Problem z tylnią wycieraczką:/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z tylnią wycieraczką:/
Witam!
Wczoraj padła mi wycieraczka tylnia:/
Jak mam sprawdzić czy silniczek jest zepsuty??
A jeśli nie silniczek to co mogło się zepsuć i jak to najłatwiej zdiagnozować??:)
Pozdr.
Wczoraj padła mi wycieraczka tylnia:/
Jak mam sprawdzić czy silniczek jest zepsuty??
A jeśli nie silniczek to co mogło się zepsuć i jak to najłatwiej zdiagnozować??:)
Pozdr.
U mnie też było podobnie z tym tylko, że nie padło całkiem tylko wycieraczka robiła jeden półobrót, zatrzymywała się i już nie wracała do punktu wyjścia. Pojechałem do elektromechanika, który poradził by wymienić na nowy cały mechanizm. Kiedy go wymienił przy pierwszym włączeniu było ok. Za kolejnym włączeniem - wycieraczkę można było wyłączyć nie manetką przy kierownicy, lecz trzeba było wyłączyć zapłon. A potem to już nawet chodziła przy każdorazowym przekręceniu kluczykiem. Ów jegomość "mechanik" powiedział, że nie ma pojęcia dlaczego tak się dzieje, więc nie pozostało mi nic innego jak wyciągnięcie bezpiecznika I takim sposobem nie mam działającej wycieraczki, a nadomiar złego za mechanizm, który rzekomo kupił tenże mechanik zapłaciłem 300 zł + robocizna(mechanizm był używany) a niedawno dzwoniłem do serwisu VW i powiedzieli, że z wymianą i nowym mechanizmem zapłacę 550 zł. Jak nazbieram kase to pojade... , bo porażka jeździć be tylnej "mazaczki"
Ps. Swoją drogą - może przyczyną ww. stanu rzeczy byłby sterownik od tejże wycieraczki???
Ps. Swoją drogą - może przyczyną ww. stanu rzeczy byłby sterownik od tejże wycieraczki???
gucio ja mam tak samo jak ty.na poczatku wycieraczka tylna jak ja wlaczalem zatrzymywala sie gdzies na polowie szyby i nie miala sily isc. po jakims czasie to sie samo naprawilo. teraz mam inny problem. ja wlacze zaplon to tylna wycieraczka tez sie wlacza. nie mozna jej w zaden sposob wylaczyc jak bezpiecznikiem. dodam ze dzieje mi sie to za kazdym razem.wlacznik od wycieraczek w sumie zachowuje sie normalnie. nie wiem gdzie szukac przyczyn. moze to ktorys z przekaznikow , lecz nie wiem gdzie ich szukac i ktory to moze byc. ma ktos jakis pomysl co to moze byc.?
[ Dodano: 28 Lis 2009 12:38 ]
i jakies pomysły co to moze byc? od czego zaczac szukac? bo robi sie mokro i wycieraczka by sie przypadala.
[ Dodano: 28 Lis 2009 12:38 ]
i jakies pomysły co to moze byc? od czego zaczac szukac? bo robi sie mokro i wycieraczka by sie przypadala.
posiadam sinik 2.3 v5 150 koni na cześći.
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Octavia III
panowie ja mam problem tego typu,wszystko ładnie,elegancko chodzi,wycieraczka chodzi,pryska itd...ale gdy włącze spryskiwacz to powinno popryskać i wycieraczka powinna przejechać chyba 3 razy po szybcie,a niestety popryska,ale już wycieraczka się nie ruszy...natomiast gdy włącze normalnie tylną wycieraczkę to wycieraczka pracuje ok...czy może to być kwestia np jakiegoś przerwanego przweodu albo coś? czy coś innego?
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 21:29 przez Adamskibyd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Octavia III
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr paź 07, 2009 23:20
- Lokalizacja: tczew
Witam
A ja mam jeszcze inny problem. Po włączeniu wycieraczki idzie ona do końca i już nie wraca ale silniczek nadal pracuje. Po rozebraniu całego mechanizmu okazało się, że plastikowa zębatka straciła wszystkie zęby w miejscu powrotu wycieraczki.
W VW nie popisali się projektując plastikową zębatkę no chyba że były wersje z metalową.
Może ktoś ma namiary na samą zębatkę?
A ja mam jeszcze inny problem. Po włączeniu wycieraczki idzie ona do końca i już nie wraca ale silniczek nadal pracuje. Po rozebraniu całego mechanizmu okazało się, że plastikowa zębatka straciła wszystkie zęby w miejscu powrotu wycieraczki.
W VW nie popisali się projektując plastikową zębatkę no chyba że były wersje z metalową.
Może ktoś ma namiary na samą zębatkę?
Witam , ja mam następujący problem. jak kupiłem auto to nie działała tylna wycieraczka. po rozebraniu klapy zobaczyłem ze nie jest podłączona wtyczka do silnika( celowo ) podłączyłem i nic to nie dało ! nie poddałem się wykręciłęm silnik zreaniomowałem go sam podłączyłem i działa !! ale ?
wycieraczka zatrzymuje się w różnych miejscach , dodatkowo zawsze sie załancza po przekreceniu kluczyka w stacyjce , wiec odłączyłem i gdzie szukać winy ? dodam ze manetka przy przednich wycieraczkach działa idealnie .....czy to moze być sterowanik ?
jak go sprawdzić ?
gdzie on jest ?
Golf 4 1.6 AKL + lpg highline '98
wycieraczka zatrzymuje się w różnych miejscach , dodatkowo zawsze sie załancza po przekreceniu kluczyka w stacyjce , wiec odłączyłem i gdzie szukać winy ? dodam ze manetka przy przednich wycieraczkach działa idealnie .....czy to moze być sterowanik ?
jak go sprawdzić ?
gdzie on jest ?
Golf 4 1.6 AKL + lpg highline '98
VW golf IV 1.6+LPG AKL '98r Higlhline
witam silniczek wycieraczki w MK4 zachowuje sie tak ja k go wysteruje przekażnik.silnik to element końcowy całego zestawu.wineza dziwne zachowanie silniczka szukac w elektryce sterującej tzn przekażnik.
dobranie sie do tego silnivczka to prosta sprawa i zajmuje odkrecenie 2 wkręty i odpięcie zatrzasków plastiku tylnej klapy i widac cały mechanizm.jesli przekładnie w silniczku sa ok wiec to elektryka.
dobranie sie do tego silnivczka to prosta sprawa i zajmuje odkrecenie 2 wkręty i odpięcie zatrzasków plastiku tylnej klapy i widac cały mechanizm.jesli przekładnie w silniczku sa ok wiec to elektryka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 292 gości