zmiana turbiny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
zmiana turbiny
nie mogę znależć przez szukajkę,,chciałbym zmienic turbo w swoim aaz-cie na mocniejsze ale bez przeróbki czy jest jakieś dostępne??może ma ktoś z was na sprzedaż?? boost pin zmieniony dwaka zwiększona-----szukam turbiny i IC
a jaką posiadasz obecnie? jak k14 to laduj k24 i tylko potrzebna Ci bedzie rura od turbo do filtra powietrze bo w k24 masz wiekszą, wąż olejowy raczej podejdzie
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
No to szukaj K24- najmniej rzezby bedzie przy niej w Twoim przypadku, sam przechodzilem z k14 na k24powertrain pisze:dokładnie kkk k14 wiem że to jedna z najmniejżych turbin montowana do tego silnika więc dlatego chcem zmienić

Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
powertrain, jak Ci kolega napisał K24 będzie dobra
przy turbinie typu K24/T3 konkretna jazda zaczyna sie od 3k rpm
oczywiście nie żeby wcześniej nie chciał jechać 

od samego dołu to sie nie będzie nigdy zbierać bo to nie jest TDI ... te silniki nie mają aż takiej charakterystyki pracy, a jeśli już chciałbyśby zbierał sie od samego dołu musiałbyś zapakować VNT gdzie jest sporo zmian no i nie da sie ukryć ze jak za wcześnie za dużo dmuchniesz... to pozbierasz części silnika z miski olejowej.powertrain pisze:a nie trzeba bedzie zmienic pompy na większą 11mm żeby to jakoś ładnie chodziło od samego dołu??jak jest u ciebie??dobrze się zbiera od 0 czy dopiero pózniej wchodzi w obroty??
przy turbinie typu K24/T3 konkretna jazda zaczyna sie od 3k rpm


Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 11:58 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości