Problem z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » czw paź 22, 2009 18:00

u mnie jak przyłozysz uchu do podstawy to tez słychac takie lekkie stuki. :) ale jest wszystko ok :)



marian12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 20, 2009 19:10
Lokalizacja: pniewy

Post autor: marian12 » czw paź 22, 2009 19:18

dani3lo pisze:u mnie jak przyłozysz uchu do podstawy to tez słychac takie lekkie stuki. :) ale jest wszystko ok :)
kolego
trochę mnie to denerwuje nie bardzo wiem co to jest ? mam nadzieje że mechanik mi odpowie , ale oni nie bardzo podchodzą do takich drobiazgów. zobaczymy/



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » czw paź 22, 2009 19:21

nie nom u mnie tego nie slychac tak bardzo, trzeba ucho przyłozyc bo inaczej nie słychac. Po prostu powiedz ze Cie to wkurza i ma byc zrobione :D ostro z nimi :)



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » ndz gru 06, 2009 23:40

i jak kolego wyjaśniła sie już sprawa??
:bajer:


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

marian12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 20, 2009 19:10
Lokalizacja: pniewy

Post autor: marian12 » pn gru 07, 2009 16:29

ducker24 pisze:i jak kolego wyjaśniła sie już sprawa??
:bajer:
witam na razie wymieniłem kopułke i palec poprawiło to że auto ma kopyto, zostało teraz po walczyc z tym rozruchem silnika jak jest zimny.pozdrawiam



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » pn gru 07, 2009 21:57

kolego sprawdz sobie taką gumową podstawke między kolektorem ssącym a całym wtryskiem
mi zasysał lewe powietrze przez nią bo już była taka stara i sparciała kosz w moich okolicach 70 złotych
oraz szy pod spodem pod kolektorem ssącym gdzie masz cały korpus od wtrysku tak jest taki kabelek on podgrzewa jeża co jest w środku moze to gdzieś coś z tym kabelkiem
oraz trzecia sprawa jak tam z pompka paliwową ??


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

marian12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 20, 2009 19:10
Lokalizacja: pniewy

Post autor: marian12 » wt gru 08, 2009 11:06

ducker24 pisze:kolego sprawdz sobie taką gumową podstawke między kolektorem ssącym a całym wtryskiem
mi zasysał lewe powietrze przez nią bo już była taka stara i sparciała kosz w moich okolicach 70 złotych
oraz szy pod spodem pod kolektorem ssącym gdzie masz cały korpus od wtrysku tak jest taki kabelek on podgrzewa jeża co jest w środku moze to gdzieś coś z tym kabelkiem
oraz trzecia sprawa jak tam z pompka paliwową ??
Witam ok. sprawdze , a jeżeli chodzi o pompe paliwa to mi wydaje sie że jest ok . A jak ją sprawdzić ? Dzieki za pomoc pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » wt gru 08, 2009 11:31

u mnie była walnięta pompa paliwowa i też tak miałem
za pierwszym razem moglem kręcić do usranej śmierci
a za drugim odrazu jeszcze dobrze nie dotknąłem kluczyka :)
byla już zabita tym wszystkim syfem, na którym jeździmy :)

pompę spradzasz w nastepujący sposób:
1 wyciągasz wszystko z bagażnika
2 tam masz taki czarny dekielek
3 odkręcasz 3 śrubki i go ściągasz
4 później masz tam taki plastikowy duzy pierścień - nakretke
odkręcasz ja i patrzysz który przewód idzie z pompki a którym paliwo wraca spowrotem do baku
paliwo powinno być pompowane cały czas bez przerwy pod takim samym ciśnieniem
ściągnij ten wężyk co wraca paliwo i włóż go bezpośrednio do baku zebyś widział czy leci paliwo
niech ktoś ci pomoże ty stój z tyłu samochodu trzymaj pilnuj i obserwuj a ktoś niech w tym czasie odpali samochód ...


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

marian12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 20, 2009 19:10
Lokalizacja: pniewy

Post autor: marian12 » wt gru 08, 2009 17:59

ducker24 pisze:u mnie była walnięta pompa paliwowa i też tak miałem
za pierwszym razem moglem kręcić do usranej śmierci
a za drugim odrazu jeszcze dobrze nie dotknąłem kluczyka :)
byla już zabita tym wszystkim syfem, na którym jeździmy :)

pompę spradzasz w nastepujący sposób:
1 wyciągasz wszystko z bagażnika
2 tam masz taki czarny dekielek
3 odkręcasz 3 śrubki i go ściągasz
4 później masz tam taki plastikowy duzy pierścień - nakretke
odkręcasz ja i patrzysz który przewód idzie z pompki a którym paliwo wraca spowrotem do baku
paliwo powinno być pompowane cały czas bez przerwy pod takim samym ciśnieniem
ściągnij ten wężyk co wraca paliwo i włóż go bezpośrednio do baku zebyś widział czy leci


paliwo



ok. sprawdze pozdrawiam
niech ktoś ci pomoże ty stój z tyłu samochodu trzymaj pilnuj i obserwuj a ktoś niech w tym czasie odpali samochód ...



Awatar użytkownika
kriss2912
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 17, 2009 09:06
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: kriss2912 » wt gru 08, 2009 18:32

Mi łem to samo wymieniłem świece i przewody i pali na dotyk :grin: zacznij od wymiany świec

Pozdrawiam :bigok:


Moj piewszy golfik :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3321870#3321870

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 241 gości