Witam
Postanowiłem zrobić nowy temat gdyż stary został skasowany a problem nie usunięty
Mój problem jest taki Posiadam golfa 2 silnik 1,3 wtrysk z 1990 roku Rano gdy jest zimny odpala na dotyk ale po przejechaniu kilku kilometrów i nagrzaniu silnika do 50-60 stopni silnik nie odpala rozrusznik normalnie kręci jest iskra ale silnik zalewa sie i nie odpala To nie Lambda gdyż jest ona odłaczona więc w czym tkwi mój problem dziękuje za okazaną pomoc i pozdrawiam
Problem z odpalaniem silnika na ciepło
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- robertkamila
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 13:34
- Lokalizacja: Rzepnowo
To jest silnik GOLFA II 1,3 WIELOPUNKTOWY WTRYSK SILNIK "NZ" i jakoś zawsze mi śmigał bez lambdy tylko ostatnio coś nie chce odpalać na ciepłym
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 18:26 przez edi-31, łącznie zmieniany 1 raz.
- robertkamila
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 13:34
- Lokalizacja: Rzepnowo
Mam taki sam silnik i mialem troche z nim doczynienia .
mozliwe usterki ktore moga sie przyczynic do zlej pracy silnika
1-uszkodzona lambda sonda
2-uszkodzony przeplywomierz
3-uszkodzony czujnik podajacy temperature do komputera(niebieski)
4-uszkodzona pompa paliwa w zbiorniku lub podcisnieniowa znajdujaca sie kolo tylnego prawego kola
5-zly stan swiec,kopulki zaplonowej palca,kabli zaplonowych.
6-wtryskiwacze ale to ostatecznosc.
W twoim przypadku najpierw zaczol bym od braku lambdy sondy to ma bardzo duzo do znaczenia.Ja jak kupilem swoja golfine to tez szukalem bo auto nie chodzilo zadowalajaco skorzystalem z diagnostyki komputerowj kosztowalo mnie to 50zl ale mialem czarno na bialym.
mozliwe usterki ktore moga sie przyczynic do zlej pracy silnika
1-uszkodzona lambda sonda
2-uszkodzony przeplywomierz
3-uszkodzony czujnik podajacy temperature do komputera(niebieski)
4-uszkodzona pompa paliwa w zbiorniku lub podcisnieniowa znajdujaca sie kolo tylnego prawego kola
5-zly stan swiec,kopulki zaplonowej palca,kabli zaplonowych.
6-wtryskiwacze ale to ostatecznosc.
W twoim przypadku najpierw zaczol bym od braku lambdy sondy to ma bardzo duzo do znaczenia.Ja jak kupilem swoja golfine to tez szukalem bo auto nie chodzilo zadowalajaco skorzystalem z diagnostyki komputerowj kosztowalo mnie to 50zl ale mialem czarno na bialym.
Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr gru 09, 2009 20:46
- Lokalizacja: Boguszów - Gorce
Witam. Zauważyłam ten temat więc postanowiłam napisać, co boli mojego golfa. Otóż od jakiegoś czasu jeżdżę golfem II 1.8 rocznik 89. Starowinka, ale w dobrym stanie. Niedawno go nabyłam więc ciężko mi powiedzieć, czy wcześniej nie wykazywał usterek. Ale u mnie po prostu nie wiadomo dlaczego gaśnie podczas jazdy. Na początku myślałam, że akumulator był do niczego, dostał nowy i nic, regulator napięcia mechanik też wymienił. Sprawdził bezpieczniki i nic. Cewka ponoć sprawna to samo z pompą paliwa. Golf potrafi jeździć parę dni bez zarzutu a potem nie wiadomo czemu gaśnie podczas jazdy i nie można go już odpalić. Dodatkowo co jakiś czas zapala się czerwona kontrolka (chłodnica). Czasem też gdy zgaśnie zapala się kontrolka od temperatury oleju (chyba tak to się nazywa). Mechanik u którego byłam już parę razy nie może znaleźć przyczyny. Może Wam się uda coś mi podpowiedzieć?
Przeglądałam już różne fora i najczęściej przewijał się tam czujnik Halla, albo pompa od wody. Nie wiem, czy takie opcje są możliwe. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam wszystkich.
Przeglądałam już różne fora i najczęściej przewijał się tam czujnik Halla, albo pompa od wody. Nie wiem, czy takie opcje są możliwe. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam wszystkich.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 84 gości