Montaż (swap) MONOWTRYSKU w niejsce gaznika 2E2 mk2 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lis 06, 2009 19:41

Ja napisałem Tobie o wiązkach jakie potrzebujesz z golfa mkII 1.8 RP. Nie było mkII 1.6 na wtrysku - chyba, ze myślisz o mkIII - ale tutaj nie polecam, bo więcej roboty. Potrzebujesz też oczywiście ECU z RP.

Co do wiązki tylnej - to jest jedna wiązka, która idzie od skrzynki przekaźników do lamp tylnych, pompy, czujnika poziomu paliwa, jest tam także zasilanie tylnej wycieraczki i ogrzewania tylnej szyby.



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » pt lis 06, 2009 21:58

myślałem o mk3, ale już się z 1.6 wyleczyłem .
czyli mk2 1.8 na monowtrysku to tylko i wyłącznie RP ?

Widzę ze prawie całą instalacje muszę wypruć z dawcy.
Mam nadzieję że coś trafie na szrocie w przyszły piątek :-)

a co do tego rezystora przy ECU to tylko występuje ze starą skrzynką bezp.?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lis 06, 2009 22:22

bullas pisze:a co do tego rezystora przy ECU to tylko występuje ze starą skrzynką bezp.?
- tak, dokładnie - bierz całe ECU, razem z tym rezystorem, blachą i modułem zaplonu. Poza tym wtrysk, dolot cały (czyli od puszki filtra do wtrysku), poma plawia w baku, pompa paliwa pod podwoziem, przewody paliwowe też weź, bo jak dobrze pamiętam, to w gaźnikowcu są mniejsze, odmoa, zaślepka z bloku silnika na pompę paliwa, plastik za pampe prawą, zaślepkę w błotnik prawy od wewnętrznej strony, filtr węglowy (pod filtrem powietrza) + wszystkie wężyki od niego (jeden idzie do baku), na jednym z tych węży będa elektrozaworki, to też potrzeba - no i to chyba wszystko. Przekażnik 67 ze skrzynki bezpieczników jeszcze + przekaźnik, który będzie we wiązce silnika, ale przyczepiony jest do panela przekaźników na górze (53).
Chyba wszystko....
Acha, to co opisuję tyczy się starego panelu - i jak chcesz mieć łatwiej, to poszukaj instalacji pod stary panel. Podczas demontażu nie tnij żadnych kabli - wszystko da się wyciągnąć bez cięcia (chyba, że ktoś gaz miał zamontowany, albo jakieś przeróbki).
No i czujniki z króćca płynu chłodzącego też weź.



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » sob lis 07, 2009 01:33

OK zobaczymy co da się upolować!
będę dawał znać o postępach w kompletowaniu części.
golfem poruszam się na codzień więc nie moge zacząć przekładki zanim nie będę miał
100% kompletu.

stary panel do którego roku wychodził ?
do 1989 ?

[ Dodano: 07 Lis 2009 00:48 ]
od którego roku (w jakich latach ) wychodził golf z RP-kiem ?



jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » sob lis 07, 2009 10:25

Od sierpnia 1987 do lipca 1991 - według katalogu kabli zapłonowych NGK, tym niemniej sądzę że ciężko to ustalić bardzo dokładnie.



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » sob lis 07, 2009 16:44

a stary panel do jakiego roku był produkowany ?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob lis 07, 2009 23:35

do konca lipca '89 jeżeli się nie mylę. Jak masz awarynje w desce - to jest stary panel, jak w kolumnie kiery - to nowy.



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » pn lis 30, 2009 22:31

witam ponownie

jestem w trakcie kompletowania części na swapa.

Niestety jeszcze to trochę potrwa. bądźmy dobrej myśli .

Dam znać wkrótce jak poszło . Dziękuje wszystkim za pomoc.


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

grem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 28, 2009 17:36
Lokalizacja: Wielichowo
Kontakt:

Post autor: grem » czw gru 03, 2009 22:55

mam pytanie odnośnie tematu, czy można zrobić taki swap gaźnika 2EE w silniku 1.6 PN na wtrysk z silnika RP?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw gru 03, 2009 23:00

Można - pisałem o tym kilka postów wcześniej. Ale ostatnio dowiedziałem się, ze aparat zapłonowy jest iny dla RP niż dla reszty silników - nie wiem, czym się różni - może regulacja wyprzedzenia ma inny zakres - nie wiem, w każdym razie jest inny - i teraz nie jestem pewien, czy go też przypadkiem nie trzeba zmieniać.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 405 gości