DIGIFANT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robert83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lut 13, 2006 00:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

DIGIFANT

Post autor: robert83 » ndz lut 26, 2006 23:19

Mam pare pytanek i dotyczą one silnika 1.8 PF z wtryskiem DIGIFANT, samochód wyposażony w katalizator.
1. Jak sprawdzic czy sonda lambda jest w porzadku, czy trzeba ją już wymienic?
2. Czy po odłączeniu wtyczki od niebieskiego czyjnika tempreatury powinny sie zmienic obroty silnika??
3. Gdzie jest silnik krokowy przy przepustnicy?? jak go wyjąc??
za odpowiedzi z góry dziękówa.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn lut 27, 2006 05:25

AD.1 - Sondę lambda sprawdza się mierząc napięcia. Poszukaj jakie mają być, w tej chwili nie pamiętam.
AD.2 - Niebieski czujnik podaje info o temp. silnika i na tej podstawie komp. dobiera dawkę paliwa, tak, że odłączenie go powinno spowodować zmianę obrotów. Na zimnym może nawet zgasnąć.
AD.3 - Silnik krokowy ( regulator wolnych obrotów) jest podłączony do przepustnicy za pomocą rurki.
Wysłałem na maila skany z książki napraw vw. Tam jest opisany digfant, rysunki, powinieneś dać radę.
Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości