Witam ,
Mam problem mianowicie dzis chcac jechac do pracy wsiadam do auta wkładam kluczyk na zapłon przekręcam na rozruch i nic zaczyna wyc alaram .Pozamykałem auto wlaczylem wyłączyłem alarm daje na zapłon i wyje przekręcam kluczyk słychac jakies "pstryk" spod maski i koniec ,każda kolejna próba to syrena mojego alarmu o 5 00 rano na calym osiedlu .Co to moze byc ,za pierwszym razem jak z zapłanu przekreciłam na rozruch to zresetowało godzine .Co to może być alarm padł czy cos innego . Szukajka na forum nie dziala moze juz było co na ten temat, szukałem przez gogole ale nic mojego pokroju nie znalazłem .Help
NIe mozna zapalic ,alarm padł?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
NIe mozna zapalic ,alarm padł?
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 06:39 przez MarcOrs, łącznie zmieniany 1 raz.
PozdraVWiam
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
masz syrene z wlasnym zasilaniem?
Jezeli skasowala sie godzina a masz syrene z wlasnym zasilaniem to wyglada to na problem z napieciem w instalacji, syrena mysli ze zostalo odciete zasilanie i sie wlacza
Jak syrena wyje to kierunki migaja? Jezeli nie to napiecie, jak napisalem wyzej. Jezeli mrugaja to alarm jest wlaczony i pewnie dzial odciecie zaplonu
odepnij wtyczke od centralki alarmu i jezeli wtedy zapali to bedziesz mial pewnosc co bylo przyczyna
Jezeli skasowala sie godzina a masz syrene z wlasnym zasilaniem to wyglada to na problem z napieciem w instalacji, syrena mysli ze zostalo odciete zasilanie i sie wlacza
Jak syrena wyje to kierunki migaja? Jezeli nie to napiecie, jak napisalem wyzej. Jezeli mrugaja to alarm jest wlaczony i pewnie dzial odciecie zaplonu
odepnij wtyczke od centralki alarmu i jezeli wtedy zapali to bedziesz mial pewnosc co bylo przyczyna
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 07:37 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a klema Ci się nie poluzowała?? przy rozruszniku sprawdź czy śruby z przewodami są dociśnięte
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
M orzesz też sprawdzić napięcie akumulatora sprawdź też klemy akumulatora czy nie są zabrudzone dobrze jest je od czasu do czasu zdjąć i wyczyścić bo jeśli są zabrudzone to nie jest przekazywane pełne napięcie i w momencie kiedy przekręcasz zapłon jest większy pobór prądu i wszystko się wyłącza i resetuje a alarm morze odebrać to jako odłączanie akumulatora i dlatego się załącza a jak próbujesz odpalić to godzina znika a jak wyłączysz zapłon pojawia się z powrotem.
Przyczyna prosta nalocik pod klemą i spadki napiecia ,przeczyściłem zobaczymy jak będzie sie sprawować ,po punkciku za zainteresowanie dzieki .
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 14:28 przez MarcOrs, łącznie zmieniany 1 raz.
PozdraVWiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości