Skaczą obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
- Lokalizacja: Leszno
Skaczą obroty
Witam piszę za kumpla. Ma on MK2 z silnikem 1.6 i chodzi o to że podczas jazdy po mieście na rozgrzanym silniku obrotki na luzie potrafią skoczyć do 2 tyś. co to może być?
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 23:03 przez Robert Raburski, łącznie zmieniany 1 raz.
MK3 TDI może kiedyś
Sonda lambda bo chyba w Golfie 2 nie było silnika krokowego bo jak by był to stawiam na niego
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
- Lokalizacja: Lębork
Witam.Ja tez miałem przez 2 dni problem z obrotami w swoim mk3.Albo falowały na postoju miedzy 850a1000 albo trzymały na 1700-2000.Nagle wszystko wróciło do normy,przychodze rano ,odpalam i obrotki spoko na zimnym 1200 ,na ciepłym równo 800.
Zastanawiam sie tylko czy to nie jest poczatek konca jakiejs własnie dypereli????
Co sądzicie,co najczesciej pada sonda,czujnik przepustnicy,krokowiec a moze jeszcze cos innego odpowiadającego tym objawom????
Pozdro.
Zastanawiam sie tylko czy to nie jest poczatek konca jakiejs własnie dypereli????
Co sądzicie,co najczesciej pada sonda,czujnik przepustnicy,krokowiec a moze jeszcze cos innego odpowiadającego tym objawom????
Pozdro.
Miałem podobny problem w moim MK3 1.8GT
wykręciłem silnik krokowy rozebrałem go i wyczyściłem i przy okazji zresetowałem komputer,
pomogło na jeden dzień i znowu było to samo na gazie i na paliwie,
odłączyłem instalacje gazu i wszystko wraca do normy samochód jakby odżył nie zawiesza sie na obrotach i i silnik pracuje równo,
gaz w samochodzie to gów....
gaz jest do zapalniczek a nie do samochodów, nigdy juz nie założe gazu do samochodu przez pierwszy rok było idealnie a pużniej zaczynają się jazdy z silnikiem i pali dużo więcej a rużnica w cenie między gazem i paliwem maleje, już tylko 1,60PLN,
nie wspominając o zużyciu silnika na gazie,
a miałem taki idealny silnik przed założeniem gazu, mam nadzieje że teraz wróci do normy
MOJA RADA
jeśli nie stać was na jazde na paliwku to jeżdzijcie żadziej (tak jak ja PKP MZA) nie zakładajcie gazu jak chcecie pojeżdzić samochodem dłużej
wykręciłem silnik krokowy rozebrałem go i wyczyściłem i przy okazji zresetowałem komputer,
pomogło na jeden dzień i znowu było to samo na gazie i na paliwie,
odłączyłem instalacje gazu i wszystko wraca do normy samochód jakby odżył nie zawiesza sie na obrotach i i silnik pracuje równo,
gaz w samochodzie to gów....
gaz jest do zapalniczek a nie do samochodów, nigdy juz nie założe gazu do samochodu przez pierwszy rok było idealnie a pużniej zaczynają się jazdy z silnikiem i pali dużo więcej a rużnica w cenie między gazem i paliwem maleje, już tylko 1,60PLN,
nie wspominając o zużyciu silnika na gazie,
a miałem taki idealny silnik przed założeniem gazu, mam nadzieje że teraz wróci do normy
MOJA RADA
jeśli nie stać was na jazde na paliwku to jeżdzijcie żadziej (tak jak ja PKP MZA) nie zakładajcie gazu jak chcecie pojeżdzić samochodem dłużej
Piszę w tym temacie bo problem podobny , a może i ten sam.
Auto to golf mk2 1,3 ( niewiem czy to gaznik czy monowtrysk) rocznik 91, autko ma LPG .
Objawy to szarpanie niskich obrotów , trzeba trzymac gaz lekko wcisniety caly czas bo inaczej szarpie , przerywa a w efekcie koncowym gasnie.
Gdy dojezdzam do swiatel , puszcxzam gaz i hamuje samochod prawie zawsze gasnie.
Rano gdy go odpalam musze 15 minut przelaczac miedzy wacha a gazem i najczesciej na gazie odpala , albo odpala na benie i trzeba odrazu przelaczac na lpg , gdy juz troche pojezdzi zaczyna szarpac podczas ruszania ze swiatel i wtedy najlepiej chodzi na pozycji ZEROwej przelacznika miedzy gazem a benzyna. Niewiem jakim cudem wogle dostaje ten gaz ale Vw kupione w polsce to naczesciej puszki pandory...
Proszę o jakies wskazowki , rady bo juz mi sie cierpliwosc konczy zwlaszcza po ostatniej wizycie u mechanika za ktora skasowano 270zl a wymieniono olej , naprawiono wskaznik temp , dolano wody do aku i naladowano go i to WSZYSTKO , dodam ze olej to mineraka...
Pomocy
Auto to golf mk2 1,3 ( niewiem czy to gaznik czy monowtrysk) rocznik 91, autko ma LPG .
Objawy to szarpanie niskich obrotów , trzeba trzymac gaz lekko wcisniety caly czas bo inaczej szarpie , przerywa a w efekcie koncowym gasnie.
Gdy dojezdzam do swiatel , puszcxzam gaz i hamuje samochod prawie zawsze gasnie.
Rano gdy go odpalam musze 15 minut przelaczac miedzy wacha a gazem i najczesciej na gazie odpala , albo odpala na benie i trzeba odrazu przelaczac na lpg , gdy juz troche pojezdzi zaczyna szarpac podczas ruszania ze swiatel i wtedy najlepiej chodzi na pozycji ZEROwej przelacznika miedzy gazem a benzyna. Niewiem jakim cudem wogle dostaje ten gaz ale Vw kupione w polsce to naczesciej puszki pandory...
Proszę o jakies wskazowki , rady bo juz mi sie cierpliwosc konczy zwlaszcza po ostatniej wizycie u mechanika za ktora skasowano 270zl a wymieniono olej , naprawiono wskaznik temp , dolano wody do aku i naladowano go i to WSZYSTKO , dodam ze olej to mineraka...
Pomocy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości