Bąbelek powietrza w przewodzie za filtrem paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Bąbelek powietrza w przewodzie za filtrem paliwa

Post autor: poolak2006 » śr lis 18, 2009 13:40

Mam taki problem bo dziś zauważyłem mały bąbel powietrza w wężu za filtrem paliwa. Czy może on wpływać znacząco na rozruch silnika przy odpalaniu ?? Samochód stał jakieś 2 dni a bąbel mały powiedzmy długi na około 7mm ale on był u góry i od dołu w węzu normalnie paliwo było ... po odpaleniu tego bąbla już nie było ... Co może dolegać że taki bąbel się tworzy źle skręcone dociski węży przy filtrze czy jeszcze coś innego ?? Filtr wymieniany jakieś 3 miechy temu (sam go wymieniałem bo wiadomo co dzieje się w serwisach i innych warsztatach). Samochód chodzi ładnie ale ciężko ma odpalić jak jest zimny jak trochę pochodzi to czasami ładnie zaskoczy a czasami też problem ...



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Bąbelek powietrza w przewodzie za filtrem paliwa

Post autor: PinkFloyd » śr lis 18, 2009 13:47

poolak2006 pisze:Mam taki problem bo dziś zauważyłem mały bąbel powietrza w wężu za filtrem paliwa. Czy może on wpływać znacząco na rozruch silnika przy odpalaniu ?? Samochód stał jakieś 2 dni a bąbel mały powiedzmy długi na około 7mm ale on był u góry i od dołu w węzu normalnie paliwo było ... po odpaleniu tego bąbla już nie było ... Co może dolegać że taki bąbel się tworzy źle skręcone dociski węży przy filtrze czy jeszcze coś innego ?? Filtr wymieniany jakieś 3 miechy temu (sam go wymieniałem bo wiadomo co dzieje się w serwisach i innych warsztatach). Samochód chodzi ładnie ale ciężko ma odpalić jak jest zimny jak trochę pochodzi to czasami ładnie zaskoczy a czasami też problem ...
Jak odpalisz silnik jak chodzi na jałowym stuknij filtr i zobacz czy idzie powietrze,otówrz maske i przez szczeline jak dodasz mocno gazu zobacz czy idzie pwoietrze. ma to duzy wpływ na odpalanie, chocoaz na poczatek sprawdz kąt wtrysku połaczenia masowe, prąd rozruchowy i rozrusznik - ma chodzic jak szlifierka a nie tak wolno ze możesz policzyc suwy jego pracy. A jakie jest oznaczenie silnika?
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 13:48 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



speeder2222
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lis 04, 2009 08:32
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: speeder2222 » śr lis 18, 2009 16:13

Ja mam to samo silnik alh ale kolega podpowiedzial mi ze moze byc juz zwalony zawor odcinajacy paliwo w pompie zreszta czesto ow zawor mi sie zacina.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lis 18, 2009 16:26

mój silnik to ASV ... tak sobie usiłuje przypomnieć od kiedy mam taki problem z paleniem ... i wydaje mi się że może to zaczęło się po wymianie filtrów ale na 100% nie jestem pewne bo jak wspomniałem było to jakieś 3 miechy temu ... no jak będzie dużo powietrza to wiem że ciężko odpalić ... tylko miałem taki nie za duży bąbel i ciężko odpalił i dlatego pytałem czy taki mały też może tak wpływać ... teraz fura stała ze 30min sprawdziłem czy jest bąbel i nie było odpaliłem i zaskoczył ładnie ...

[ Dodano: 18 Lis 2009 15:33 ]
PinkFloyd, tak przy okazji widzę że w podpisie masz o diagnostyce możesz mi poradzić jaki kabelek mogę kupić, żeby był dobry, za rozsądne pieniądze i żeby można nim zrobić takie potrzebne rzeczy potrzebne zwykłemu użytkownikowi TDI'ka
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 16:33 przez poolak2006, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr lis 18, 2009 16:53

poolak2006, te bąble to pipa
W ASV masz koło na pompie z regulacją,reguluje się tym kąt wtrysku-podepnij pod vag i najpierw zobacz jaki masz kąt a potem bedziemy myśleć...
wczoraj poprawiałem AGR-a bo też cięzko palił i po odpaleniu trzasł się
-fabrycznie jest taka mała wada w tych silnikach ze śruby po pierwszysm odkreceniu przy wymianie rozrządu luzują sie same podczas normalnej pracy silnika
i trzeba je wkręcac na paste do gwintów-taka farbka --->przy montazu
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 16:58 przez Fahoo, łącznie zmieniany 2 razy.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lis 18, 2009 17:10

no gdybym miał vaga to bym wpiął bo w aso to 150-200 wołają ;/ to co te śruby mam poprawić ??



