Ciężko pali i coś jeszcze...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ufol1209
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 22:31
Lokalizacja: Wa-wa

Ciężko pali i coś jeszcze...

Post autor: ufol1209 » czw lis 26, 2009 21:47

Witam.
Mam problem z rozruchem silnika 1.6 AFT, niezależnie od tego czy jest zimny czy ciepły.
Wymieniłem kable, świece, kopułke i palec i dalej to samo. Potrzebuje pokręcić 2-3 sek. zanim załapie, Vag nie widzi błędów.
Sprawdzałem też czujnik cieczy i ma prawidłową rezystencję, już nie wiem czego szukać.
Co może byc przyczyną?

Jeszcze jedno pytanko co to jest to na czerwono zaznaczone na zdjęciu?

Obrazek

Dziwi mnie to, iż po odłączeniu tego Vag nie widzi błędu, a jak odłącze cokolwiek innego to zaraz Vag wyłapuje, a tego nie-CZEMU?
pozdro
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 10:22 przez ufol1209, łącznie zmieniany 2 razy.



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » pt lis 27, 2009 14:58

Jak dla mnie to trzeba minimalnie przyśpieszyć zapłon.


Jacek

Cyku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt cze 13, 2008 14:58
Lokalizacja: Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Cyku » pt lis 27, 2009 16:12

Mi to wyglada na to co wlasnie walkuje, czyli czujnik temperatury zasysanego powietrza, chociaz chyba powinno pokazywac na komputerze jak sie go odlaczy ;/


All ®ight`s reserved by ©yk

jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » pt lis 27, 2009 18:06

Pokazywało by ci na VAG-u.


Jacek

Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: BRZOZA » pt lis 27, 2009 23:58

sprawdz uklad zapłonowy i zapłon



evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » sob lis 28, 2009 00:06

zmien cewke, ja wymieniłem i auto odpala ledwo co przekręce kluczyk, aż się samo rwie xD


jeśli ci pomogę nie zapomnij o kliknięciu w "pomógł" ;)

ufol1209
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 22:31
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: ufol1209 » sob lis 28, 2009 00:31

Jak sprawdzić układ zapłonowy i zapłon?
Jest jakiś sposób na sprawdzenie cewki?
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 01:52 przez ufol1209, łącznie zmieniany 2 razy.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » sob lis 28, 2009 08:30

ufol1209 pisze:Jak sprawdzić układ zapłonowy i zapłon?
Jest jakiś sposób na sprawdzenie cewki?
Wykrecić cewke i mieć jakaś dobra w 100% i sprawdzić czy jest roznica miedzy nowa a stara. Cewki lubia dlugo padać i po cichu.



evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » sob lis 28, 2009 10:21

Vii pisze:
ufol1209 pisze:Jak sprawdzić układ zapłonowy i zapłon?
Jest jakiś sposób na sprawdzenie cewki?
Wykrecić cewke i mieć jakaś dobra w 100% i sprawdzić czy jest roznica miedzy nowa a stara. Cewki lubia dlugo padać i po cichu.
dokładnie, u mnie była duża różnica i wkręciłem używaną ale w 100% dobrą i różnica jest bardzo duża



ufol1209
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 22:31
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: ufol1209 » sob lis 28, 2009 11:06

Sprawdzałem też na VAG-u bloki pomiarowe -blok 007
i norma to chyba 57-60 wyszło 59 a kąt norma 5-8 a mam 6, więc zapłon w normie chyba że się myle co do wartości norm.
Zastanawia mnie też czemu odłączając to zaznaczone na zdjęciu VAG nie wykrywa błędu :crazy:
A jest jakiś indiański sposób na sprawdzenie cewki bez podmianki? :grin:
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 11:25 przez ufol1209, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 28, 2009 12:11

pewnego niema, ,można tylko sprawdzić opory uzwojeń ale nie sprawdzisz czy podczas pracy nie będzie przebić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ufol1209
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 22:31
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: ufol1209 » sob lis 28, 2009 13:52

A jakie powinny być wartości na uzwojeniach?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 28, 2009 14:37

ok 0.6 oma pierwotne ( 1 i 15 pod pokrywką) i 3-4 komy wtórne (15 pod pokrywką i wyjście kabla zapłonowego)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » sob lis 28, 2009 15:18

ja bym jeszcze podmienił czujnik halla bo bardzo czesto pada w tym silniku


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości