Problem z Toledo II 2.3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z Toledo II 2.3
od pewnego czasu zmagam sie z bolaczkami mojego samochodu mianowicie na VAGu wychodza bledy tego typu
04EB Przekaznik pompy paliwa
przerwa/zwarcie do masy
04E1 Wtryskiwacz cylinder 1
przera/zwarcie do masy
04E21 Wtryskiwacz cylinder2
przera/zwarcie do masy
04E3Wtryskiwacz cylinder 3
przera/zwarcie do masy
04E4 Wtryskiwacz cylinder4
przera/zwarcie do masy
04E5 Wtryskiwacz cylinder 5
przera/zwarcie do masy
02F6 system powietrza dodatkowego
przera/zwarcie do masy
04D3Zawor powietrza dodat.
przera/zwarcie do masy
04DFZawor odpowietrzania zabiornika pal.
przera/zwarcie do masy
0229Przeplywomierz pow. masowy
przera/zwarcie do masy
auto podczas jazdy samo gasnie jak przy wylaczeniu silnika bez wzgledu na to czy jest cieple czy zimne , po normlanym wylaczeniu odpala za ktoryms razem (objaw jest taki ze wskakuje na normalne obroty poczym tak jakby mu ktos odcial zasilanie , oboty spadaja auto nie reaguje na gaz )..
Dodam ze auto mialo sprawdzane i czyszczone wszystkie masy , elektryk obstawia ze ot moze byc sterownik silnika padniety albo czujnik polozenia walu (tyle ze nie wykazuje go na bledach) jakie macie inne sugestie ?
04EB Przekaznik pompy paliwa
przerwa/zwarcie do masy
04E1 Wtryskiwacz cylinder 1
przera/zwarcie do masy
04E21 Wtryskiwacz cylinder2
przera/zwarcie do masy
04E3Wtryskiwacz cylinder 3
przera/zwarcie do masy
04E4 Wtryskiwacz cylinder4
przera/zwarcie do masy
04E5 Wtryskiwacz cylinder 5
przera/zwarcie do masy
02F6 system powietrza dodatkowego
przera/zwarcie do masy
04D3Zawor powietrza dodat.
przera/zwarcie do masy
04DFZawor odpowietrzania zabiornika pal.
przera/zwarcie do masy
0229Przeplywomierz pow. masowy
przera/zwarcie do masy
auto podczas jazdy samo gasnie jak przy wylaczeniu silnika bez wzgledu na to czy jest cieple czy zimne , po normlanym wylaczeniu odpala za ktoryms razem (objaw jest taki ze wskakuje na normalne obroty poczym tak jakby mu ktos odcial zasilanie , oboty spadaja auto nie reaguje na gaz )..
Dodam ze auto mialo sprawdzane i czyszczone wszystkie masy , elektryk obstawia ze ot moze byc sterownik silnika padniety albo czujnik polozenia walu (tyle ze nie wykazuje go na bledach) jakie macie inne sugestie ?
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 17:44 przez JJ85, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wszystko to wisi pod jedym sterownikiem - przekaźnikiem zwanym na schemacie przekaźnikiem sterowania. Mam tylko schemat więc nie wiem gdzie toto siedzi, ale zapewne wystarczy zmienić lub tylko docisnąć. Dodatkowo przekaźnik ten jest powiązany ze sygnałem zapłonu od kluczykya i włącznikami dzrwiowymi, dejrzewam więc że może chodzić o immo. Bardziej konkretnie nie umiem pomóc ale ze schematu w dość oczywisty sposób wynika tyle co napisałem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pawle a moze to byc ktorys z tych przekaznikow ?
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=9632.0
ten R12 moglby za to odpowiadac ?
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=9632.0
ten R12 moglby za to odpowiadac ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 212 gości