parowanie szyb podczas deszczu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dimexd

parowanie szyb podczas deszczu

Post autor: dimexd » pn lip 14, 2008 00:07

Witam
Przeczytałem już wszystkie wątki odnośnie parujących szyb i niestety nadal mam problem a odpowiedzi nie znalazłem.
Strasznie parują mi szyby gdy pada deszcz pomaga jedynie włączenie na chwilkę klimatyzacji.
1-Klapka od przestawiania obiegu na wewnetrzny działa
2-filtr przeciwpyłkowy wymieniony
3-płynu w chłodnicy nie ubywa więc chyba wycieku w nagrzewnicy nie ma ?(nie wiem jak to sprawdzić inaczej)
4-dywaniki są suche i wilgoci nie mam w aucie

A problem nadal został.
POMOCY



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lip 14, 2008 00:44

moim też nie pośmigam w deszczu bez włączonej klimy...także mogę się dołączyć do pytania



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lip 14, 2008 00:51

dimexd pisze:4-dywaniki są suche i wilgoci nie mam w aucie
a pod dywanikami ?? tam coś moze być :/
dimexd pisze:3-płynu w chłodnicy nie ubywa więc chyba wycieku w nagrzewnicy nie ma ?(nie wiem jak to sprawdzić inaczej)
u mnie praowanie spowodowane płynem objawiało sie tym ze zaczeło parować jak sie auto nagrzało a ten osad na szybie był tłusty ... płynu ez mocno nie ubywało a jednak coś tam leciało



Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Brzechu » pn lip 14, 2008 01:35

wez na szmatke troche pianki do golenia i przetrzyj nią szyby, taka operacja wystarczy raz na miesiac i nie maja prawa zaparować, spróbuj np połowe szyby tak zrobic i bedziesz miał porównanie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155251]MÓJ GOLF[/url]
[img]http://img160.imageshack.us/img160/5822/clok2qu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lip 14, 2008 02:28

ja pod dywanikami na pewno mam sucho bo kilka tygodni temu wyciągałem całe wnętrze auta, nie wiem jak z tą nagrzewnicą u mnie ale szyby chyba są tłuste i ogólnie dziwny zapach jest przy wyłączonej klimie, jak włącze to jest ok

Brzechu, znam ten patent z łazienki ale wolałbym znaleźć przyczynę parowania a brak pianki do golenia chyba nią nie jest. Dzięki za podpowiedź.



Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » pn lip 14, 2008 08:18

ja bym stawiał na filtr pyłkowy



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pn lip 14, 2008 11:54

Myśle że golfy tak mają, u mnie i u kumpla jest to samo (a filterki wymienione). Ja włączam nawiew zimnego (nie klime) i para schodzi po jakiś 2 min.
Pozdro


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pn lip 14, 2008 12:01

To wg mnie fizyka. Różnica temperatur i już.



dimexd

Post autor: dimexd » pn lip 14, 2008 21:15

fizyka fizyką a człowieka *#cenzura#* bierze. poza tym generalnie płynu mi nie ubywa ani kapkę więc już pomysły mi się skończyły całkowicie.



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » sob lis 14, 2009 20:03

a jak sprawdzic czy klapka od obiegu wewnetrzego sie zamyka i otwiera ( vw bora) w którym miejscu ona jest dokłądnie i w jakiej pozycji ma byc otwarta ( całkowicie w pionie czy lekko pod skosem ?) i jeszce jedno pytanie filtr p. pyłkowy ma byc strana weglowa ( ta bardziej szarą) da spodu ( ma ta strona wylatywac powietrze czy w nia wlatywac) czyli jakby zakładajac go do bory ma byc do góry szara czy do doł ??
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 20:22 przez bambi001, łącznie zmieniany 1 raz.



zq_lbn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lip 08, 2009 23:29
Lokalizacja: Chełm/Lublin

Post autor: zq_lbn » sob lis 14, 2009 20:34

Klapkę sterującą obiegiem masz pod filtrem kabinowym - sprawdź po wyjęciu filtra, czy zmiana "obieg wewnętrzny - obieg zewnętrzny" powoduje zmianę jej położenia.

Na filtrze powinieneś mieć opisany kierunek przepływu powietrza.



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » sob lis 14, 2009 21:30

własnie nic niema :.( i umnie klapka jest otwarta tak pod kątem 45 stopni moze troche więcej ? w takim polozeniu jest obieg otwarty ? bo chyba mi nie dziala jego zamkniecie :(
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 21:36 przez bambi001, łącznie zmieniany 1 raz.



zq_lbn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lip 08, 2009 23:29
Lokalizacja: Chełm/Lublin

Post autor: zq_lbn » sob lis 14, 2009 23:54

a sprawdzałeś, czy wykonuje jakiś ruch po zmianie sposobu cyrkulacji??



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » ndz lis 15, 2009 00:20

na wylaczonym silniku a chyba powinien byc zapalony no nie ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 463 gości