stukanie przy tylnim kole od strony kierowcy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

stukanie przy tylnim kole od strony kierowcy

Post autor: VW Golf II » sob lis 14, 2009 23:27

Od dłuższego czasu zauważyłem ze coś mi stuka z tyłu samochodu a dokładnie przy kole. Na początku myślałem że to tłumik ale to nie on. Miałem wymieniane tuleje więc one też nie. Co to może być?? Na czym się skupić.?
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 23:28 przez VW Golf II, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz lis 15, 2009 09:16

na tulejce amortyzatora :chytry:



VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » ndz lis 15, 2009 12:26

Mieniu_69 pisze:na tulejce amortyzatora :chytry:
a gdzie to jest?? wiem ze jak amor ale na gorze czy przy kole??

Dodam, że to stkuanie słychać tylko jak się postoi i porusza autem. W trakcie jazdy tego nie czuć.
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 12:36 przez VW Golf II, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz lis 15, 2009 13:32

VW Golf II, skoryguj luzy na lozyskach i po sprawie, myslalem ze w czasie jazdy stuka.



VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » ndz lis 15, 2009 15:59

Mieniu_69 pisze:VW Golf II, skoryguj luzy na lozyskach i po sprawie, myslalem ze w czasie jazdy stuka.
a jak to zrobic?? nie znam sie na tym wiec pytam;)



Awatar użytkownika
niko02
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:31
Lokalizacja: Sadówka
Kontakt:

korekcja

Post autor: niko02 » ndz lis 15, 2009 21:13

ja to robiłem tak,że przy podniesionym kole dokręcałem śrubę tak, żeby nie było zbyt dużego obciążenia, tzn. koło się kręci bez widocznych oporów lub z lekkim i potem pół obrotu w lewo i jest ok.
Na ile to profesjonalne zlikwidowanie luzu, to nie wiem ale u mnie jest ok.


Oceńcie to ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=440080&p=5298815#p5298815

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 424 gości