Jak skrócić czas ssania???...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Arni128
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lis 19, 2009 12:01
Lokalizacja: jarosław

Jak skrócić czas ssania???...

Post autor: Arni128 » czw lis 19, 2009 21:00

mam problem ze spalaniem, jeżdze na krutkich odcinkach i jak dojade do celu to dopiero auto schodzi z obrotów;/ i z tego powodo mi "chleje jak smok" doradzcie coś bo nie wyrabiam na paliwo... aha posiadam golfa2, 90rok, 1.6benzyna gaznik 2E



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » czw lis 19, 2009 22:09

Kolega zakladasz gaznik WEBER i masz ssanie reczne... ja go uzywam kilkadziesiat sekund i nie jest juz potrzebne :)
w pierburgu nie wiem czy da sie zrobic ssanie reczne na linke...


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » czw lis 19, 2009 22:13

W pierburgu jest regulacja z boku gaźnika, podłączone są do niej dwa wężyki od układu chłodzenia. Luzuje się śrubki i przesuwa do przodu lub do tyłu(teraz nie pamiętam).



wypity
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: pn lip 20, 2009 09:50
Lokalizacja: Toruń

Post autor: wypity » czw lis 19, 2009 23:12

podlacze sie pod temat
orientujecie sie moze jak wygladala by przy silniku 1,4 abd w mk3 sytuacja jakby odpielo sie wtyki od czujnika temp cieczy?
podobno wtedy komputerek przyjmuje stala wartosc 90stopni czyli ssanie nie wlaczalo by sie? czy moze byloby wrecz na odwrot i cal yczas by chodzil na ssaniu?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 19, 2009 23:25

raczej na odwrót


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw lis 19, 2009 23:26

Z ETC w ABD czyli czujnikiem temp. jest tak, że im niższa temp. tym wyższa rezystancja czyli odłączasz wtyk i rezystancja niekończenie wielka, czyli temp niska. Podłącz zamiast czujnika 400 ohm i sterownik zobaczy temp. ok 80 stopni . Tylko po co to robić?


JaroW

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw lis 19, 2009 23:28

a jest to prawdą ze jak za szybko sie wyłączy ssanie to nawet wtedy wiecej pali?ja niewiem ale ludzie starszej daty tak mi mówili.



Awatar użytkownika
Allwall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt gru 30, 2008 20:22
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Post autor: Allwall » czw lis 19, 2009 23:30

pewnie gaśnie na wolnych obrotach jak ssanie sie wyłaczy co?
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 23:31 przez Allwall, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3315776&highlight=#3315776

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw lis 19, 2009 23:35

Allwall pisze:pewnie gaśnie na wolnych obrotach jak ssanie sie wyłaczy co?
I w ogóle do d... się jedzie. Nie warto narażać się na taki dyskomfort dla 2-4 zł na 100km z takimi kombinacjami


JaroW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 467 gości