Problem z układem jezdnym MK2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
staszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 15:04
Lokalizacja: Kraków

Problem z układem jezdnym MK2

Post autor: staszek » sob lut 25, 2006 21:36

Mam pytanie,
Podczas przyśpieszania czuje "bicie" na kierownicy. Jeśli nie przyśpieszam, to bicie to zanika. Nie słychać żadnych stuków. Częstotliwość jest proporcjonalna do prędkości. Sprawdzilem wyważenie opon oraz wszystkie możliwe końcówki i nie znalazłem nic podejżanego.
Jeśli ktoś miał kiedyś taki problem to proszę o pomoc.
Z góry wielkie dzięki

Pozdro



fibolek

Post autor: fibolek » sob lut 25, 2006 21:42

Ja też mam podobny problem.

[ Dodano: Sob Lut 25, 2006 21:04 ]
Na pewno to nie jest od hamulców bo robiłem.U mnie zawiecha też odpada chyba że układ kierowniczy(ale końcówki mam zdrowe).Gumy u mnie odpadają.Zostaje sprawa przegubów ale one nie stukają jak się skręca(wcale nie stukają).Może łożyska ale dwa lata temu zmieniałem włożyłem polskie.



Awatar użytkownika
tomek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 14, 2006 22:16
Lokalizacja: widów

Post autor: tomek6 » sob lut 25, 2006 22:26

jeżeli koła masz w porządku to sprawdz wewnętrzne przeguby., te przy skrzyni . albo osłona gumowa jest pęknięta i smar wyciekł lub po prostu jest w stanie stałym zamiast półpłynnym.



fibolek

Post autor: fibolek » sob lut 25, 2006 22:33

Osłony są u mnie całe.Natomiast może być problem ze smarem.dwa razy mi poszły gumy w miare szybko wymieniłem>natomiast raz byłem zmuszony przejechac tak(sucho było) po asfalcie około 200 kilometrów.



szczepek_17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sty 11, 2006 01:47
Lokalizacja: bielsko
Kontakt:

Post autor: szczepek_17 » sob lut 25, 2006 22:34

a przy przyspieszaniu ściąga go na którąś strone??



fibolek

Post autor: fibolek » sob lut 25, 2006 22:44

Nie nie ma takich objawów.
Może to coś pomoże ale przy wymianie 2 lata temu łozysk mieli problem z uszczelniaczem z jednej strony co to oznacza?



speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: speed_k » ndz lut 26, 2006 11:03

szczepek_17 pisze:a przy przyspieszaniu ściąga go na którąś strone??
A co może być jak przy przyspieszaniu ciągnie go na którąś stronę? np: na prawo.
I drógie jak się jedzie tak ze 130 to pływa po drodze ? Koła dopompowane. Przy 100 się to już nie dzieje zaczyna się dopiero od 120.



szczepek_17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sty 11, 2006 01:47
Lokalizacja: bielsko
Kontakt:

Post autor: szczepek_17 » ndz lut 26, 2006 11:20

A co może być jak przy przyspieszaniu ciągnie go na którąś stronę? np: na prawo.
Sprawdz sobie zbieżność kół i czy półosie dobrze siedzą w przegubach



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz lut 26, 2006 11:51

pewnikiem chodziło o uszczelniacz łozyska co jest z bomy łozyska z obu stron, jest to kułko o odpowiedzniej średnicy posujące do odpowiedniego łozyska, to uszczelnienie zamyka łozysko i chroni by zedne zanieczyszczenia nie dostały się do środka, być może uszkodzili to uszczelnienie, ale łozysko nie będziemiało nic z tym wspólnego (bicie kierownicy) ja bym na waszym miejscu spr. przeguby zew. czy nie chodzą już na sucho (niemuszą wcale stukać) i spr. koła a dokładnie felgi (czy nie są krzywe po wew. stronie)


:-k ...

Awatar użytkownika
staszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 15:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: staszek » pn lut 27, 2006 00:04

No rzeczywiście u mnie z prawej strony na przegubie jest pęknięta guma... i przegub "na sucho" pracuje. Ciekawe ile mnie wyniesie taki nowy??
Dzięki za sugestie :)



szczepek_17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sty 11, 2006 01:47
Lokalizacja: bielsko
Kontakt:

Post autor: szczepek_17 » pn lut 27, 2006 01:21

może wystarczy jeszcze tylko wyczyścić i nowy smar dać a jak nie to nowy przegub ok 100zł



Awatar użytkownika
staszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 15:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: staszek » pn lut 27, 2006 01:25

Się rozbierze, się zobaczy :D



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pn lut 27, 2006 01:29

nowy to 200zeta firmy lobro i to jesr orginal jaki byl montowany

pozdrawiam



speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: speed_k » pn lut 27, 2006 16:12

szczepek_17 pisze:
A co może być jak przy przyspieszaniu ciągnie go na którąś stronę? np: na prawo.
Sprawdz sobie zbieżność kół i czy półosie dobrze siedzą w przegubach
Zbieżność była robiona. I na przeglądzie Tez wyszło że jest ok. A pozatym jak by to było zbieżnością to ciągło by go nie tylko przy przyspieszaniu. Tu prawdopodobnie będzie wybita jakaś guma i przy naprężeniach będzie się przestawiać wachacz albo cos w tym stylu. Racja pułosi nie sprawdzałem więc to tez sprawdze sobie. Ale auto przy dużych prędkościach coś za bardzo skacze po drodze i to też mi nie pasuje.
Jakby ktoś wiedział co mogło trafić to proszę o pomoc. Dziękuje :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 247 gości