NOWY UZYTKOWNIK GOLFA 3 1.8 GT 1994 prosi o wsparcie !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

NOWY UZYTKOWNIK GOLFA 3 1.8 GT 1994 prosi o wsparcie !

Post autor: lluukkaasss » ndz lut 26, 2006 23:50

No wiec tak jak wczensiej pisalem guzik klimy sie nie wlaczal, ale uwaga po pogrzebaniu wlacza sie, tylko gdy zrobie nawiew na 2, wlacza sie obroty silnika rosna do 1.500 prawie na jałowym biegu, cos tam slychac pod maska, ale chyba powietrze zadne nie wieje, to moze byc wina tego ze mam *#cenzura#* dmuchawe?

w moim vw jets jakas stara dmuchawa.

Chetnie kupie dmuchawe do golfa 3 1.8 Gt 1994 , wersja z klima tam wystepuje inna dmuchawa.


AUTKO JEST TROCHE ZANIEDBANE POD WZGLEDEM WYPOSAZENIA, JEDNAK POSIADA WSZYSTKO PRóCZ SKóRY.


a wracajac do tematu co robic dalej z ta klima??

NASTEPNA SPRAWA ABS SIE SWIECI CO Z TYM ZROBIC?

CENTRALNY NIE OTWIERA WOGOLE PRAWYCH DRZWI

DIODA KOLO RYGLA DRZWI KIEROWCY NIE MRUGA A CHYBA POWINNA? SKORO JUZ TAM JEST ZAMONTOWANA TZN BYLA FABRYCZNIE A JAK JUZ KUPILEM W TAKIM STANIE...

no to na poczatek tyle, z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam !!



Stroosiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:49
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Stroosiu » pn lut 27, 2006 00:04

Witam:) Co do klimy to sprawdź elektrykę, a później najwyżej będziemy myśleć. Co do ABS'u to mialem podobny problem: zależy od tego co Ci padło: sprawdź bezpieczniki, te w kabinie i komorze silnika, reset kompa od ABS'u pomaga, ale wcześniej odepnij akumulator i złącze do kompa ABS na dość długi czas ( elektryk mi mówił, że pABS ma długi czas podtrzymania pamięci), zobacz też, czy po przekręceniu zapłonu (oczywiście jak jest wszystko podpięte) słychać taki zgrzyt i pompa od ABS'u powinna wstępnie podać ciśnienie, no i na koniec sprawdziłem omomierzem rezystancje czujników. Zawiera się ona w granicach 900-1100 Ohm, ja tak miałem. A u mnie był uszkodzony jeden z czujników przy kołach, czyli rezystancja max.
Co do centralnego posprawdzaj węże(masz pewnie pneumatyczny), a jak elktryczny to musisz się dobrać do siłownika, albo w wiązkę i sprawdzić czy dostaje sygnał do otwierania. To chyba tyle:):) Pozdro i powodzenia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości