Wysokie obroty w NZ'ecie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomek0o7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pn maja 01, 2006 00:03
Lokalizacja: NEL \ BI \ DW

Wysokie obroty w NZ'ecie

Post autor: tomek0o7 » wt gru 01, 2009 00:34

Otóż mam taki problem. Swego czasu jak samochód się rozgrzał szczegolnie jak jedździłem po mieście gdzies jest duży ruch to obroty spadały mi na 500. A teraz od 2 dni obroty się trzymaja w granicy 2 tys bez roznicy czy na zimnym silniku czy na ciepłym. Tak się zastanawiam co to może być :?: Stawiam na przepływkę, lub któryś z czujników, ale moge sie mylić więc prosze o rady :)



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt gru 01, 2009 00:46

najpierw poszukaj lewego powietrza.



Awatar użytkownika
tomek0o7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pn maja 01, 2006 00:03
Lokalizacja: NEL \ BI \ DW

Post autor: tomek0o7 » wt gru 01, 2009 00:48

Hmm nigdzie nie lapie lewego powietrza, wężyki podciśnieniowe też sprawdzane :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 01, 2009 09:36

tomek0o7, szukajka, szukasz pod hasłem "zawór powietrza dodatkowego silnik NZ"


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomek0o7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pn maja 01, 2006 00:03
Lokalizacja: NEL \ BI \ DW

Post autor: tomek0o7 » wt gru 01, 2009 13:25

Paweł Marek pisze:tomek0o7, szukajka, szukasz pod hasłem "zawór powietrza dodatkowego silnik NZ"
Z tego jak poczytałem na temat tego zaworu to wyglada na to że mam uwalony. Zaraz ide sprawdze :) i napisze jak rezultaty ;) Punkta przyznam na końcu jak już problem rozwikłam ;)



pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » wt gru 01, 2009 14:42

teraz wpadłem u siebie na pomysł
ponieważ mam podwyższone obroty
ale z tym różnie bywa
kiedyś założyłem włącznik na pompkę, ale przez bezpiecznik
na 1 obwodzie z pompką, bezpiecznikiem jest też zawór pomocniczy
kiedy przełączyłem na gaz wyłączałem pompę i jak się okazuje zawór pomocniczy
jutro zmodyfikuje i zobaczymy co dalej



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 01, 2009 16:13

pablo111l, toś pozbawił zawór pradu i się nie mayka po rozgrzaniu co wpoinno skutkowac wysokimi wolnymi obrotami. Ale skoro już piszesz w czyimś temacie, to pisz co się dzieje z silnikiem, bo straszny chaos w Twoim poście panuje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomek0o7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pn maja 01, 2006 00:03
Lokalizacja: NEL \ BI \ DW

Post autor: tomek0o7 » wt gru 01, 2009 16:23

Paweł Marek, A masz może nr z ETKi tego zaworu albo coś bo chcialbym go gdzieś namierzyć, bo nie zbyt chcę kupować używke bo u mnie napewno on jest walniety :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 01, 2009 16:58

http://www.allegro.pl/item829037563_sil ... lf_ii.html

w ASO? Majatek zapłacisz. Najpierw sprawdź bo może tylko prąd mu nie dochodzi po zapłonie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » wt gru 01, 2009 17:39

Paweł Marek pisze:pablo111l, toś pozbawił zawór pradu i się nie mayka po rozgrzaniu co wpoinno skutkowac wysokimi wolnymi obrotami. Ale skoro już piszesz w czyimś temacie, to pisz co się dzieje z silnikiem, bo straszny chaos w Twoim poście panuje.
hehe
sorki
ale jak sobie przeczytałem temat to coś zaświtało w mej łepetynie
sprawdziłem sobie schemat elektryczny
i zaczęło układać się w 1 całosć
otóż w zależnosci jak często odpalam to są różne obroty
jeżeli krótko go rozgrzeję i mam trasę to póxniej obroty do 2k
jak jezdżę krótkie odcinki z częstym odpalaniem to obroty się w miarę stabilizują 1-1,1k
a zrobiłem wyłącznik pompy bo mi przekaźnik od gazu kleił

[ Dodano: 01 Gru 2009 16:41 ]
w tytule w/w aukcji jest napisane, ze jest to silnik krokowy
błędnie?
bo wcześniej dużo ludzi mówi, że NZ nie ma krokowca



Awatar użytkownika
tomek0o7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pn maja 01, 2006 00:03
Lokalizacja: NEL \ BI \ DW

Post autor: tomek0o7 » wt gru 01, 2009 17:50

Paweł Marek pisze:w ASO? Majatek zapłacisz. Najpierw sprawdź bo może tylko prąd mu nie dochodzi po zapłonie.
Jutro w dzien sprawdze napięcie czy wogole dochodzi :) nie może gdzieś dorwe jakiś zamiennik o ASO nawet nie mysle :)
w tytule w/w aukcji jest napisane, ze jest to silnik krokowy
błędnie?
bo wcześniej dużo ludzi mówi, że NZ nie ma krokowca
Bo nie ma krokowca poprostu jest błąd. Tak jak kolega Paweł Marek napisał, że to nazywa się zawór powietrza dodatkowego

[ Dodano: 01 Gru 2009 21:23 ]
Jestem po pewnych diagnozach. A więc tak z cisnienia oleju byl wyciek tutaj gdzie wychodzi lopaktka na wsówke zakleiłem klejem bo nie mialem silikonu a czujnika tez nie mialem a wszytskie sklepy byly pozamykane. Styki zaworu pomocniczego byly troche zasniedziale ale je wyczyscilem i podlaczylem i bez zmian. Ale opoznilem zapłon, niestety nie mam lampy wiec zrobilem to na sluch na szybkiego i stoi mniej wiecej na 900 obrotach co myslicie na ten temat :?:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 01, 2009 22:43

tomek0o7 pisze:Ale opoznilem zapłon, niestety nie mam lampy wiec zrobilem to na sluch na szybkiego
To nie matoda :) Ustaw zapłon na lampę. A co do zaworu weź jeszcze omomierz i sprawdź czy się mu grzałka nie spaliła ( ma byc ok 40 omów). Możesz go też sprawdzać dmuchając w niegio, czy się zamyka po rozgrzaniu.
pablo111l pisze:błędnie?
tak błędnie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 271 gości