Post
autor: mishabest » ndz lis 15, 2009 18:29
A układ dobrze odpowietrzony ? może stoi gdzieś powietrze i płyn nie chce bujnąć się przez obieg chłodnicy i goni cały czas na krótkim obiegu. Sprawdź czy masz drożny ten cieńki wężyk co idzie do zbiorniczka, czy chłodnica jest drożna , odpowietrz porządnie układ po zalaniu i powinno byc ok. Jeżeli termostat otwiera się w garnku to nie widzę powodu czemu miałby nie otwierać się w aucie (chyba że coś go blokuje mechanicznie ale taką możliwość wykluczam).
[ Dodano: 15 Lis 2009 17:31 ]
aha, napisałeś że wentylator włączył się przy 110, czujka jest w chłodnicy więc jeżeli się włączył to obieg przez chłodnicę powinien być, albo ciśnienie wzrosło na tyle że pchnęło trochę płynu i wtedy się załączył..
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae