[mk3]obrotomierz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]obrotomierz
Czy moze mi ktos poradzic w jaki sposob podłaczyc obrotomierz w golfie III( zamiast obotomierza jest zegarek)
Ostatnio zmieniony czw lut 23, 2006 23:25 przez Łuk@sz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 20:55
- Lokalizacja: Jawor
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
- Lokalizacja: Gdynia
Jak masz benzynę, to jesteś w raju. Jak masz terkota.. to musisz być cierpliwy i szukać. Wymiana trwa z 30min. Przy dużych rozbieżnościach w latach produkcji (np. inne czujniki ciśnienia lub dwa czujniki), po wymianie samochód może być strasznie denerwujący (bo piszczy, świeci i w ogóle).
maverik, wsadź lepszy procesor, ten przy szybkiej jeździe mocy obliczeniowej mu brakuje![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Miałeś po prostu zatartą ośkę od wsazówki albo naderwany kabelek.. Obrotek to zwykły woltomierz (analogowy) i tylko udaje jakiś poważny zegar..
Zamiana benzyna/diesel jest prawie nierealizowalna (różne czujniki na pinach, braki w diodach, inne stałe czasowe w obrotku, inaczej wyskalowana tarcza,). Na ten temat jest sporo naprawdę dobych artykułów: http://forum.vwgolf.pl/techniczne-vf2.htm
maverik, wsadź lepszy procesor, ten przy szybkiej jeździe mocy obliczeniowej mu brakuje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Miałeś po prostu zatartą ośkę od wsazówki albo naderwany kabelek.. Obrotek to zwykły woltomierz (analogowy) i tylko udaje jakiś poważny zegar..
Zamiana benzyna/diesel jest prawie nierealizowalna (różne czujniki na pinach, braki w diodach, inne stałe czasowe w obrotku, inaczej wyskalowana tarcza,). Na ten temat jest sporo naprawdę dobych artykułów: http://forum.vwgolf.pl/techniczne-vf2.htm
z tego co ja tam widzialem to nic nie jest zatarte i prawde mowiac nie wiem co zmieni wymiana procesora(do tego pytanie jaki to ma sens i skad go wogole brac a nie wspomne ze jest montowany w smd i wymiana go w domu jest prawie niemozliwa-trzeba miec pojecie i narzedzia)
wedlug mnie tez nie ma tam woltomierza a jedynie silnik krokowy
obrotomierz dziala normalnie jak zmienie mu podstawe czasu przez zwarcie przyciskow zegara tak wiec jest sprawny, nie ma w nim tez naderwanych kabelkow bo tam nie ma kabelkow(szybkozlaczka) tak wiec obawiam sie ze albo strzelasz z wypowiedzia albo czytales o tym ale sam nie rozbierales
wedlug mnie tez nie ma tam woltomierza a jedynie silnik krokowy
obrotomierz dziala normalnie jak zmienie mu podstawe czasu przez zwarcie przyciskow zegara tak wiec jest sprawny, nie ma w nim tez naderwanych kabelkow bo tam nie ma kabelkow(szybkozlaczka) tak wiec obawiam sie ze albo strzelasz z wypowiedzia albo czytales o tym ale sam nie rozbierales
-
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
- Lokalizacja: Gdynia
maverik, z procesorem żartowałem ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Od audicy (typ a'la MK II) rozbierałem trzykrotnie, obrotek przestawał działać, bo folia śniedziała.. Faktycznie moje pojęcie o tym co jest w III jest znikome, w tamtym konstrukcja skomplikowana jak cep (i jak frajer oddałem zegary do diesla dla złomiarza
bo nowszy miał mieć gaz..)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Od audicy (typ a'la MK II) rozbierałem trzykrotnie, obrotek przestawał działać, bo folia śniedziała.. Faktycznie moje pojęcie o tym co jest w III jest znikome, w tamtym konstrukcja skomplikowana jak cep (i jak frajer oddałem zegary do diesla dla złomiarza
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości