1,4 przekaznik rozruchu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

1,4 przekaznik rozruchu

Post autor: bambi001 » wt gru 01, 2009 19:52

witam mam pytanie jaki przekaznik jest odpowiedzialny za rozróch w golfie III 1,4 benzyna 94r.
i tak przy okazji co moze byc przyczyna ze juz dwa razy auto krecilo ale nie chcialo zapalic po jakims czasie zapaliło. raz mialem tak w golfie 3 ale 1,9 tdi gosc mi luty w jakims przekazniku poprawił i było ok.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt gru 01, 2009 20:20

Dokładnie to nie ma "przekaźnika rozruchu", natomiast jeśli jest alarm, szczególnie fabryczny - to lubią te luty popuścić i alarm ten nie pozwala na odpalenie, pomimo kręcenia rozrusznikiem; czasem pozwala na "odpał" ale po dwóch sekundach gasi silnik.
Tak, było to nagminnie w Golfie 3!
Alarm można chyba dosyć łatwo wymontować, gorzej jeśli takie "popuszczone" luty wystąpią w immobiliserze - usunięcie immobilisera jest na tyle drogie, że porównywalne z zakupem używanego sterownika bez immobilizera.
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 20:22 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » wt gru 01, 2009 20:56

alarmu niema na 100% i moze ja to zle nazwałem ale sa takie kwadratowe kostki wymoiary okolo 4 cm tam gdzie bezpieczniki sa i wiem ze w takiej mi gosc raz poprawial luty ale nie pamietam jaki nr



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt gru 01, 2009 21:05

To tylko przekaźnik pompy paliwa, nr bodaj 167 w benzynowych.
A czy jest immobiliser?



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » wt gru 01, 2009 21:24

Zico63b pisze:To tylko przekaźnik pompy paliwa, nr bodaj 167 w benzynowych.
A czy jest immobiliser?
nie ma



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt gru 01, 2009 21:36

To w takim razie nie ma nic co by "odcinało" silnik.
Może jeszcze kostka stacyjki - tu należy sprawdzić czy gdy nie odpala - są czynne lampki na zegarach?
Czyli albo to tylko ten przekaźnik i przerywa z tego powodu pompa, lub nie pompuje wcale, albo np cewka zaplonowa czy czujnik Halla. Najtańszy jest jednak ten przekaźnik do wymienienia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 308 gości