[mk3] Zmiana Zawieszenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] Zmiana Zawieszenia
Witam czeka mnie kolejna zmiana zawieszenia
Obecnie jezdzilem na progresji Eibacha - 40/40 nalozonych na seryjne amorki
Wygladalo to tak:
Przed:
i po zalozeniu ( akurat mialem z tylu 13'' na 70 ale nie mam innej foty)
No ale szlak amorki po zimie trafil
Myslalem teraz nad jakims kitem -6cm
Moze gwint
ps. Jak sie sprawuje GT Cupline?
Niedlugo wiosna, Doradzcie w co zainwestowac?? (konkretne info)
pozdrawiam
Obecnie jezdzilem na progresji Eibacha - 40/40 nalozonych na seryjne amorki
Wygladalo to tak:
Przed:
i po zalozeniu ( akurat mialem z tylu 13'' na 70 ale nie mam innej foty)
No ale szlak amorki po zimie trafil
Myslalem teraz nad jakims kitem -6cm
Moze gwint
ps. Jak sie sprawuje GT Cupline?
Niedlugo wiosna, Doradzcie w co zainwestowac?? (konkretne info)
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 01:15 przez malcu, łącznie zmieniany 1 raz.
jak patrze na nasze drogi to radze pozostac przy obecnym zawieszeniu tylko zalozyc dobre amorki gazowe np sach Aventure albo KYB i starczy
ja zaszalalem z -60 i ciagle przycieralem, a szkoda podlogi wydechu itp, cale nadwozie obrywa. a 40/40 to optimum na polskie drogi a na wiecej to szkoda kasy i auta no chyba ze wiecej sie jedzi na lawecie na zloty a potem auto w garaz bo na codziej to max 40/40
pozdrawiam
ja zaszalalem z -60 i ciagle przycieralem, a szkoda podlogi wydechu itp, cale nadwozie obrywa. a 40/40 to optimum na polskie drogi a na wiecej to szkoda kasy i auta no chyba ze wiecej sie jedzi na lawecie na zloty a potem auto w garaz bo na codziej to max 40/40
pozdrawiam
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
60mm możesz spokojnie pakować, to już ładnie wygląda a jeszcze nie ma problemów z jazdą (moim zdaniem oczywiście )
co do firmy to GT cupline to tani zestaw, więc również nie oferuje nic specjalnego, niższa trwałość i gorsze wybieranie dziur niż w lepszych firmach, osobiście kupiłbym używkę, widziałem na allegro ostatnio dwa kity z amorami KONI za cenę poniżej 500zl.......
co do firmy to GT cupline to tani zestaw, więc również nie oferuje nic specjalnego, niższa trwałość i gorsze wybieranie dziur niż w lepszych firmach, osobiście kupiłbym używkę, widziałem na allegro ostatnio dwa kity z amorami KONI za cenę poniżej 500zl.......
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Nie nie nie.... Nigdy -60. 40/40 w zupełności wystarczy do ładneg wygładu i jakos się na tym jeździ. Przynajmniej nie trzeba sie martwić o t że na skręconych kołach i lekkim wyboku nadkola ci powyrywa. Wiem bo miałem założone -60 na przód. i to miałem z 1.8 w 1.3 wiec i tak nie usiadł aż tak dużo. Teraz mam 40/40 weiteca załozone i jast akuracik. Tył jest z delikatnym prześwitem między kołem a nadkolem, a przód przwie idealnie się styka. Ale ma na tyle przerwy, aby nie obcierac:)
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Ja mam weiteca komplet spręzyn, z przodu amory skrócone Jamexa a tył standart i jest bardzo fajnie
Tak teraz to cięzko ustalić. Najlepiej to mierzyc golfa przed wymiana i po wymianie, i wtedy wiadomo najlepiej ile usiadł. Ale możesz zmierzyć jak wysoko znajduje sie nadkole w najwyzszym punkcjie od ziemi i porównac to z pomiarem golfika na standarciemmksk pisze:Może zadam głupie pytanie no ale zaryzykuję. Mam Golfika ze sportowym zawieszeniem i co mam zmierzyć aby ustalic na jakiej wysokości jest zawieszenie z przodu i z tyłu?
Dzieki
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
jeździłem na weitecu i jest bardziej miękki niż np. Powertech, KW i KAWlolo_golf pisze: ...Jeszcze mam pytanie : jaka firma sprezyn jest taka optymalna zeby nie bylo starsznie twardo ale z drugiej strony nie za miekko.Jaka firma?Bo Weitec slyszalem ze twardy...
FK i JAMEX też są dość miękkie....
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
no ale mi OT robicie
Nie ma ktos do sprzedania gwintu ??
Zastanawiam sie czy nie kupic KYB gazowo-olejowej i pozostac przy tych sprezynach ??
Ma ktos golfa na GT Cupline? Ile to warte wogole?
Ps ma ktos z was zdjecia mk3 po obnizeniu 40/40 i 60/60
Wypowiadajcie sie jak najwiecej bo temacik dla mnie wazny
Nie ma ktos do sprzedania gwintu ??
Zastanawiam sie czy nie kupic KYB gazowo-olejowej i pozostac przy tych sprezynach ??
Ma ktos golfa na GT Cupline? Ile to warte wogole?
Ps ma ktos z was zdjecia mk3 po obnizeniu 40/40 i 60/60
Wypowiadajcie sie jak najwiecej bo temacik dla mnie wazny
[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości