Problem prawdopodobnie z dopływem paliwa.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
HerrPubiss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
Lokalizacja: Ustroń

Problem prawdopodobnie z dopływem paliwa.

Post autor: HerrPubiss » pn lis 16, 2009 12:01

Witam! Jestem tutaj nowy, szukałem informacji na mój problem na forum lecz nie znalazłem wiec jezeli ktoś może zna już ten temat to proszę o link.
Mój samochód to VW Golf Mk3 92r. 1.8 75KM 205tys przebiegu.
Wpierw opiszę problem.
Wiec problemy zaczęły się ok pół roku temu, miałem problemy z odpaleniem zimnego silnika, gdy nabrał temperatury palił od strzału. Trafił do mechanika, zostały przeszlifowane zawory, nowa uszczelka, szczelnośc jest dobra, juz dwukrotnie mierzona. później wymieniłem kable wysokiego napięcia, silnik zaczał pracować nierówno... czasem nim "szkubało". Jak sie okazało przebicie miałem na kopułce. Wymieniłem i wszystko grało ale do czasu. Po jakiś 500 km silnik zaczął wchodzić sam podczas jazdy na wysokie obroty, ok 2000, i to na biegu jałowym jak i na biegu.. tzn. jadąc sam się rozpedzał ... dziwne...
Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, oleju, olej. Usterka nie ustepuje. Obroty raz skaczą na wyzej opisane 2000 a raz spadaja do 300 - 600 i auto sie duzi bez dodania gazu.
Wiec wymieniłem teżpompe paliwa licząc na to ze ma złe cisnienie. Jednak to nie to.
Dziś rano znów chciałem zobaczyc co z nim nie tak. Odpalam zimny samochód, pali od strzału. Po nagrzaniu chcę odpalić i nic. rozrusznik kreci, z rury czarny dym, swiece zalane. Wyczysciłem świece, dałem paliwu odparować, i po którymś tam razie odpalił. Z wydechu czarny dym.
Moje pytanie jest następujące:
Co to może być i jak to wyleczyć?
Czy możliwe że coś z dopływem paliwa, złe cisnienie, zbyt duza dawka paliwa sie dostaje do mieszanki??
PROSZĘ o pomoc!!



Awatar użytkownika
HerrPubiss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: HerrPubiss » pn lis 16, 2009 12:12

Wcześniej żadnego dymu z wtdechu nie było, lekki tylko jak z kazdeko samochodu.



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » pn lis 16, 2009 12:17

sprawdż ciśnienie na tłokach czy na wszystkich jest dobrze :chytry:


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
HerrPubiss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: HerrPubiss » pn lis 16, 2009 13:53

Ciśnienie na tłokach jest w porządku, na wszystkich prawie równe. Pisałem już na wstępie. A co do sondy lambda.. Jak sprawdzić czy to jest jej wina??



Awatar użytkownika
czikoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 03, 2009 20:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: czikoo » pn lis 16, 2009 14:05

najprosciej chyba bedzie podpiac pod VAGa..



Awatar użytkownika
HerrPubiss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: HerrPubiss » pn lis 16, 2009 14:11

Rozumiem przez to wizytę u elektryka... A jak bym ją wymontował i posprawdzał opornosci na kablach??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 16, 2009 14:51

to sprawdzisz kable ale nie sama sonde. W samej sondzie możesz sprawdzić omomierzem czy jej grzałka sioe ne spaliła o ile jest to sonda 4-kablowa. I do tego nie trzeba jej wymontowac tylko odpiąc wtyczkę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
HerrPubiss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: HerrPubiss » pn lis 16, 2009 19:45

Dobrze Panowie, dziekujęza pomoc. Jutro postaram sięcoś pokombinowaćz tą sondą. Pewnie czeka mnie zakup nowej. A tak w temacie jeszcze paliwa i mieszanki mam jedno pytanko. Czy normalne jest aby przepustnica zasysała olej?? Kiedyś rozkręcałem przepustnicę w celu wyczyszczenia, prawie cała była pokryta cienką warstwa oleju. Czy to normalne??



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » pn lis 16, 2009 19:54

ktore kable posprawdzac bo przypuszczam ze z tym mam problem?? prosze o odpowiedz iz ajrzenei do mojego tematu z omuwionym problemem ... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3327822#3327822


VW power :)

Awatar użytkownika
czikoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 03, 2009 20:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: czikoo » pn lis 16, 2009 22:31

tak, podpiecie pod VAGa to wizyta u elektryka i podpiecie auta pod komputer. Masz nad zapalniczka wtyczke do ktorej podlacza ci kompa, wtedy napewno wyjda takie rzeczy jak uszkodzona sonda lambda. Nie kupuj narazie nowej sondy zanim nie sprawdzisz co ci dolega dokladnie u elektryka, koszt powiedzmy 50-70zl a przy okazji powie ci co jeszcze jest do zrobienia
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 22:34 przez czikoo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
HerrPubiss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: HerrPubiss » wt lis 17, 2009 16:33

Nie chcęzakładaćnowego tematu by nie robić śmici na forum. Krótka piłka proszę.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1df ... b96e2.html
Cieknie mi olej z korpusu do którego wkręcany jest filtr oleju. Czy wystarczy zmiana uszczelki i czy konieczne jest spuszczanie oleju?? Jak tak to jakauszczelkę kupić?? Proszę o pomoc!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 368 gości