[MK III] Dziwne zachowanie silnika :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK III] Dziwne zachowanie silnika :(
Witam.
Mam 2 pytania w tym jedno to problem
Pytanie 1 .
Mam problem
A mianowicie siliczek jak jest na ssnaiu jest OK ladnie rowno chodzi.
Ale jak juz sie nagrzeje to zaczynaja mu falowac obroty gora dol .
Obroty lataja jak chca a co gorsza gasnie sam od siebie
Nigdy nie mozna tego wyczuc kiedy akurat zgasnie. A zdarza mu sie to czesto
Mam silnik 1.8 Monowtrysk
Pytanie 2.
Jakie cisnienie powinien miec silniczek .
Z tego co mierzylem mam po 13 atm. na kazdy cylinder.
Dobrze zle ?
Czekam na odp z gory thx za odwiedzenie tego posta i zostawienie jakiejkolwiek podpowiedzi ktora moglby mi pomoc, bo taka jazda z gasnacym autem i latajacymi obrotami to wogle nie jest jazda
Pozdro
Mam 2 pytania w tym jedno to problem
Pytanie 1 .
Mam problem
A mianowicie siliczek jak jest na ssnaiu jest OK ladnie rowno chodzi.
Ale jak juz sie nagrzeje to zaczynaja mu falowac obroty gora dol .
Obroty lataja jak chca a co gorsza gasnie sam od siebie
Nigdy nie mozna tego wyczuc kiedy akurat zgasnie. A zdarza mu sie to czesto
Mam silnik 1.8 Monowtrysk
Pytanie 2.
Jakie cisnienie powinien miec silniczek .
Z tego co mierzylem mam po 13 atm. na kazdy cylinder.
Dobrze zle ?
Czekam na odp z gory thx za odwiedzenie tego posta i zostawienie jakiejkolwiek podpowiedzi ktora moglby mi pomoc, bo taka jazda z gasnacym autem i latajacymi obrotami to wogle nie jest jazda
Pozdro
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- Kontakt:
ja mam to samo:( i tez nie wiem co jest grane.sprawdzilem caly dolot czy nie bierze lewego powietrza,przeczyscilem silniczek krokowy i dalej nic...brak pomysłów
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
Proponuje zrobić tak.Najpiewr przeczyścić ten silniczek krokowy i przy okazji przepustnice, najlepiej jak zrobi to ktos kto się na tym zna.IHMO wina leży właśnie w tym silniku.Jak nie pomoże to dopiero wtedy szukać innej przyczyny.Bo łatwiej to przeczyścić niż wydać kupe kasy na części a przy okazji może się okazać to zbędne.
Swoją drogą nie wiem kiedy wymieniałeś świece i filtr paliwa, bo jeśli dawno to z założenia trzeba to wymienić.
Swoją drogą nie wiem kiedy wymieniałeś świece i filtr paliwa, bo jeśli dawno to z założenia trzeba to wymienić.
Black
:]
Co do swiec to dzisiaj bede zmienial, zmienilem niecaly miesiac temu pompe paliwa oraz filtr paliwa tak ze te 2 rzeczy odpadaja ;] Przeczyscze silnik krokowy a przy okazji dzisiaj zakupie sobie nowe swiece kopulke przewodu i palec w aparacie zaplonowym.
Tak ze zobaczym co z tego wyjdzie :]
Tak ze zobaczym co z tego wyjdzie :]
jeśli muli podczas jazdy(brak mocy ) + pojawiają się efekty tzw."szarpania" lub "dławienia " stawiałbym na dostawanie się lewego powietrza. sprawdz uszczelkę pod przepustnicą lub przeczyść samą przepustnicę-miałem to samo u mnie. poza tym jeśli chodzi o nierówne obroty sprawdz sondę lambdę, silniczek krokowy, palec, filtr paliwa i powietrza.
THANX GOD I'M A V.I.P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 175 gości