota centralnego zamka. kluczykiem jak przekręce zamek kierowcy to drzwi pasażera otwierają się bez problemu. co z tym pilotem? macie jakiś pomysł?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt gru 08, 2009 18:57

janstanek pisze:co z tym pilotem?
Chmm...Bateria?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt gru 08, 2009 18:57

To nie wina kluczyka ani też pilota ... masz zwalony mechanizm odpowiedzialny za otwieranie centralnego w drzwiach kierowcy.. Było kilka fajnych postów o tym na forum.

Sprawdź na początek pod uszczelka która łączy budę z drzwiami - czy przypadkiem żaden z przewodów się nie urwał .. albo robi jakieś zwarcie.
W MK3 - te przewodziki to porażka :grrr: nie dość ,że cienkie jak włos - to jeszcze wszystko zrobione jakby na styk ,,, i lubi się to urywać.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » wt gru 08, 2009 18:58

jesli to pilot to zmien baterie .....sprawdz tez czy na przewoach od skrzynki centrala jest prad i masa czesto spotykałem sie własnie z problemem masy ....


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt gru 08, 2009 19:03

W MK3 - te przewodziki to porażka :grrr: nie dość ,że cienkie jak włos - to jeszcze wszystko zrobione jakby na styk ,,, i lubi się to urywać.
Centralny był dokładany :bajer:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt gru 08, 2009 19:18

bongo pisze:
W MK3 - te przewodziki to porażka :grrr: nie dość ,że cienkie jak włos - to jeszcze wszystko zrobione jakby na styk ,,, i lubi się to urywać.
Centralny był dokładany :bajer:
Bongo wiesz jak to w PL bywa - szybko i po kosztach - ma działać ... krzyknął klient do P.Henia ... i siem robi szefieeeee :pub: :pub: :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » wt gru 08, 2009 19:21

jesli dokładany to miernik w łape i sprawdz na wtyczce co wchodzi do centralki prad i bedzie wiecej wiadomo:)
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 19:22 przez lukiskwuki, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 311 gości