MK3 vag pokazuje 00575 jak wygląda ten cujnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

km22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob sty 21, 2006 04:22
Lokalizacja: Zagórzany

MK3 vag pokazuje 00575 jak wygląda ten cujnik

Post autor: km22 » sob lut 25, 2006 18:13

czy wie ktoś jak wygląda czujnik który powoduje ten błąd. Interesuje mnie jeszcze czy solenoid oczyszczania EGR ma pstrykać też w zimie, pamiętam że latem jak przekręcałem stacyjke to było słuchać takie charakterystyczne pstrykanie teraz tego nie ma



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » sob lut 25, 2006 18:25

00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
I nic więcej z tego wszystkiego nie wiem bo się nie znam :panna:

:pub:

[ Dodano: Sob Lut 25, 2006 17:38 ]
zależy jeszcze od czego jest ten czujnik :chytry:
:dol: czujnik ciśnienia intercoolera
Obrazek

:dol: Czujnik ciśnienia oleju
Obrazek

:dol: czujnik ciśnienia układu klimatyzacji
Obrazek



km22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob sty 21, 2006 04:22
Lokalizacja: Zagórzany

Post autor: km22 » sob lut 25, 2006 18:43

to raczej o czujnik ciśnienia intercoolera bo 120KM/h pedał gazu na max-a a on mi słabnie tylko gdzie on się zanjduje??



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » sob lut 25, 2006 18:53

pewnie padł ci n75...znajduje on sie przy filtrze powietrza taki czujnik do ktorego ida przewody podscisnieniowe


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

km22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob sty 21, 2006 04:22
Lokalizacja: Zagórzany

Post autor: km22 » sob lut 25, 2006 18:56

jak dam test w vag-u to n75 jest ok



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob lut 25, 2006 19:01

00575 - Saugrohrdruck - Suck tube pressure
A czy to nie jest przypadkiem ten na rurze IC - dolot ?

[ Dodano: Sob Lut 25, 2006 18:16 ]
Pomylka, to czujnik temperartury powietrza.

[ Dodano: Sob Lut 25, 2006 18:22 ]
Moze to cos pomoze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

km22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob sty 21, 2006 04:22
Lokalizacja: Zagórzany

Post autor: km22 » ndz lut 26, 2006 01:06

dokładnie 1. zrobiłem tak: wymontowałem i założyłem inny bo się okazało że mam a stary przeszyściłem i zaczoł pstrykać :grin: sprawdze czy zaczoł dzałać i napisze jaki jest wynik testu MOŻE TO SPOSÓB NA TEN n75 OBY!!!

[ Dodano: Wto Lip 11, 2006 22:14 ]
Naprawiłem!!! Więc tak:
1.N75 psiknołem WD40 (pstryka)
2.Sprawdziłem wężyki
3.Sprawdziłm tą bańke z której wychodzi ramie do turbo (jest to mechanizm wykonawczy)

okazało się że to ramie przykorodowało i nie otwierała się przepustnica w turbo. sciągłem zawleczke popsikałem WD40 sciągłem ramie i rozruszałem wszystko poskładałem i DZIAŁA WSZYSTKO OK BŁĄD 575 ZNIKNOŁ I NIE MA TEŻ TURBO DZIURY :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 357 gości