wyświetlacz kilometrów MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak masz kostkę licznika na wierzchu , to teraz tylko probówka na 12 V , jeden kabel probówki do stałego plusa , tam gdzie masz napięcie , drugim końcem probówki dotykasz pinu 3 i 5 w kostce stacyjki , probówka powinna zaświecić , na pinie 3 masz masę analogową , czyli żaróweczki kontrolek , podświetlenie , i masę cyfrową , czyli cała elektronika zegara
[ Dodano: 27 Lis 2009 19:38 ]
kostka licznika jest ponumerowana
[ Dodano: 27 Lis 2009 19:38 ]
kostka licznika jest ponumerowana
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jeśli chodzi o tego typu poszukiwania - zwykła żarówka jest niezastąpiona, jak pisze Kolega Miś Fazi . Miernik ma bardzo dużą oporność wewnętrzną i rożne prądy szczątkowe np. z kondensatorów czy inne pojemności często fałszują wynik. Przy poszukiwaniu masy żarówka ok. 5W pokaże czy jest dojście danego kabla do blachy czy nie!
Jeśli w próbie zaleconej przez Kolegę w poście wyżej - żarówka nie zaświeci, należy ten brązowy dołączyć jakimś innym kawałkiem do blachy i spróbować z licznikiem.
Masa licznika często odpina się od takiego charakterystycznego koła z przyczepionymi brązowymi kablami; na lewym słupku drzwiowym, przy skrzynce bezpieczników, pod tapicerką.
Jeśli w próbie zaleconej przez Kolegę w poście wyżej - żarówka nie zaświeci, należy ten brązowy dołączyć jakimś innym kawałkiem do blachy i spróbować z licznikiem.
Masa licznika często odpina się od takiego charakterystycznego koła z przyczepionymi brązowymi kablami; na lewym słupku drzwiowym, przy skrzynce bezpieczników, pod tapicerką.
tak wygląda to złącze, co mam z nim zrobić? ja naprawdę nie wiele rozumie z tego co mi tutaj tłumaczycie. Mam miernik mogę sprawdzić coś na tym złączu ale co i jak?
Zico63b pisze:Masa licznika często odpina się od takiego charakterystycznego koła z przyczepionymi brązowymi kablami; na lewym słupku drzwiowym, przy skrzynce bezpieczników, pod tapicerką.
na tym kole wszystko wygląda ok, żaden kabelek nie jest odpięty. 7 wtyków jest podpiętych pod to koło.
Dodano:
Znalazłem numeracje tej kostki co się wpina do licznika. Zrobiłem tak: 3 i 5 pin sprawdziłem czy jest obwód (na mierniku jest taka opcja i piszczy jak jest) ale nie wykryło.
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 14:51 przez maniootek, łącznie zmieniany 4 razy.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
pin 11 staly +12V
pin 3 i 5 masa
Bierzesz zaroweczke i laczysz.
A miernikiem to laczysz piny i jesli masa bedzie to pokaze sie na wyswietlaczu +12,5V, a jak masy nie bedzie to sie nic nie pokaze bo obwod bedzie otwarty.
pin 3 i 5 masa
Bierzesz zaroweczke i laczysz.
A miernikiem to laczysz piny i jesli masa bedzie to pokaze sie na wyswietlaczu +12,5V, a jak masy nie bedzie to sie nic nie pokaze bo obwod bedzie otwarty.
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 14:47 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
bradley pisze:pin 11 staly +12V
pin 3 i 5 masa
Bierzesz zaroweczke i laczysz.
A miernikiem to laczysz piny i jesli masa bedzie to pokaze sie na wyswietlaczu +12,5V, a jak masy nie bedzie to sie nic nie pokaze bo obwod bedzie otwarty.
tak jak kolega napisał , ustaw miernik na 20 V stałego prądu , jedną sondą dotknij pina 11 , a drugą sondą najpierw do pinu 3 a potem do pinu 5 , w obu przypadkach miernik powinien pokazać 12 V
[ Dodano: 28 Lis 2009 19:47 ]
tyle że jak napisał kolega , miernik nie zawsze jest wiarygodny , lepsza probówka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości