Silnik wariuje !!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tom623
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lis 21, 2009 15:15
Lokalizacja: Kocień Wielki
Kontakt:

Silnik wariuje !!

Post autor: tom623 » sob lis 21, 2009 15:25

Witam mam problem z silnikiem 1.3 w Golfie MK2. Silnik jak zimny to chodzi idealnie ale jak trochę pochodzi zaczyna skakać na obrotach. Podczas jazdy w pewnych momentach traci moc i przerywa nieraz strzela z tłumika. Proszę o rade :(


Tomek

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » sob lis 21, 2009 15:33

Jak strzela z tłumika to w pierwszej kolejności trzeba by sprawdzić ustawienie zapłonu


Mosiek

tom623
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lis 21, 2009 15:15
Lokalizacja: Kocień Wielki
Kontakt:

Post autor: tom623 » sob lis 21, 2009 15:48

ale jak zimny to na maksymalnych obrotach nie strzela tylko jak się nagrzeje i wtedy traci moc na jakiś czas i strzela z tłumika i później wraca ma już moc i tak co jakiś czas


Tomek

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » sob lis 21, 2009 19:59

Jak dobrze odpala i chodzi ok do ok 60-70* a potem sie pitoli to sonde trzeba zmierzyć bo pewnie pada.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » sob lis 21, 2009 20:08

1,3 ale który? na wtrysku na gaźniku kat to oznaczenie w dowodzie rejestracyjnym pewnie pisze ale to nie to samo, który rok golfa? skoro pisze kat to pewnie z katalizatorem wiec 89-? jeżeli bez to niekoniecznie ma sondę...


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » sob lis 21, 2009 20:09

Damian3942, masz racje :)


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

tom623
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lis 21, 2009 15:15
Lokalizacja: Kocień Wielki
Kontakt:

Post autor: tom623 » ndz lis 22, 2009 12:04

to jest na pełnym wtrysku

[ Dodano: 22 Lis 2009 11:11 ]
rok 91.


Tomek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lis 22, 2009 12:21

tom623 pisze:Podczas jazdy w pewnych momentach traci moc i przerywa nieraz strzela z tłumika. Proszę o rade
świece ,kable ,kopułeczkę też można.

[ Dodano: 22 Lis 2009 11:22 ]
sprawdzic oczywiście



tom623
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lis 21, 2009 15:15
Lokalizacja: Kocień Wielki
Kontakt:

Post autor: tom623 » ndz lis 22, 2009 12:51

sprawdziłem i są w porządku


Tomek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lis 22, 2009 12:53

no to przepływomierz



tom623
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lis 21, 2009 15:15
Lokalizacja: Kocień Wielki
Kontakt:

Post autor: tom623 » ndz lis 22, 2009 15:09

słabe ciśnienie ma na 2 zaworach


Tomek

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » pn lis 23, 2009 00:31

tom623 pisze:słabe ciśnienie ma na 2 zaworach
chciałeś powiedzieć chyba 2 cylindrach. Jak na cylindrach sąsiadujących ze sobą to ja bym postawił na jakiś przedmuch na uszczelce pod głowicą.


Mosiek

tom623
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lis 21, 2009 15:15
Lokalizacja: Kocień Wielki
Kontakt:

Post autor: tom623 » pn lis 23, 2009 18:22

1 ma 6.2
2ma 8.4
3 ma 6.3
4 ma 11,3


Tomek

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » pn lis 23, 2009 20:47

Spadek ciśnienia sprężania nie może być większy niż 30% od wartości nominalnej i wartość ciśnienia w poszczególnych cylindrach nie może różnić się więcej niż 7% więc jak wartość nominalna dla twojego silnika jest minimum 10 atm to najmniejsze powinieneś mieć 7 atm tobie to przekracza nie mówiąc już o różnicy w poszczególnych cylindrach zrób próbę olejową i podaj wyniki będziemy mogli ocenić co będziesz miał do roboty.


Mosiek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości