szlif wału

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

duchu123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 16:53
Lokalizacja: Łowicz

szlif wału

Post autor: duchu123 » wt gru 08, 2009 17:49

Czy to prawda że przy wymianie pierścieni powinno się robić szlif wału ??? bo bierze mi olej wymieniłem uszczelniacze i czekają mnie teraz pierścienie
ile za taki szlif biorą ???



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt gru 08, 2009 17:57

duchu123 pisze:Czy to prawda że przy wymianie pierścieni powinno się robić szlif wału ???
Nieprawda.Szlif robisz przy generalnym remoncie,zakłada się wtedy nadwymiarowe panewki.Przy wymianie pierscieni możesz zrobić szlif cylindrów + nadwymiarowe pierścienie,lub tulejowanie bloku+ normalne pierscienie.
Sama wymiana może nie pomóc,chyba że pierscienie są zapieczone lub popekane.



duchu123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 16:53
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: duchu123 » wt gru 08, 2009 18:06

to co może wtedy pomóc???? nowy silnik???


Sprzedam kostkę stacyjki, czujnik prędkości do MK4 - priv

DariuszK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pt maja 16, 2008 18:51
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: DariuszK » wt gru 08, 2009 18:39

czyżby 1.4? ja zmienilem pierscienie i zrobilem glowice i nie bierze ani grama ;)



duchu123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 16:53
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: duchu123 » wt gru 08, 2009 19:38

1.6 ja mam wymienione uszczelniacze i prowadnice uszczelniaczy a czy te pierścienie wymieniać to się zastanawiam bo bierze mi na 350 cały olej to nie cieknie tylko leci gdzieś olej jak chodzi na luzie nie dymi ale jak dodaje gazu to zaraz chmura


Sprzedam kostkę stacyjki, czujnik prędkości do MK4 - priv

Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » wt gru 08, 2009 20:04

To samo miałem.
Teraz po wymianie pierścieni i honowaniu tulei i płaszczyzny bloku oleju nie bierze wogóle.

Jeżeli twoja awaria jest wynikiem uszkodzonych pierścieni (tak jak u mnie) to raczej obejdzie się bez szlifu. Ja musiałem wymienić też panewki na korbowodach bo były cienkie jak żyletki( po pomiarze wału wyszło że nie trzeba robić szlifu więc założyliśmy nominalne).
Pierścionki też mam założone nominalne i wszystko jest OK.

Nie zwlekaj bo olej też kosztuje a ta awaria może pociągnąć za sobą też inne równie dorgie konsekwencjie (np sonda, katalizator).
Tylko sie ie wystrasz bo dymienie zniknie dopiero po kilkdziesięciu mintach :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości