Pompa Paliwa - czy do 1.8 8V bedzie pasowała pompa od GTI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LeszekMK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Pompa Paliwa - czy do 1.8 8V bedzie pasowała pompa od GTI

Post autor: LeszekMK2 » sob wrz 26, 2009 17:01

mam pytanie czy ktos zmieniał pompe paliwa w jednosce silnikowej 1.8 8V [ np z silnikiem RP ] na pompe paliwa z jednostki 1.8 16V KR ?

czy pompa paliwa od silnika KR wejdzie normalnie w miejsce starej pompy od 1.8 8V czy trzeba coś zmieniać ?


[b][url=http://www.youtube.com/user/LeszekMK81]Filmy - LeszekMK81[/url][/b]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 26, 2009 17:43

ma 6-7 razy za duże ciśnienie, jeszcze porozrywa stare weże i regulator ciśnienia, szukaj właściwej


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
LeszekMK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: LeszekMK2 » sob wrz 26, 2009 17:58

to dobrze Paweł Marek, bo ja szukam pompy pod silnik 1.8T wiec powinna być dobra co ?


[b][url=http://www.youtube.com/user/LeszekMK81]Filmy - LeszekMK81[/url][/b]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 26, 2009 18:06

1,8 T ma ciśnienie 3 bary w układzie jak prawie każdy wtrysk wielopunktowy elektroniczny. Nie mogę być pewien czy coś złego się stanie, ale nadal z 16V Mk2 jest 2 razy za dużo. Chyba najlepsza byłaby pompa z mk2 GTI 8V od silnika na Digifacie,czyli PB lub PF, bo tam ciśnienia jest takie samo jak będzie w 1,8T. Teretyzuję bo sam oczywiście nic takiego nie robiłem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
LeszekMK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: LeszekMK2 » sob wrz 26, 2009 18:14

a teraz z wymiana jesli wezne pompe paliwa od silnika PF lub PB jest takie samo mocowanie , weże przewody trzeba zmieniac ?


[b][url=http://www.youtube.com/user/LeszekMK81]Filmy - LeszekMK81[/url][/b]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 26, 2009 18:20

Tu już czekaj na odpowiedzi praktyków, ale jak wyrwiesz całość ze szrotu to pewnie będzie optymalnie, bo te pompy jakś tam różnią się średnicą


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob wrz 26, 2009 19:55

Wejdzie bez problemu wszystko pasuje srednice pop te same tylko roznica jest w barach



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn lis 23, 2009 11:10

żeby nie zakładac nowego tematy to zapytam tutaj.
robie swapa na RV.obie ori pompy były zajechane więc szykuje sie wymiana.tą z baku założe od RPka. natomiast pod auto mam pompe zewnetrzną która dostałem od znajomego.pompa ta jezdzila w KR i 9A i podobnoi dawała rade. jest to pompa tego typu co w aukcji albo nawet ta sama:
http://www.allegro.pl/item803942616_pom ... trzna.html

pytanie czy ona sie nada do RV/PF czy będzie za slaba/za mocna

i gdzie przy takiej pompie montuje sie filtr paliwa??przed czy za pompą??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
LeszekMK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: LeszekMK2 » ndz lis 29, 2009 11:55

ja ostatnio do swojego golfa z silnikiem 1.8T wsadzilem nową pompe paliwa od mercedesa seha 5.0 V8 i cisnieniu roboczym 7,4 bara , trzyma sie i jezdzi bez uwag
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 11:56 przez LeszekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.


[b][url=http://www.youtube.com/user/LeszekMK81]Filmy - LeszekMK81[/url][/b]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz lis 29, 2009 13:42

LeszekMK2, czyli co, myslisz ze ta pompa będzie dobra do PFa mimo ze latała w 16V??

co ewentualnie może się stać jeśli pompa będzie dawała za mocne ciśnienie??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
LeszekMK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: LeszekMK2 » ndz lis 29, 2009 13:56

dawid018, jak to co glupie pytanie zadajesz , po prostu bedziesz mial zalane swiece ale nic zlego sie nie stanie bedzie mial moze trudnosci z przepalaniem tego

zorientuj sie jakie cisnienie robocze ma ta pompa od 16V a jaka miala seryjnie VR6 smieszna , o tyle wilozofi


[b][url=http://www.youtube.com/user/LeszekMK81]Filmy - LeszekMK81[/url][/b]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz lis 29, 2009 14:13

LeszekMK2 pisze:glupie pytanie zadajesz
dla ciebie głupie ,dla mnie ważne żeby nie narobić sobie ewentualnych niepotrzebnych kosztów.
LeszekMK2 pisze:pompa od 16V
LeszekMK2 pisze:VR6
a co ma piernik do wiatraka??cały czas pisze o pompie która pracowała z KRem i 9A ale nie znane jest ciśnienie bo nie ma na niej żadnej naklejki z taka informacją.silnik do którego szukam pompy to RV/PF


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz lis 29, 2009 14:42

dawid018 pisze:LeszekMK2, czyli co, myslisz ze ta pompa będzie dobra do PFa mimo ze latała w 16V??

co ewentualnie może się stać jeśli pompa będzie dawała za mocne ciśnienie??
Pompa od 1.8 16V ma ma moc 6 bar i ta pompa nie moze pracowac w silniku 1.8 PF Poniewarz uszkodzi regulator cisnienia W PF jest pompa o mocy 3 bar i taka musisz miec bez jakiegos kobinowania



Awatar użytkownika
LeszekMK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: LeszekMK2 » ndz lis 29, 2009 15:27

jeryk10, to jeszcze zalezy na ile bar jest regulator cisnienia paliwa bo ja mam np przy swoim 1.8T regulator cisnienia paliwa na listwe wtryskowa 3 bar a cisnienie paliwa jest podawane na 7,4 bar z pompy paliwa i takie jest w momencie doplytu na listwe doregulatora ale mi potem wszystko juz robia wtryski podajace paliwo do silnika juz

ale nie orientuje sie na jakiej zasadzie dziala u niego regulator cisnienia paliwa dziala u niego w tym silniku PF

[ Dodano: 29 Lis 2009 14:31 ]
dawid018, sprawdz sobie w katalogach jakie cisnienie ma ta pompa paliwa i bedziesz wiedzial i jakie potrzebuje silnik

musisz szukac tej pompy co jest na zewnatrz zbiornika bo ta co jest w zbiorniku to jest tylko pompa podajaca - czyli aby nie zabralko paliwa np na zakretach gdy masz malo paliwa w zbiorniku ona tylko po to sluzy

i pamietaj ze lepiej jest dac za duzo paliwa niz za malo do silnika i aby on mial ci potem sie stopic :D
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 15:33 przez LeszekMK2, łącznie zmieniany 4 razy.


[b][url=http://www.youtube.com/user/LeszekMK81]Filmy - LeszekMK81[/url][/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 397 gości