[mk3]1,9 TD Koło naprawione

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

[mk3]1,9 TD Koło naprawione

Post autor: barca90 » pn lut 27, 2006 10:24

Witam. Długo mnie nie było na forum ale w międzyczasie naprawiłem kiwające się koło pasowe na wale. Chciałem przekazać wszystkim użytkownikom którzy mają taki problem z kołem że znalazłem gościa co naprawił mi to nie wyciągając wału z silnika. Normalnie majstersztyk. Koszt całkowitej naprawy (robocizna plus kółko rozrządu na wale) to.........250 zł. Pół dnia roboty. Co prawda czekałem na kolejkę u niego miesiąc (facet naprawia tylko Audi i Volkswageny). Jezeli ktoś mieszka w okolicy Skoczowa, Cieszyna, Bielska, Wisły i ma taki problem to polecam tego gościa i jeżeli ktoś by chciał to mogę podać namiary.Pozdrawiam!!!!
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 22:46 przez barca90, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pabloss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: sob lut 05, 2005 22:08
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pabloss » pn lut 27, 2006 11:24

Ja miałem wymieniana koło pasowe w sierpniu 2005 roku i oprócz koła mechanik wymienił mi jeszcze pasek i sróbę. Podobno to standardowe uszkodzenie w MK3. Koszt 150 zł więc sam juz nie wiem czy u mnie było taniej czy po prostu zrobił coś mniej.



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » pn lut 27, 2006 14:41

Nie wiem co u Ciebie robił. mnie koło latało na wszystkie strony i zapłon sie przestawiał. Raz auto szło dobrze raz gorzej. Koło pasowe kosztowało 40 zł i 210 za robotę. A robił mi szlif końcówki wału + demontaż i montaż rozrządu + ustawienie kąta wtrysku. Z tego co wiem mechanicy za 100 zł robią wymianę rozrządu. A w takich wypadkach jak ja miałem inni mechanicy muszą wyciągnąć wał aby go oszlifować.



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » pn lut 27, 2006 16:39

ja mam taki problem na wale ze tam gdzie jest kolo i klin to ta szczelina od klina wyrabia sie i luz tez byc moze jest jakis, narazie wszystko jest ok, zmontowane jest na dobra STOP-PASTE i nie narzekam, jesli cos by sie dzialo musze podjac sie takich zabiegow jak wy :/


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » wt lut 28, 2006 09:01

r30q pisze:zmontowane jest na dobra STOP-PASTE
ja też tak robiłem i po jakimś czasie wszystko wróciło. Osobiście radzę zrobić to jak najprędzej bo jak klin padnie to po motorku.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 308 gości