Przepustnica- Brak wolnych obrotów w 1,6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przepustnica- Brak wolnych obrotów w 1,6
Witam Wszystkich.
Mam problem z moim golfem III. A mianowicie na początku falowały obroty.
Teraz obroty spadają do około 300-400 i gdy tylko włączę np. światła auto odrazu gaśnie.
Mechanik powiedział, że do wymiany jest przepustnica, jest to w całości z silnikiem krokowym.
Z wyglądu wygląda tak:
http://allegro.pl/item821304208_nowa_pr ... 3064d.html
I tu moje pytanie bo na allegro jest ich wiele, do silników 1,4 1,6 różnią się numerami.
Nie wszyscy ich podają.
Czy ten nr. ma duże znaczenie i czy wogóle ma?
Nr. z mojej przepustnicy to: 030133064D.
Autko to VW Golf III silnik 1,6 8V rocznik 1996
Bardzo prosiłbym o informacje na ten temat gdyż brak obrotów bardzo mnie denerwuje.
Pozdrawiam M.
Mam problem z moim golfem III. A mianowicie na początku falowały obroty.
Teraz obroty spadają do około 300-400 i gdy tylko włączę np. światła auto odrazu gaśnie.
Mechanik powiedział, że do wymiany jest przepustnica, jest to w całości z silnikiem krokowym.
Z wyglądu wygląda tak:
http://allegro.pl/item821304208_nowa_pr ... 3064d.html
I tu moje pytanie bo na allegro jest ich wiele, do silników 1,4 1,6 różnią się numerami.
Nie wszyscy ich podają.
Czy ten nr. ma duże znaczenie i czy wogóle ma?
Nr. z mojej przepustnicy to: 030133064D.
Autko to VW Golf III silnik 1,6 8V rocznik 1996
Bardzo prosiłbym o informacje na ten temat gdyż brak obrotów bardzo mnie denerwuje.
Pozdrawiam M.
Świr
http://www.others.info.pl
http://www.others.info.pl
Sprawdź najpierw jakie masz oznaczenie silnika. Jeżeli któryś z AEK / AFT / AKS to możne to co Paweł Marek napisał pomoże.
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Koledzy piszą, ze czyszczenie przepustnicy również pomaga. Nie potrzebna jest wymiana.
Jak będziesz znal oznaczenie silnika to poszukaj rozwiązania w opsji szukaj na forum. Pełno było tematów w tej sprawie. np:W innym temacie Paweł Marek pisze:to co zwykle nazywa się silnikem krokowym jest połączone z osią przepustnicy i reguluje jej uchylenie aby utrzymać obroty.baggio pisze:A tu pytanko czy w golfie III GT 101KM 96 roku silnik AEK jest silnik krokowy?bo mechanik powiedział mi ze nie ma krokowca
W Twoim aucie jest coś innego, co zwie się regulatorem biegu jałowego. Również w żargonie bywa zwany silniczkiem krokowym, choć jest to tylko elektromagnes. Jest on umieszczony na przewodzie bocznikowym, omijającym przepustnicę. Działa puszczając mniej lub więcej powietrza do silnika, co daje ten sam efekt jak wpierwszym przypadku. Wygląda mniej więcej tak. Ten jest od straszego silnika 2E, ale Twój jest podobny
[url=http://images3.fotosik.pl/230/be16fda51cd912a3m.jpg]Obrazek[/URL]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Koledzy piszą, ze czyszczenie przepustnicy również pomaga. Nie potrzebna jest wymiana.
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Czyszczenie nic nie dało...ma luzy.
Dziwne - zawsze wydawało mi się że powiększone luzy oznaczają przeważnie niestabilne obroty.Gaśnięcie oznacza też brak powietrza na obejściu.Jak było czyszczone?Kanał obejściowy jest niezbyt dostępny dla mechanicznego czyszczenia..
Dziwne - zawsze wydawało mi się że powiększone luzy oznaczają przeważnie niestabilne obroty.Gaśnięcie oznacza też brak powietrza na obejściu.Jak było czyszczone?Kanał obejściowy jest niezbyt dostępny dla mechanicznego czyszczenia..
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Mam na myśli to co cytował Bednarus o powietrzu biegu jałowego.
Mechaniczne czyszczenie za pomocą pędzla może powodować iż ten kanał obejściowy zostanie zalepiony brudem i masz brak biegu jałowego.Można sobie z tym poradzić używając odpowiedniego preparatu czyszczącego bez udziału pędzli...
Mechaniczne czyszczenie za pomocą pędzla może powodować iż ten kanał obejściowy zostanie zalepiony brudem i masz brak biegu jałowego.Można sobie z tym poradzić używając odpowiedniego preparatu czyszczącego bez udziału pędzli...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
No , ale zdecydowałem już, że kupię na allegro nową, gdyż kupiłem te autko nie dawno i widać w przepustnicy, że ktoś coś już próbował tam naprawiać.
Chce kupić używaną dlatego pytam czy ten nr. co niektórzy podają ma znaczenie.
Bo jedni mówią, że toto samo co w silnikach 1,4 a inni , że nie.
I nie wiem co teraz. Dlatego proszę o pomoc.
Chce kupić używaną dlatego pytam czy ten nr. co niektórzy podają ma znaczenie.
Bo jedni mówią, że toto samo co w silnikach 1,4 a inni , że nie.
I nie wiem co teraz. Dlatego proszę o pomoc.
Świr
http://www.others.info.pl
http://www.others.info.pl
Pytam bo w moim polo AEE właśnie straciłem wolne obroty. Wyciągnąłem przepustnice, wyczysciłem ale efektów brak. Odpalam zimne auto i od razu gaśnie. Musze przytrzymać gaz i rozgrzać auto i wtedy jako tako da się jeździć ale i tak co drugie światła mi gaśnie. nigdy nie robiłem adaptacji, zawsze po czyszczeniu sama się adaptowała a tym razem lipa
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 18:57 przez Kavior, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 462 gości