Golf2, silnik z pasata, wolne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

naver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lip 14, 2009 10:56
Lokalizacja: rzeszow

Golf2, silnik z pasata, wolne obroty

Post autor: naver » wt gru 01, 2009 00:31

Witam, ostatnio w swoim starym golfie 2 jest to 88r, z silnikiem od pasata 1,8 wymienilem cala elektryke i reduktor instalacji LPG.

Podejrzewalem w tym problemu "zadlawiania" sie na wolnych obrotach. Dokladniej, gazownik probowal ustawic wolne obroty na okolo 900-950 tak jak powinno byc, ale auto stawia opory.

Trzyma prawidlowe obroty przez xx sekund, a nastepnie sie zadlawia spadaja do czasem nawet 500obrotow i auto drzy. Sam sobie podbija obroty do 1100-1200 pozniej znowu spada i po chwili sie stabilizuje.

Po jakims czasie znowu sie zadlawi. Dodatkowa sprawa jest to, ze jak dodaje gazu to przy niskich obrotach, mimo wcisnietego pedalu gazu wolno (strasznie mulasto) przyspiesza, dopiero jak przekroczy bariere 1500-1700 obrotow to zaczyna jechac jak powinien.

Silnik krokowy sprawzany przez 2 osoby, czyszczony, uwazaja ze jest w porzadku.

Gazownik podejrzewa, ze jest to sprawa przeplywomierza, ze byc moze jakies styki sie polaczyly ze starosci. Tak naprawde nie znam sie na samochodach i nie wiem o co moze chodzic. Dlatego chcialbym zapytac Was, czy w przeplywomierzu jest jakas elektronika, gdzie sie jakies sciezki mogly zasniedziec, badz co ewentualnie moze byc jeszcze problemem i do kogo sie z tym udac, czy szukac mechanika, czy elektryka, czy kogos jeszcze innego..



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt gru 01, 2009 22:04

A co to za silnik?



naver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lip 14, 2009 10:56
Lokalizacja: rzeszow

Post autor: naver » śr gru 02, 2009 01:10

95r, z pasata 1,8 benzynka



Awatar użytkownika
monias
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn sty 15, 2007 18:42
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: monias » śr gru 02, 2009 10:28

sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym, zwłaszcza za przepływomierzem.

możliwe że oberwała jakaś uszczelka w dolocie.

sprawdź mixer czy membrana już nie padła.


www.bartex.com.pl

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr gru 02, 2009 19:33

naver pisze:95r, z pasata 1,8 benzynka
Ale tych 1,8 było kilka typów. Znasz kod silnika (pierwsze litery numeru silnika)?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 194 gości