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr lis 18, 2009 18:37

poolak2006, tak sie je wymienia na inne w aso była informacja o zmianie i kręci na klej


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lis 18, 2009 21:40

Fahoo pisze:poolak2006, tak sie je wymienia na inne w aso była informacja o zmianie i kręci na klej
Ty bo ja przy 188kkm miałem rozrząd robiony i pompę wymienianą w ASO to było jakiś rok temu to chyba zrobili to ??



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr lis 18, 2009 22:12

poolak2006, no ja za ASO nie odpowiadam i nie wiem co ci tam powymieniali :grin:
pompa wymieniana na gwarancji czy prywatnie?
i z jakiego powodu?
ja składam na farbr zabezpieczającą i działa
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 22:16 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » czw lis 19, 2009 00:31

Mam ten sam problem, gdy zimny dłużej kreci a potem juz od strzała łapie. w wężu dokładnie mam taki sam pęcherz powietrza! Kat wtrysku miałem 38 poprawiłem na 51 i zmieniło sie tylko to że silnik spokojniej odpala jak zimny, nie szarpie nim tak bardzo jak to sie działo wcześniej ale dalej musi dłużej zakręcić. kabelek kupiłem niedawno dokładnie ten http://www.allegro.pl/show_item.php?item=797349005 i dostajesz do niego płytke z programem vag tylko że ja miałem maly problem bo nie umiałem wejść w grupe 000 ale juz go rozwiązalem( jak coś to pw).



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » czw lis 19, 2009 12:14

Fahoo pisze:poolak2006, no ja za ASO nie odpowiadam i nie wiem co ci tam powymieniali :grin:
pompa wymieniana na gwarancji czy prywatnie?
i z jakiego powodu?
ja składam na farbr zabezpieczającą i działa
no wiem że nie odpowiadasz :bajer:
no pompę trzeba co 2 wymiany rozrządu robić ;p zresztą to nie ja wymieniałem tylko poprzednia właścicielka ... wiem że była wymieniona bo jest książka serwisowa i wiele innych papierów a poza tym przed kupnem podjechałem z nią do ASO i sprawdziłem czy czasami książka nie jest lewa. Wszystko się zgadzało ... tylko chodzi mi o to czy trzeba samemu powiedzieć że chcesz to wymienić czy w ASO sami to proponują ? :jezor:

[ Dodano: 19 Lis 2009 11:16 ]
A co do tego kabla to za 40 zł kabel VAG kupiłeś ?? :chytry: i on coś na nim można zrobić ?? Może ktoś powiedzieć czy nadaje się ten kabel ??



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » czw lis 19, 2009 13:30

[ Dodano: 19 Lis 2009 11:16 ]
A co do tego kabla to za 40 zł kabel VAG kupiłeś ?? :chytry: i on coś na nim można zrobić ?? Może ktoś powiedzieć czy nadaje się ten kabel ??[/quote]

na tym kabelku podłączałem już kilka samochodów i w każdym błędy skasowałem, logi zrobiłem i sprawdziłem kat wtrysku i nie było problemów z komunikacja.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » czw lis 19, 2009 19:35

mateo86 pisze:[ Dodano: 19 Lis 2009 11:16 ]
A co do tego kabla to za 40 zł kabel VAG kupiłeś ?? :chytry: i on coś na nim można zrobić ?? Może ktoś powiedzieć czy nadaje się ten kabel ??

na tym kabelku podłączałem już kilka samochodów i w każdym błędy skasowałem, logi zrobiłem i sprawdziłem kat wtrysku i nie było problemów z komunikacja.
Może ktoś to potwierdzić jeszcze bo jeśli to prawda to jeszcze dziś go biorę ...
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 19:36 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



klaudia11000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt paź 12, 2007 19:54
Lokalizacja: dęblin

Post autor: klaudia11000 » śr gru 02, 2009 16:44

a co zrobić jak przy stukaniu w filtr lecą bombelki powietrza ???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 477 gości