dani3lo pisze:pokazywało 11,85 na właczonym zaplonie.
Jak na moje jest OK. W końcu przy włączonym zapłonie mamy pewien pobór m.in. przez komputer, układ zapłonowy, no i po zapłonie już cała instalacja znajduje się pod napięciem, więc wynik nie jest obiektywny, gdyż takie spadki mogą mieć miejsce (w końcu to kilkunastoletni samochód i ładnych kilkanaście metrów przewodów). Lepiej gdyby nam Kolega napisał, ile ma na zaciskach przy szybie przy włączonym silniku i światłach mijania, mielibyśmy bynajmniej jakieś zbliżenie do warunków normalnej pracy podgrzewania szyby. Poza tym radzę dobrze oczyścić konektorki przy szybie drobnym papierem ściernym i sprawdzić jakie wówczas jest napięcie.
dani3lo pisze:pokazuje na zapalonym silniku 11,52V
Dopiero teraz zauważyłem ten post. A więc poszukaj uszkodzeń na całej długości instalacji doprowadzającej napięcie do szyby. Po pierwsze zmierz napięcie między masą a wyłącznikem podgrzewania szyby, zdejmij wtyczki, sprawdz ich stan, wyczyść. Przyjrzyj się również gniazdu bezpiecznika - tam również lubi pojawiać się korozja styków.
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 00:59 przez
remiq88, łącznie zmieniany 1 raz.