mk3 aam 1.8 mono

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mayer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lis 23, 2004 23:13
Lokalizacja: Gliwice

mk3 aam 1.8 mono

Post autor: mayer » czw lut 23, 2006 22:55

od pewnego czasu tzn. od -30 ssie mi (tak myślę) powietrze pod wtrysk.dawałem silikon ale nie podoba mi się to bo dalej objaw szumu powietrza.Wszystko sprawdzałem filtr czysty,wtyki, podciśnienie i inne.sprawdzałem testerem i jak prysłem w miejsce uszczelki to zmieniał obroty.tzn.podjeżdżał(miałem problemy z niskimi).
doradźcie co jeszcze może być przyczyną poza uszczelnieniem pod wtryskiem?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 23, 2006 23:14

Może serwo hamulców. I wszystkie wężyki jakie tam sa podciśnieniowe do sprawdzenia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mayer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lis 23, 2004 23:13
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: mayer » czw lut 23, 2006 23:28

dzieki sprawdze ale raczej jest to związane z wtryskiem, bo sonda gupieje.może uszczelke wydmuchalo na kolektorze? hmmm...



Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » pt lut 24, 2006 10:29

Może być ta uszczelka pod jednopunktem. Miałem podobnie po przyprowadzeniu auta z Niemiec. Pęknieta i spróchniała częściowo uszczelka. Koszt w okolicach 90 zł. Silikonem dobrze nie uszczelnisz, bo drgania od silnika skutecznieci to rozszczelnią

pozdro :pub:



raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » sob lut 25, 2006 09:48

Lepiej jest wymienić ten łącznik gumowy pod wtryskiem. W moim (w chwili wymiany auto 11 lat) ta guma tak sparciała, ze sie zaczeła kruszyć i drobinki wpadały do kolektora. W sklepie powiedzieli ze sa 3 rodzaje tych łaczników - więc musisz sprawdzić przed zakupem, zeby 2 razy nie jezdzić. Do mojego silnika łącznik kosztował 35 zeta.



ryger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: ryger » ndz mar 19, 2006 12:58

Ja też to mialem w motorze AAM. Słychać było z tyłu silnika koło gaźnika świst powietrza. Okazało się, że z tyłu gaźnika wypiął się cieniutki wężyk. Kiedy zasysał to obce powietrze silnik pracowal na wolnych obrotach jakoś nierówno. Po założeniu węźyka minimalnie spadl z obrotów i praca sie ustabilizowala. Ten wężyk u mnie był problemem. Od czego on jest to nie mam zielonego pojęcia


Nigdy nie rozmawiaj z debilem - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem...

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz mar 19, 2006 13:04

Łącznik w 100% do wymiany. Nie pomoże nawet uszczelnianie na silikon.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 508 gości