Nie działa obrotomierz 1.8 RP - jak zdiagnozować co padło

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
combo21
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 126
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 17:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: combo21 » czw lis 19, 2009 00:45

sygnał w benzynce idzie z cewki zapłonowej a w dieslu z alternatora, najlepiej podepnij od kogoś inny licznik i wtedy będziesz miał pewność czy to licznik czy np coś z kablem, ja jak zmieniłem na licznik z obrotkiem to początkowo nie działał i myślałem że licznik jest padnięty ale się okazało że nie miałem podłączenia do alternatora
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 00:47 przez combo21, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lis 19, 2009 10:05

Przy cewce powinieneś mieć przewód czarny - to +12V po zapłonie (chyba nawet dwa czarne, ale podpięte pod tę samą złączkę w cewce), przewód zielony podający impulsy z aparatu zapłonowego i przewód czerwono-czarny, który powinien być podłączony pod tą samą blaszkę co zielony i on właśnie podaje impulsy do obrotomierza.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 89 gości