Problem z odpalaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
kolego sprawdz sobie taką gumową podstawke między kolektorem ssącym a całym wtryskiem
mi zasysał lewe powietrze przez nią bo już była taka stara i sparciała kosz w moich okolicach 70 złotych
oraz szy pod spodem pod kolektorem ssącym gdzie masz cały korpus od wtrysku tak jest taki kabelek on podgrzewa jeża co jest w środku moze to gdzieś coś z tym kabelkiem
oraz trzecia sprawa jak tam z pompka paliwową ??
mi zasysał lewe powietrze przez nią bo już była taka stara i sparciała kosz w moich okolicach 70 złotych
oraz szy pod spodem pod kolektorem ssącym gdzie masz cały korpus od wtrysku tak jest taki kabelek on podgrzewa jeża co jest w środku moze to gdzieś coś z tym kabelkiem
oraz trzecia sprawa jak tam z pompka paliwową ??
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
Witam ok. sprawdze , a jeżeli chodzi o pompe paliwa to mi wydaje sie że jest ok . A jak ją sprawdzić ? Dzieki za pomoc pozdrawiam.ducker24 pisze:kolego sprawdz sobie taką gumową podstawke między kolektorem ssącym a całym wtryskiem
mi zasysał lewe powietrze przez nią bo już była taka stara i sparciała kosz w moich okolicach 70 złotych
oraz szy pod spodem pod kolektorem ssącym gdzie masz cały korpus od wtrysku tak jest taki kabelek on podgrzewa jeża co jest w środku moze to gdzieś coś z tym kabelkiem
oraz trzecia sprawa jak tam z pompka paliwową ??
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
u mnie była walnięta pompa paliwowa i też tak miałem
za pierwszym razem moglem kręcić do usranej śmierci
a za drugim odrazu jeszcze dobrze nie dotknąłem kluczyka
byla już zabita tym wszystkim syfem, na którym jeździmy
pompę spradzasz w nastepujący sposób:
1 wyciągasz wszystko z bagażnika
2 tam masz taki czarny dekielek
3 odkręcasz 3 śrubki i go ściągasz
4 później masz tam taki plastikowy duzy pierścień - nakretke
odkręcasz ja i patrzysz który przewód idzie z pompki a którym paliwo wraca spowrotem do baku
paliwo powinno być pompowane cały czas bez przerwy pod takim samym ciśnieniem
ściągnij ten wężyk co wraca paliwo i włóż go bezpośrednio do baku zebyś widział czy leci paliwo
niech ktoś ci pomoże ty stój z tyłu samochodu trzymaj pilnuj i obserwuj a ktoś niech w tym czasie odpali samochód ...
za pierwszym razem moglem kręcić do usranej śmierci
a za drugim odrazu jeszcze dobrze nie dotknąłem kluczyka
byla już zabita tym wszystkim syfem, na którym jeździmy
pompę spradzasz w nastepujący sposób:
1 wyciągasz wszystko z bagażnika
2 tam masz taki czarny dekielek
3 odkręcasz 3 śrubki i go ściągasz
4 później masz tam taki plastikowy duzy pierścień - nakretke
odkręcasz ja i patrzysz który przewód idzie z pompki a którym paliwo wraca spowrotem do baku
paliwo powinno być pompowane cały czas bez przerwy pod takim samym ciśnieniem
ściągnij ten wężyk co wraca paliwo i włóż go bezpośrednio do baku zebyś widział czy leci paliwo
niech ktoś ci pomoże ty stój z tyłu samochodu trzymaj pilnuj i obserwuj a ktoś niech w tym czasie odpali samochód ...
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
ducker24 pisze:u mnie była walnięta pompa paliwowa i też tak miałem
za pierwszym razem moglem kręcić do usranej śmierci
a za drugim odrazu jeszcze dobrze nie dotknąłem kluczyka
byla już zabita tym wszystkim syfem, na którym jeździmy
pompę spradzasz w nastepujący sposób:
1 wyciągasz wszystko z bagażnika
2 tam masz taki czarny dekielek
3 odkręcasz 3 śrubki i go ściągasz
4 później masz tam taki plastikowy duzy pierścień - nakretke
odkręcasz ja i patrzysz który przewód idzie z pompki a którym paliwo wraca spowrotem do baku
paliwo powinno być pompowane cały czas bez przerwy pod takim samym ciśnieniem
ściągnij ten wężyk co wraca paliwo i włóż go bezpośrednio do baku zebyś widział czy leci
paliwo
ok. sprawdze pozdrawiam
niech ktoś ci pomoże ty stój z tyłu samochodu trzymaj pilnuj i obserwuj a ktoś niech w tym czasie odpali samochód ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 344 gości