MK II - PN pierburg 2ee przrobka na trysk co i jak?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
luxmad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 19:23
Lokalizacja: katowice

Post autor: luxmad » pn lut 27, 2006 23:47

kwiatekt11 pisze:
luxmad pisze:
beno pisze:jak chcesz poprawic moc to lepiej wstawic silnik1.8 na jednopunkcie i bedzie bez zadnych przerobek bo nie wierze zeby sam mono wtrysk dal lepszego kopa.
to skąd bierze się to 90KM w 1.8 na monowtrysku ?? skoro 1.6 to niewiele mniejsza pojemność a taka PN-ka ma zaledwie w okolicach 70 kilku kucy ??
wiekszy skok tłoka :bigok:
mam rozumieć że te około 20KM biorą się z większego skoku tłoka i to jest główna przyczyna wzrostu mocy



beno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt lut 24, 2006 22:22
Lokalizacja: Kielpino
Kontakt:

Post autor: beno » pn lut 27, 2006 23:55

wieksza moc to nie tylko przez to ze wiekszy skok, pisalem juz ze to takze wieksza srednica zaworow i inny uklad wydechowy



kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Post autor: kwiatekt11 » pn lut 27, 2006 23:57

luxmad pisze:
kwiatekt11 pisze:
luxmad pisze: to skąd bierze się to 90KM w 1.8 na monowtrysku ?? skoro 1.6 to niewiele mniejsza pojemność a taka PN-ka ma zaledwie w okolicach 70 kilku kucy ??
wiekszy skok tłoka :bigok:
mam rozumieć że te około 20KM biorą się z większego skoku tłoka i to jest główna przyczyna wzrostu mocy
nie tylko wydech inny srednica zawory tez inne mozna by troche nawymieniac tego :grin:



SzyMassMk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw lut 23, 2006 20:34
Lokalizacja: Łódź

Post autor: SzyMassMk2 » wt lut 28, 2006 00:07

Ja mam przerobioną PN-ke na monowtrysk i sobie ją chwale pali zawsze na dyg ,zadnych regulacji ,małe spalanie poprostu cudo :D a co do mocy to mysle ze jest to samo co z gaznikiem pozdro i powodzenia w zakładaniu nowego serca :D



Awatar użytkownika
revolver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob lut 25, 2006 12:16
Lokalizacja: Przasnysz
Kontakt:

Post autor: revolver » wt lut 28, 2006 00:15

dzieki SzyMassMk2 moglbys napisac cos wiecej na temat tej przerobki masz ja juz za soba z jakiego silnika uzyles czesci cos o kosztach i ewntualne klopoty zwiazane z montazem pozdro


See ya on the road...
ZAPRASZAM DO OCENY :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98067
KUPIE POSZERZONE STALOWKI 14x 8lub 9 cali

SzyMassMk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw lut 23, 2006 20:34
Lokalizacja: Łódź

Post autor: SzyMassMk2 » wt lut 28, 2006 00:21

Ojjj kurcze ... musze Cie zmartwic bo jak sprowadziłem autko to wtrysk juz tam był wiec ja nie zakładałem go sam ale moge Ci powiedziec ze na 100% pompa paliwowa jest od innego vw i jest zamontowana przy obudowie od filtra powietrza nie jest w baku jak w reszcie golfow czemu wybrano takie rozwiązanie z tą pompą to niewiem...(jak bys chciał to moge jutro za dnia zrobic fotke i bym Ci ją przesłał to bys zobaczył jak to wygląda) powodzenia :]



fibolek

Post autor: fibolek » wt lut 28, 2006 00:26

Ja też się zastanawiałem swego czasu nad monowtryskiem.Ale se odpuściłem bo wtrysk jest dobry jak jest dobry a Gofly trochę stare są i utraf na coś naprawdę dobrego co ci kilka do 10 lat pośmiga(chyba że nie chcesz go tak długo trzymać).Wogule traf coś dobrego.A jeżeli sam tego nie zrobisz to w warsztacie też cię skoroją a nie sądzę żeby ktoś ci z forum FAQ dokładny napisał co i jak.
Zastanów się ludzie mają w RP zwykłe Pirburgi 2E2 które poprzez pożądne regulacje i odnowienie latają długo i bezproblemowo.Jedna zasada jak się nie wiem to się nie grzebie bo Pirbuś bardzo ale to bardzo tego nie lubi.Za całego Pirbusia ze wszystkim dasz jakieś 200-250 zeta ale to ze wszystkim.



Awatar użytkownika
luxmad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 19:23
Lokalizacja: katowice

Post autor: luxmad » wt lut 28, 2006 00:48

nie narzekam na gaźnik 2ee ,silnik dynamiczy z nim to on nie jest ale na razie sprawuje się dobrze choć ma już za sobą troche przejechane i martwi mnie tylko ilość elektromechaniki w tym gaźniku
a tak prawde mówiąc to w poprzednim mk1 miałem jedno-gardzielowy gaźnik całkowity manual na silniku 1.8 , sam zrobiłem podstawke na kolektor żeby gaźnik dał się przykręcić , gaźnik pochodził od bmw 2.0l seria 3 z 1976 lub 1979 roku wszystko działało i to nawet całkiem całkiem



VanWave
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lut 28, 2006 01:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: VanWave » wt lut 28, 2006 01:44

Miałem Pierburga 2ee w Oplu 1,8!! I nie narzekałem! Naprawde świetnie się spisywał i na LPG i na benzynce! Nie rozregulował się nigdy w książce miałem opis napraw i na początku się bałem tego dziwoląga:) Ale później zacząłem grzebać przy nim tzn. takie sprawy "poznawcze" zrobiłem na nim duzo kilometrów:) Ja bym go nie wymieniał! Autko było oszczędne miało 84KM, ale i tak dawało wielka przyjemność z jazdy:)) Ale rób jak uważasz:) pozdroo



kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Post autor: kwiatekt11 » wt lut 28, 2006 11:33

fibolek pisze:Ja też się zastanawiałem swego czasu nad monowtryskiem.Ale se odpuściłem bo wtrysk jest dobry jak jest dobry a Gofly trochę stare są i utraf na coś naprawdę dobrego co ci kilka do 10 lat pośmiga(chyba że nie chcesz go tak długo trzymać).Wogule traf coś dobrego.A jeżeli sam tego nie zrobisz to w warsztacie też cię skoroją a nie sądzę żeby ktoś ci z forum FAQ dokładny napisał co i jak.
Zastanów się ludzie mają w RP zwykłe Pirburgi 2E2 które poprzez pożądne regulacje i odnowienie latają długo i bezproblemowo.Jedna zasada jak się nie wiem to się nie grzebie bo Pirbuś bardzo ale to bardzo tego nie lubi.Za całego Pirbusia ze wszystkim dasz jakieś 200-250 zeta ale to ze wszystkim.
pierwsze słysze zeby w RP był Pierburg jak ktos ma wtrysk to po co gaznik zakładał ja bym w zyciu nie zamienił wtrysku na gaznik, z wtryskiem nie ma problemow typu ustawienie mieszanki, obroty, ssanie :okej: :grin:



Awatar użytkownika
revolver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob lut 25, 2006 12:16
Lokalizacja: Przasnysz
Kontakt:

Post autor: revolver » wt lut 28, 2006 16:06

dzieki za podpowiedzi SzyMassMk2 jak bys mogl to zrob wogole kilka fotek odnosnie tej pompy i ogolnie jak to wszystko wyglada ot takie pogladowe zdjecia


See ya on the road...
ZAPRASZAM DO OCENY :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98067
KUPIE POSZERZONE STALOWKI 14x 8lub 9 cali

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 88 gości