Problem z układem jezdnym MK2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z układem jezdnym MK2
Mam pytanie,
Podczas przyśpieszania czuje "bicie" na kierownicy. Jeśli nie przyśpieszam, to bicie to zanika. Nie słychać żadnych stuków. Częstotliwość jest proporcjonalna do prędkości. Sprawdzilem wyważenie opon oraz wszystkie możliwe końcówki i nie znalazłem nic podejżanego.
Jeśli ktoś miał kiedyś taki problem to proszę o pomoc.
Z góry wielkie dzięki
Pozdro
Podczas przyśpieszania czuje "bicie" na kierownicy. Jeśli nie przyśpieszam, to bicie to zanika. Nie słychać żadnych stuków. Częstotliwość jest proporcjonalna do prędkości. Sprawdzilem wyważenie opon oraz wszystkie możliwe końcówki i nie znalazłem nic podejżanego.
Jeśli ktoś miał kiedyś taki problem to proszę o pomoc.
Z góry wielkie dzięki
Pozdro
Ja też mam podobny problem.
[ Dodano: Sob Lut 25, 2006 21:04 ]
Na pewno to nie jest od hamulców bo robiłem.U mnie zawiecha też odpada chyba że układ kierowniczy(ale końcówki mam zdrowe).Gumy u mnie odpadają.Zostaje sprawa przegubów ale one nie stukają jak się skręca(wcale nie stukają).Może łożyska ale dwa lata temu zmieniałem włożyłem polskie.
[ Dodano: Sob Lut 25, 2006 21:04 ]
Na pewno to nie jest od hamulców bo robiłem.U mnie zawiecha też odpada chyba że układ kierowniczy(ale końcówki mam zdrowe).Gumy u mnie odpadają.Zostaje sprawa przegubów ale one nie stukają jak się skręca(wcale nie stukają).Może łożyska ale dwa lata temu zmieniałem włożyłem polskie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 01:47
- Lokalizacja: bielsko
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 01:47
- Lokalizacja: bielsko
- Kontakt:
pewnikiem chodziło o uszczelniacz łozyska co jest z bomy łozyska z obu stron, jest to kułko o odpowiedzniej średnicy posujące do odpowiedniego łozyska, to uszczelnienie zamyka łozysko i chroni by zedne zanieczyszczenia nie dostały się do środka, być może uszkodzili to uszczelnienie, ale łozysko nie będziemiało nic z tym wspólnego (bicie kierownicy) ja bym na waszym miejscu spr. przeguby zew. czy nie chodzą już na sucho (niemuszą wcale stukać) i spr. koła a dokładnie felgi (czy nie są krzywe po wew. stronie)
...
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 01:47
- Lokalizacja: bielsko
- Kontakt:
Zbieżność była robiona. I na przeglądzie Tez wyszło że jest ok. A pozatym jak by to było zbieżnością to ciągło by go nie tylko przy przyspieszaniu. Tu prawdopodobnie będzie wybita jakaś guma i przy naprężeniach będzie się przestawiać wachacz albo cos w tym stylu. Racja pułosi nie sprawdzałem więc to tez sprawdze sobie. Ale auto przy dużych prędkościach coś za bardzo skacze po drodze i to też mi nie pasuje.szczepek_17 pisze:Sprawdz sobie zbieżność kół i czy półosie dobrze siedzą w przegubachA co może być jak przy przyspieszaniu ciągnie go na którąś stronę? np: na prawo.
Jakby ktoś wiedział co mogło trafić to proszę o pomoc. Dziękuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 247 gości