Czy tłumik od GTI (2 rurka) bedzie pasował go silnika RP ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy tłumik od GTI (2 rurka) bedzie pasował go silnika RP ?
Witam. Szlak trafił mi tłumik i nosze sie z zamiarem zakupu 2 rurki od GTI. Czy tłumik od GTI (2 rurka) bedzie pasował go silnika RP ?
Pozdr
Pozdr
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
u mnie tak było moze to przez firme... bo była to firma izawit.. ( ale tn który mam to jakis wynalazek MArix i jest ciszej )Xabingo pisze:Mam rozumieć, że jak założę tłumik od PFa GTI (2rurka) do RPka to będzie głośniej niż jak założę tłumik dedykowany do RP?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
oki, thx
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Założyłem dzisiaj dwururkę.
Cały układ wydechowy jest nowy (wszystko POLMO), zamiast katalizatora jest tłumik.
Jeszcze kolektor wydechowy mam pęknięty na drugim cylindrze i muszę to zaspawać kiedyś - ale na razie nie mam czasu jechać do gościa, żeby to zaspawał. Przy okazji zapytam się - czym się to spawa - tigiem, migomatem czy czymś innym?
I tak: tłumik początkowy (zamiast katalizatora) jest dedykowany do mojego RP-ka, środkowy też, a końcowy jest od PF-a (numer POLMO 30.76). Wszystko nowiutkie i składane na cemencie do tłumików - nie ma żadnych nieszczelności.
Tylko ten kolektor ma lekki pęknięcie, przez co silnik raczej głośno nie pracuje tylko tak cyka.
Myślałem, że będzie na tym końcowym cichutko, ale nie jest tak jak się spodziewałem, daje fajny bas i jak spada z dużych obrotów to słychać świst, ale tak jak mówię, nie jest cicho, ani nie jest głośno. Z resztą miał rację guti
Dodam, że trzeba było w dolnym pasie powiększyć wycięcie na końcowe rurki.
Cały układ wydechowy jest nowy (wszystko POLMO), zamiast katalizatora jest tłumik.
Jeszcze kolektor wydechowy mam pęknięty na drugim cylindrze i muszę to zaspawać kiedyś - ale na razie nie mam czasu jechać do gościa, żeby to zaspawał. Przy okazji zapytam się - czym się to spawa - tigiem, migomatem czy czymś innym?
I tak: tłumik początkowy (zamiast katalizatora) jest dedykowany do mojego RP-ka, środkowy też, a końcowy jest od PF-a (numer POLMO 30.76). Wszystko nowiutkie i składane na cemencie do tłumików - nie ma żadnych nieszczelności.
Tylko ten kolektor ma lekki pęknięcie, przez co silnik raczej głośno nie pracuje tylko tak cyka.
Myślałem, że będzie na tym końcowym cichutko, ale nie jest tak jak się spodziewałem, daje fajny bas i jak spada z dużych obrotów to słychać świst, ale tak jak mówię, nie jest cicho, ani nie jest głośno. Z resztą miał rację guti
Dodam, że trzeba było w dolnym pasie powiększyć wycięcie na końcowe rurki.
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 19:58 przez Xabingo, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości