Mam pare pytanek i dotyczą one silnika 1.8 PF z wtryskiem DIGIFANT, samochód wyposażony w katalizator.
1. Jak sprawdzic czy sonda lambda jest w porzadku, czy trzeba ją już wymienic?
2. Czy po odłączeniu wtyczki od niebieskiego czyjnika tempreatury powinny sie zmienic obroty silnika??
3. Gdzie jest silnik krokowy przy przepustnicy?? jak go wyjąc??
za odpowiedzi z góry dziękówa.
DIGIFANT
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
AD.1 - Sondę lambda sprawdza się mierząc napięcia. Poszukaj jakie mają być, w tej chwili nie pamiętam.
AD.2 - Niebieski czujnik podaje info o temp. silnika i na tej podstawie komp. dobiera dawkę paliwa, tak, że odłączenie go powinno spowodować zmianę obrotów. Na zimnym może nawet zgasnąć.
AD.3 - Silnik krokowy ( regulator wolnych obrotów) jest podłączony do przepustnicy za pomocą rurki.
Wysłałem na maila skany z książki napraw vw. Tam jest opisany digfant, rysunki, powinieneś dać radę.
Pozdrawiam.
AD.2 - Niebieski czujnik podaje info o temp. silnika i na tej podstawie komp. dobiera dawkę paliwa, tak, że odłączenie go powinno spowodować zmianę obrotów. Na zimnym może nawet zgasnąć.
AD.3 - Silnik krokowy ( regulator wolnych obrotów) jest podłączony do przepustnicy za pomocą rurki.
Wysłałem na maila skany z książki napraw vw. Tam jest opisany digfant, rysunki, powinieneś dać radę.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości