MK2 zimny niepali na wszystkie gary ;(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
spiochu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn lut 13, 2006 18:22
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

MK2 zimny niepali na wszystkie gary ;(

Post autor: spiochu » czw lut 23, 2006 15:33

Witam, mam nastepujacy problem, moje MK2 1.6 jak jest zimny niepali na wszystkie gary, mocno dymi i czuc niespalone palowo, natomiast jak sie nagrzeje chodzi na wszystkie lecz obroty faluja 600-1000, podczaj jazdy na rozgrzanym silniku szarpie, jakby gasl czy gubil iskre. Tak samo zachowuje sie na paliwie i gazie, dodam ze wymienilem przewody, swiece, kopulke i palec i ciagle to samo. Jak ktos spotkal sie z takim problemem i zna przyczyne to prosze o oprade. Pozdro ...



Awatar użytkownika
Buli1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: sob sty 08, 2005 00:47
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Buli1984 » czw lut 23, 2006 16:21

Rf to zdaje się silnik na gaźniku 2E2. Miałem podobne objawy w moim. Pomogły dwie rzeczy: wymiana świec oraz najważniejsze, wymiana pompki ssania ==>[http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=35842] Zobacz punkt "3". Mimo tego, że jest to pompka ssania to jeśli jest dziurawa silnik będzie źle pracował. Sprawdź także przewody w gaźniku, szczególnie te z tyłu, przy ścianie grodziowej.



Awatar użytkownika
spiochu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn lut 13, 2006 18:22
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: spiochu » czw lut 23, 2006 16:44

Zgadza sie gaznik to Pierburg 2E2, przewody przy gazniku sprawdzalem gdyz miale tez problem z wysokimi obrotami podczas jazdy, nagle wskakiwal na 3000-4000 na biegu jalowym i po paru minautach postoju spadaly, powodem bylo braku nakiecia 12V na zaworze termicznym wlasnie z tylu gaznika. Przeczytalem gdzies na forum ze to moze byc problem z czujnikiem HALLA znajudjacym sie w aparacie zaplonowym. Co o tym myslicie ?? W jaki sposob moze na sprawdzic czy jest sprawny ??



jtt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lut 25, 2006 13:55
Lokalizacja: okolice Rybnika

Post autor: jtt » sob lut 25, 2006 20:39

z tego co mogę doradzić na Twoim miejcu też bym spradził przewody podciśnienowe z tyłu gaźnika i ten elektryczny od ssania. ja miałem kiedyś dwa z tych wężyków odłączone i ten przewód elektryczny i były takie jaja (oglądnij gażnik z tyłu w lusterku !), też na lpg wtedy. jak znajdziesz coś odpadniętego anie będziesz wiedział gdzieto zerknij na te polskie lub angielskie instrukcje do mkII



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości