Problem z vw Golf 3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z vw Golf 3
Witam. Posiadam vw golfa 3 bon jovi rok '96 abs automat instalacja lpg. Mam z nim jeden problem i potrzebuje pomocy. Opisze jak to było od poczatku. Na poczatku miałem problemy z jazda na benzynie ale jazda na gazie nie sprawiala zadnych problemów. Chodziło o odpalanie na benzynie nie mogłem go odpalać bo bo skakały obroty i po jakims czasie gasł. Ale przy jezdzie po trasie przy pretkosci 100 km/h przy przelaczeniu na benzyne troche tracil obroty ale po chwili cos sie jakby odtykalo i jechal normalnie. Potem bez problemu odpalalem go z benzyny nie tracil obrotów jezdzil normalnie , ale gdy tylko przelaczylem na gaz (na gazie normalnie bez problemow) a potem znowu na benzyne to znowu obroty spadały. Wiec jedzilem na gazie ale jak jechalem na trasie to przelanczalem na benzyne i jezdzilem na benzynie kilka dni ale pozniej znowu na gaz i znowu problem z bezyna wiec po miescie na gazie. Teraz tej zimy problemy sie nasiliły a mianowicie na benzynie odpalic sie go nie da w ogole bo gdy tylko zapala odrazu gasnie jesli gdy daje gazu na 3 000 obrotów obroty spadaja przy trzymaniu gazu tak jakbym nie trzymal w ogole. Mało tego ciezko strasznie go zapalic z gazu ale tylko czasem czasem odpala normalnie a czasem krecac go z minute nie odpala w ogole kreci ale nie odpala. A wracajac do benzyny to ta zima czasem jest tak ze go odpale przytrzymam na 3 000 obortów na benzynie i sie ustabilizuje i bedzie trzymal obroty ale caasem jest ze w ogole nie trzyma odrazu gasnie i tak na zmiane raz tak raz tak I jeszcze jedna sprawa ze jak nawet jest stabilny na benzynie odpala normanie to jak w baku mam malo benzyny to gasnie czasem obroty skoczą ale nawet jak mam rezerwe cała potrafi tak sie dziać nie że na oparach samych. Prosze o pomoc kogos kto wiec cos na ten temat.
Ja myśle, że to może być wina przekaźnika od pompy paliwa. U mojego kolegi podobnie się działo i wymienił przekaźnik i jest OK. Taki przekaźnik kosztuje 16 zł. i znajduje się w skrzynce bezpiecznikowej.
Ale jeszcze może być wina przepustnicy, albo filtr paliwa brudny, trzeba by było wymienić filtr, a przepustnice wytrzyścic.
Ale jeszcze może być wina przepustnicy, albo filtr paliwa brudny, trzeba by było wymienić filtr, a przepustnice wytrzyścic.
Taki przekażniczek w saloniku to wydatek ok.100
[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 12:56 ]
Jego symbol to 191 906 383C.Proponuję poszukać na zaprzyjażnionym szrocie lub pożyczyć od znajomego na próbę.
[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 12:59 ]
Przekażnik znajduje się w skrzynce przekażnikowej (pod bezpiecznikami)w dolnym rzędzie pierwszy od prawej
[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 12:56 ]
Jego symbol to 191 906 383C.Proponuję poszukać na zaprzyjażnionym szrocie lub pożyczyć od znajomego na próbę.
[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 12:59 ]
Przekażnik znajduje się w skrzynce przekażnikowej (pod bezpiecznikami)w dolnym rzędzie pierwszy od prawej
Nie wolno odpalać samochodu z samego gazu jeśli temperatura nie przekracza 15 stopni.harry168 pisze:Mało tego ciezko strasznie go zapalic z gazu ale tylko czasem czasem odpala normalnie a czasem krecac go z minute nie odpala w ogole kreci ale nie odpala.
Wiec nie dziw się ze krecisz minute i nie chce zaskoczyć. Przy takich mrozach nawet powinienes jakies pierwszszy kilometr jechać na benzynie.
Wszystko wpływa na żywotność silnika, jeśli nie bedziesz dbał o silniczek to zrobisz z niego szrota
Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
djprezes Czy wolno odpalać na gazie czy też nie - to temat rzeka.
Moim zdaniem wolno, a tym bardziej granica którą napisałeś - 15 stopni - jest za wysoka.
Jedyne co szybciej się żużywa podczas zapalania na LPG to membrany reduktora.
[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 3:05 pm ]
A jak wygląda filtr paliwa - wymieniałeś? Koszt niewielki - ok 30 zł
A może masz dużo wody w zbiorniku - dolej denaturatu. Wyjeździj to co masz i zalej świeżą benzyną.
Może też komputer benzynowy wyłapuje jakieś błędy od gazowego - jaką masz instalację gazową oraz jaki silnik ?
Moim zdaniem wolno, a tym bardziej granica którą napisałeś - 15 stopni - jest za wysoka.
Jedyne co szybciej się żużywa podczas zapalania na LPG to membrany reduktora.
[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 3:05 pm ]
harry168 pisze:Witam. Posiadam vw golfa 3 bon jovi rok '96 abs automat instalacja lpg. Mam z nim jeden problem i potrzebuje pomocy. Opisze jak to było od poczatku. Na poczatku miałem problemy z jazda na benzynie ale jazda na gazie nie sprawiala zadnych problemów. Chodziło o odpalanie na benzynie nie mogłem go odpalać bo bo skakały obroty i po jakims czasie gasł. Ale przy jezdzie po trasie przy pretkosci 100 km/h przy przelaczeniu na benzyne troche tracil obroty ale po chwili cos sie jakby odtykalo i jechal normalnie. Potem bez problemu odpalalem go z benzyny nie tracil obrotów jezdzil normalnie , ale gdy tylko przelaczylem na gaz (na gazie normalnie bez problemow) a potem znowu na benzyne to znowu obroty spadały. Wiec jedzilem na gazie ale jak jechalem na trasie to przelanczalem na benzyne i jezdzilem na benzynie kilka dni ale pozniej znowu na gaz i znowu problem z bezyna wiec po miescie na gazie. Teraz tej zimy problemy sie nasiliły a mianowicie na benzynie odpalic sie go nie da w ogole bo gdy tylko zapala odrazu gasnie jesli gdy daje gazu na 3 000 obrotów obroty spadaja przy trzymaniu gazu tak jakbym nie trzymal w ogole. Mało tego ciezko strasznie go zapalic z gazu ale tylko czasem czasem odpala normalnie a czasem krecac go z minute nie odpala w ogole kreci ale nie odpala. A wracajac do benzyny to ta zima czasem jest tak ze go odpale przytrzymam na 3 000 obortów na benzynie i sie ustabilizuje i bedzie trzymal obroty ale caasem jest ze w ogole nie trzyma odrazu gasnie i tak na zmiane raz tak raz tak I jeszcze jedna sprawa ze jak nawet jest stabilny na benzynie odpala normanie to jak w baku mam malo benzyny to gasnie czasem obroty skoczą ale nawet jak mam rezerwe cała potrafi tak sie dziać nie że na oparach samych. Prosze o pomoc kogos kto wiec cos na ten temat.
A jak wygląda filtr paliwa - wymieniałeś? Koszt niewielki - ok 30 zł
A może masz dużo wody w zbiorniku - dolej denaturatu. Wyjeździj to co masz i zalej świeżą benzyną.
Może też komputer benzynowy wyłapuje jakieś błędy od gazowego - jaką masz instalację gazową oraz jaki silnik ?
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
ja miałem podobnie w poprzednim aucie tzn jak za duzo pojezdziłem na gazie to na paliwie dawał ciała i się mulił.Miałem założyć przekażnik do kompa ale nie zrobiłem tego.Jak się okazało wtryski były do wymiany bo niestety za mało na paliwie jeździł no i niestety zardzewiały.A auto odpalałem na paliwie.Sposobem było to że po trasie przegoniłem go 140-150 km/h i tak parę kilometrów i spoko.Teraz jeżdzę moim MK3 i do niego nigdy nie założe gazu i tamte auto męczy mój brat i on znalazł sobie patent.A mianowicie odpala auto na paliwie pojezdzi trochę aż się nie rozgrzeje dopiero na gaz.I przy skończonej jeździe gdy wieżdża do garażu to też na paliwie chwilę pochodzi i następnym razem już dobrze.pozdro
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości