nic nie trzeba robic wstawiac i bedzie działac w mono wtrysku nic sie nie ustawia wszystko bedzie banglacbeno pisze:a skad wiesz czy ten mono wtrysk nie bedzie dawal zbyt duza dawka? to juz lepiej wstawic zwykly gaznik i dobrze wyregulowac
MK II - PN pierburg 2ee przrobka na trysk co i jak?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
to skąd bierze się to 90KM w 1.8 na monowtrysku ?? skoro 1.6 to niewiele mniejsza pojemność a taka PN-ka ma zaledwie w okolicach 70 kilku kucy ??beno pisze:jak chcesz poprawic moc to lepiej wstawic silnik1.8 na jednopunkcie i bedzie bez zadnych przerobek bo nie wierze zeby sam mono wtrysk dal lepszego kopa.
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
wiekszy skok tłokaluxmad pisze:to skąd bierze się to 90KM w 1.8 na monowtrysku ?? skoro 1.6 to niewiele mniejsza pojemność a taka PN-ka ma zaledwie w okolicach 70 kilku kucy ??beno pisze:jak chcesz poprawic moc to lepiej wstawic silnik1.8 na jednopunkcie i bedzie bez zadnych przerobek bo nie wierze zeby sam mono wtrysk dal lepszego kopa.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam. Co do sprawy zalozenia monowtrysku to moje zdanie jest takie ze na pewno bedzie mniej awaryjny niz pierburg 2ee. Co do mocy to nie spodziewaj sie przyrostu, moc i moment pozostana na dotychczasowym poziomie. Co do dawki paliwa to wtrysk mono-jetronic posiada sonde lambda ktora automatycznie bedzie korygowac dawke paliwa, roznica pojemnosci jest na tyle mala aby wtrysk poradzil sobie z adaptacja do nowych warunkow pracy. Do przerobki beda ci potrzebne: pompa paliwa, przewody i przekaznik sterujacy pompa, zespol wtryskiwacza, urzadzenie sterujace czyli komputer, przewody podlaczeniowe miedzy kompem a wtryskiem i sonda. Kolektor pozostaje bez zmian. Koszt calosci ciezko oszacowac, ale radze wydac wiecej i miec pewnosc ze wszystko jest sprawdzone i na pewno dziala aby uniknac przykrych niespodzianek. Jesli bedziesz potrzebowal jeszcze jakiejs pomocy lub rady to pisz. Mozesz na gadu jesli chcesz, bedzie szybciej. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 250 gości