mk3 aam 1.8 mono
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 aam 1.8 mono
od pewnego czasu tzn. od -30 ssie mi (tak myślę) powietrze pod wtrysk.dawałem silikon ale nie podoba mi się to bo dalej objaw szumu powietrza.Wszystko sprawdzałem filtr czysty,wtyki, podciśnienie i inne.sprawdzałem testerem i jak prysłem w miejsce uszczelki to zmieniał obroty.tzn.podjeżdżał(miałem problemy z niskimi).
doradźcie co jeszcze może być przyczyną poza uszczelnieniem pod wtryskiem?
			
									
									doradźcie co jeszcze może być przyczyną poza uszczelnieniem pod wtryskiem?
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Lepiej jest wymienić ten łącznik gumowy pod wtryskiem. W moim (w chwili wymiany auto 11 lat) ta guma tak sparciała, ze sie zaczeła kruszyć i drobinki wpadały do  kolektora. W sklepie powiedzieli ze sa 3 rodzaje tych łaczników - więc musisz sprawdzić przed zakupem, zeby 2 razy nie jezdzić. Do mojego silnika łącznik kosztował 35 zeta.
			
									
									- 
				ryger
 - Nowicjusz

 - Posty: 36
 - Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
 - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
 - Kontakt:
 
Ja też to mialem w motorze AAM. Słychać było z tyłu silnika koło gaźnika świst powietrza. Okazało się, że z tyłu gaźnika wypiął się cieniutki wężyk. Kiedy zasysał to obce powietrze silnik pracowal na wolnych obrotach jakoś nierówno. Po założeniu węźyka minimalnie spadl z obrotów i praca sie ustabilizowala. Ten wężyk u mnie był problemem. Od czego on jest to nie mam zielonego pojęcia
			
									
									Nigdy nie rozmawiaj z debilem - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem...
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości
