od pewnego czasu tzn. od -30 ssie mi (tak myślę) powietrze pod wtrysk.dawałem silikon ale nie podoba mi się to bo dalej objaw szumu powietrza.Wszystko sprawdzałem filtr czysty,wtyki, podciśnienie i inne.sprawdzałem testerem i jak prysłem w miejsce uszczelki to zmieniał obroty.tzn.podjeżdżał(miałem problemy z niskimi).
doradźcie co jeszcze może być przyczyną poza uszczelnieniem pod wtryskiem?
mk3 aam 1.8 mono
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Lepiej jest wymienić ten łącznik gumowy pod wtryskiem. W moim (w chwili wymiany auto 11 lat) ta guma tak sparciała, ze sie zaczeła kruszyć i drobinki wpadały do kolektora. W sklepie powiedzieli ze sa 3 rodzaje tych łaczników - więc musisz sprawdzić przed zakupem, zeby 2 razy nie jezdzić. Do mojego silnika łącznik kosztował 35 zeta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
Ja też to mialem w motorze AAM. Słychać było z tyłu silnika koło gaźnika świst powietrza. Okazało się, że z tyłu gaźnika wypiął się cieniutki wężyk. Kiedy zasysał to obce powietrze silnik pracowal na wolnych obrotach jakoś nierówno. Po założeniu węźyka minimalnie spadl z obrotów i praca sie ustabilizowala. Ten wężyk u mnie był problemem. Od czego on jest to nie mam zielonego pojęcia
Nigdy nie rozmawiaj z debilem - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 118 gości