Regulacja gaźnika golf MK2 1,6RF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 09:54
- Lokalizacja: JawVWorzno
- Kontakt:
Regulacja gaźnika golf MK2 1,6RF
Siema
mam pytanie odnośnie regulacji dawki paliwa i dawki powietrza w gaźniku pierburg 2e2
jeżeli ktoś by mi mógł podać jakiś rysunek w których miejscach się znajduje śrubka od tej
regulacji był bym wdzięczny
pozdro
mam pytanie odnośnie regulacji dawki paliwa i dawki powietrza w gaźniku pierburg 2e2
jeżeli ktoś by mi mógł podać jakiś rysunek w których miejscach się znajduje śrubka od tej
regulacji był bym wdzięczny
pozdro
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
od góry w pionowej rurce na mały sróbokręcik, nad nia jest korek w obudowie filtra więc go wyjmujesz i przez niego wkładasz sróbokrecik
[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 8:55 pm ]
pionowy kominek na prawo od 22 http://www.ruddies.business.t-online.de ... rkung1.gif
[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 8:55 pm ]
pionowy kominek na prawo od 22 http://www.ruddies.business.t-online.de ... rkung1.gif
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
paliwa niczym nie regulujesz, to jest dysza w której jest wkręt regulujący ilość powietrza. Im więcej powietrza tym mieszanka uboższa. I na odwrót. Ma to znaczenie głównie na jałowych obrotach i przy małyb obciążeniu silnika. Przy dużym - niema możkliwości regulacji, możesz najwyżej dysze zmieniać ale tego sie nie robi. Masz problem to opisz go w całości bo na ogół akurat co innego w gaźniku wysiada i nie wystarcza taka regulacja. Chyba że silnik pracuje poprawnie tylko spaliny wyszły poza norme to wtedy owszem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 09:54
- Lokalizacja: JawVWorzno
- Kontakt:
Paweł Marek, sprawa wygląda tak przy odpaleniu zimengo silnika zalewa świece świeca koloru czarnego i mokra od benzyny spalanie w granicach od 13 w górę ogólnie dostaje za dużo paliwa ssanie chyba oki początkowo przy zimnym silniku 2000obr. po zagrzaniu spada na 900-1000obr. nie gaśnie nic się z nim nie dzieje tylko spalanie i zalewanie świec to tyle
pozdro
pozdro
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Proponuję: wykręć tą dysze do regulacji, wyczyść jej koniec, następnie wkręcaj aż obroty jałowe zaczną spadać, doregulujesz na analizatorze. jesli nie pomoże to gaxnik pewnie przelewa. Szukaj pod hasłem membrana zaworu wzbogacania (35 na rysunku), pływak, zawór iglicowy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 208 gości