Nie działa obrotomierz 1.8 RP - jak zdiagnozować co padło
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
sygnał w benzynce idzie z cewki zapłonowej a w dieslu z alternatora, najlepiej podepnij od kogoś inny licznik i wtedy będziesz miał pewność czy to licznik czy np coś z kablem, ja jak zmieniłem na licznik z obrotkiem to początkowo nie działał i myślałem że licznik jest padnięty ale się okazało że nie miałem podłączenia do alternatora
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 00:47 przez combo21, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Przy cewce powinieneś mieć przewód czarny - to +12V po zapłonie (chyba nawet dwa czarne, ale podpięte pod tę samą złączkę w cewce), przewód zielony podający impulsy z aparatu zapłonowego i przewód czerwono-czarny, który powinien być podłączony pod tą samą blaszkę co zielony i on właśnie podaje impulsy do obrotomierza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 89 gości