1,6 aft golf III/toledo I...kręci a nie odpala(auto bez lpg)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

misiules
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr gru 02, 2009 22:47
Lokalizacja: LLU

1,6 aft golf III/toledo I...kręci a nie odpala(auto bez lpg)

Post autor: misiules » śr gru 02, 2009 23:02

Na wstępie witam wszystkich motomaniaków!!!
Panowie mam problem, otóż przy cofaniu auto nagle gasło tak jakby było mu za ciężko...i tak kilka razy z rzędu (kiedyś już było coś takiego ale mechanik naprawił-był problem gdzieś przy dolocie). dziś chciałem sam coś dłubnąć więc odpaliłem silnik i zacząłem lekko ruszać dolotem a silnik faluje i przygasa-wniosek-łapie gdzieś lewe powietrze. Niestety nie znalazłem niczego za to jak wszystko złożyłem do kupy to teraz wcale nie odpala.
co robiłem??? a no tyle co zdjąłem pokrywę tę nad wtryskiem i tą membraną (regulator ciśnienia paliwa to chyba jest). nic nie zauważyłem więc skręciłem spowrotem a tu zonk. ktoś się może orientuje jak to jest z tymi silnikami???
zauważyłem jakby wtryskiwacz nie dawał paliwa. pompa i przekaźnik działa. jak odkręciłem ten czopek który trzyma sprężynę i membranę to trysnęło troszkę paliwa. czyżby coś się tam zblokowało???membrana jest cała, wtrysk pstryka (podłączałem na krótko)....
proszę o rady



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr gru 02, 2009 23:10

Byc moze ze waz od regulatora cisnienia paliwa sie przerwal,i dlatego nie odpala, jeszcze sumie czujnik halla , ale to raczej odpada, poszukja w podcisnienach czy jest wsztko ok.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

kolop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw gru 03, 2009 13:45
Lokalizacja: ldz

Post autor: kolop » czw gru 03, 2009 13:46

identyczna sytuacje mialem dwa dni temu, problemem okazala sie usterka ukladu zaplonowego, nie wiem dokladnie co bylo robione, ale koszt 70zl, no i raczej jak sie nei jest mechanikiem to ciezko bedzie cos zrobic



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 03, 2009 15:17

misiules, sprecyzuj czym jeździsz. Aft ma wtrysk wielopunktowy a ty piszesz o jakimś wtryskiwaczu jednym.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » czw gru 03, 2009 16:02

dokładnie opisz jakie auto, a tak poza tym sprawdz na przewodzie do wtryskiwaczy czy leci paliwo przy zapłonie oraz sprawdź czy czasem iskry ci nie brakuje


jeśli ci pomogę nie zapomnij o kliknięciu w "pomógł" ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości